Gootti.net

Gootti.net 4-vuotias!

Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.02.2010 13:00
Eksyin tälle saitille tarpeeksi monta kertaa sekalaiseten googletusten kautta, ja päätin sitten lopulta kirjautua itsekin. Olen itsekin tykännyt miiteistä, aina kiva tavata uusia ihmisiä, vaikka jäisivätkin vain hyvänpäiväntutuiksi.
Onhan täällä ollut ihan mielenkiintoisia keskusteluja, kommentteja ja argumentteja lukea sekalaisilta tahoilta, vaikka itse taidankin edustaa sitä Hiljaisten puoluetta, lähinnä siksi että yritän, ainakin näin keskustelupalstoilla, varoa mitä sanon
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.02.2010 13:36
Yhdyn edellisten kirjoittajien kommentteihin siitä miten goottinet on tuonut sisältöä elämään, niin virtuaalisesti kuin irl. Täällä on hauska puuhastella!

Näin "veteraanikäyttäjänä" minusta on ollut hauska seurata miten tästä foorumista on tullut jotenkin sellainen oma ja toimiva yksikkönsä, silloin aiemmin kun tätä pidettiin lähinnä teinigoottien leikkikenttänä ja Schattenin palstan pikkusiskona tai päiväkotina. Voisikin ehkä sanoa, että Gootti.net on kasvanut isoksi (mutta ei aikuiseksi!).
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 22.02.2010 17:40
Ilman gootti.nettiä ei olisi varkuista tullut niin isoa (s)hittiä kuin ne nyt ovat VARK VARK!
Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.02.2010 17:53
Lokakuu 2007.
Etsiskelin netistä jotakin kauppaa, mistä voisin tilata ja katsella korsetteja. Laitoin hauksi muistaakseni googleen sanan "gootti". henkiriepuni kanssa törmäsin tähän ihmeelliseen taikamaailmaan, missä oli portit jonkin asteen taivaaseen avoinna. Ensin vain vakoilin, mistäs tässä oli kyse, eihän avoimista porteista heti uskalla rynnätä sisään. Sitten rohkaistuin, ja soluttauduin yhteisöön, jossa ihmisotuksilla oli mielipiteitä ja jotka osaavat niistä myös kirjoittaa.
Olen siitä asti roikkunut täällä tosin vähemmän aktiivisena kuin muut, mutta kuitenkin niinä hetkinä jolloin täällä olen, otan siitä kaiken pienenkin ilon irti Kerrankin saa kirjoittaa mielipiteen mielipiteestä, jos vain tahtoo.
Hienointa tällä sivustolla on toisten mielipiteiden arvostaminen ja ymmärrys siitä, että niitä on niin paljon kuin on meitä öttiäisiäkin

Neljävuotias goottinet. Uhmaikä on siis lähes selätetty, vai onko sittenkään ?
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.02.2010 19:46
En ole varma olenko joskus johonkin ketjuun joskus vastannutkin, mutta Gootti.net löytyi nettikauppoja metsästäessä ja lopulta päädyin rekisteröitymään. Monien muiden tavoin voisin sanoa ihmiset ja miitit parhaaksi jutuksi. Myös paljon vinkkejä erilaisiin asioihin olen saanut mukavasti ja eipä tässä muuta kun toivottavasti näin on myös jatkossa.

Muoks: Foorumin kautta/täältä löytyneiden ihmisten kanssa on ollut ilo tehdä kauppaa ja vaatteet ovat sujuvasti vaihtaneet omistajaa.
Kirjoittanut: Miss Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.02.2010 21:17
Oli pakko tarkistaa ihan omalta profiilisivulta kuinka kauan (~2 vuotta) täällä on tullut seurattua keskusteluja ja aina välillä osallistuttuakin niihin, ja täytyy kyllä sanoa, että aika on mennyt ihan siivillä! Gootti.netistä saa aina toisinaan päivän makeimmat naurut ja tänne kirjautuu muutamaan otteeseenkin päivässä tarkistamaan uudet viestit. Miiteissä en ole käynyt, mutta haluaisin korjata sen vielä (ujous on paha asia!). Miss Angelille kuuttinetistä on tullut ihan arkea, joten haluan toivottaa vielä sille oikein paljon ONNEA!!!
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.02.2010 21:45
Onnittelut päivänsankarille! Kiitokset myös muille foorumilaisille hyvästä seurasta.
Minäkin eksyin tänne etsiessäni goottirättejä myyviä kauppoja. Hetken seurailin muiden juttuja, mutta päätin sitten liittyä seuraan. Viime aikoina foorumilla käyminen on jäänyt todella vähälle, kun olen keskittynyt paranemiseen ja alkanut taas käymään töissä, enkä jaksa tällä hetkellä mitään muuta.
Foorumilla saa höpöttää rauhassa mitä moninaisimmista aiheista ja vaihtaa mielipiteitä, mutta juttua riittää myös siitä materialistisesta puolesta, jota suurin osa ystävistäni ei alkuunkaan ymmärrä. Olen eksynyt pariin miittiinkin, mutta tässä asiassa pitäisi kyllä kunnostautua. Ehkäpä raahaudun ensi kerralla paikalle, kunhan taas saadaan jonkunlainen miitinki sovittua tänne kaakkoon.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.02.2010 09:02
Onnea siis minunkin puolesta
Täytyy myöntää että olin aluksi hiukan skeptinen koko gootti.nettiä kohtaan, koska olin kirjoittanut tätä ennen aika paljon schattenin laudalla.
Mutta huomasin että täällä juttu on paljon rennompaa ja joskus jopa huumorilla höystettyä, mitä ei nähnyt oikeastaan koskaan schattenissa. Siellä jos sinulla oli väärä mielipide, niin heti tuli joku konkkanokka vinkumaan :/ Eli siis täällä on yksinkertaisesta todella hyvä kirjoitus ilmapiiri!
Uusia bändejä olen muutamia bongaillut, mutta en niin useita kuin olisin toivonut löytäväni Haha, johtuu ehkä hyvin kapeakatseisista mieltymyksistäni musiikin suhteen.
Miitteihin en ole vielä eksynyt, ihan syynä jo sijaintini ja se että palkkani ei ole kovin kaksinen.... Mutta ehkä joskus
Kirjoittanut: Undertaker (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 23.02.2010 11:05
Onnea vuan Onhan miitit olleet ihan hauskoja ja mieleenpainuvia
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.02.2010 15:59
Vuonna 2008 etsin jotain goottivaatekauppoja googlesta, ja kuinkaollakaan, törmäsin gootti.nettiin.
Hetken lueskeltuani foorumia, huomasin, että ihmisillä on fiksuja mielipiteitä asioista ja tahdoin itse kiihkeästi ottaa kantaa asioihin. Niin minäkin sorruin ja jäin tämän foorumin lumoihin, vaikka siihen asti olin vältellyt kaikenlaisia foorumeita huonojen kokemusten takia.

Goottinetiltä olen saanut paljon; Olen laajentanut näkemyksiäni, saanut paljon tietoa erilaisista asioista ja saanut oman ääneni esille, ja sitä jopa kuullaan, mutta kaikista parhain asia, mitä olen saanut, on ystävät. Ensimmäinen miittini, vappu Ruttopuistossa, toi minulle uusia kavereita, ja olen tutustunut lisää uusiin ihmisiin joka miitissä
Erityisesti saan kiittää, että tutustuin Kediraan, josta sain hyvän ystävän, ja jonka kanssa ollaan nähty paljon miittien ulkopuolella
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit