Gootti.net

Gootti.net 4-vuotias!

Kirjoittanut: Black angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.02.2010 17:07
mukana on oltu heilumassa lähes 3 vuotta ja on tullut tutustuttua muutamiin ihmisiin ja moniin uusiin bändeihin tämän kautta ja miitissä tulen vielä joskus käymään! =)
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.02.2010 17:51
Minä olen pyörinyt täällä vuodesta 2008 ja antoisaa on ollut. Tein jopa tästä paikasta tänään powerpoint-esityksen koulussa! Uusia ihmisiä on tullut elämään ja paljon, paljon muuta. Pikkuhiljaa alan päästä goottikulttuurin ytimeen, ehkä... Muutamalle ketjulle on saanut nauraa vedet silmissä (eritoten vitsi-ketju) ja olen saanut avautua pännimisistä. En voi muuta kuin sanoa että gootti.net muutti tämän tytön elämän!
Kirjoittanut: RedBat (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.02.2010 18:46
olen ollut täällä vasta vähän aikaa enkä ole tarpeeksi rohkea tai edes tarpeeksi vanha menemään miitteihin, mutta toivon että joskus saisin tutustua muihin gootteihin. etsiskelin itsekin vaatekauppoja ja löysin foorumin sitä kautta, mutta seurasin noin puoli vuotta mitäs täällä jutellaan ja mielenkiintoiselta ja hauskalta vaikutti. olen kuitenkin kauhean arka ja liityin paljon myöhemmin. nyt voin sanoa että täällä on hyödyllisiä juttuja ja aikaa on täällä mukava kuluttaa jos elämä käy raskaaksi tai haluaa jutella muiden kanssa: )
Kirjoittanut: Aural (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.02.2010 19:04
Onnea gootti.netille. Menestyksekkäästi näyttää pyörineen, kävijämääristä päätellen ainakin. Enpä ole itse nähnyt touhua kuin vähän yli vuoden verran, mutta hauskaa on ollut. Enkä oikeastaan ole edes kunnostaunut niin aktiivisena, kuin mitä joskus aikanaan ollessani paljon enemmän foorumeilla. No okei, kulutan kitinäketjua riittävän usein, ainakin verrattuna siihen kuinka paljon postailen mitään oikeasti järkevää sisältöä. Mutta paljon enemmän kuin millään aiemmalla foorumilla koskaan olen täällä kunnostautunut miittailemisessa. Näin siitäkin huolimatta, etten edes identifioi itseäni oikeasti gootiksi, mutta goottimiitit vaan kaikesta huolimatta vetävät magneetin lailla puoleensa. : D Mutta d'oh, ei kai sitä muutakaan voi, kun niissä käy niin hienoja ihmisiä! Kiitos gootti.netin, olen tutustunut aivan huippuihin tyyppeihin!
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.02.2010 22:31
Onnea Gootti.net

Olen Saanut täältä Maailman Reiluimmat ystävät.En olisi ikinä voinut kuvitellakaan että Niin reiluja ja Eläin ystävällisiä ihmisiä onkaan.KIITOS ja Kumarrus Ystävilleni.....
Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • • Muokkasi: Fenrisulfur
  • Lähetetty: 24.02.2010 00:01

Olisi hauskaa lukea teiltä itseltänne mikä on ollut teille Gootti.netin ansiosta kokemanne iloisin tai muistettavin asia. Oletko löytänyt uuden sydänystävän tai löytänyt uuden lempibändin?

Siis täältähän löytyy ihan mitä haluaa: kavereita,puolisoita,juhlia,tavaraa jne...
Ei sillä niin teille väliä mitä olen löytänyt, mutta sen voin sanoa että kyllä täällä asiat pelaa.

Kunhan nyt vielä saadaan tuo turku-meeting toteutumaan.

Edit: nyt te ihmettelette miten mä olen täältä löytänyt mitään vielä näin uudella tunnuksella, no eise olekkaan ainoa tunnus, halusin vaihtaa nimimerkkiä + ei ollut tarkoitus tehdä tällä muuta kuin Turku meeting, mutta tää foorumi koukuttaa.
Kirjoittanut: Adalan (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.02.2010 08:33
Ilman Gootti.nettiä en olisi huomannut Deathstarsin esiintyvän 28.2. Tavastialla. Yksi suosikkibändeistä ja nyt pääsen katsomaan sitä ensimmäisen kerran elämässäni.
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.02.2010 08:58
Parit miittingit nähty ja koettu. Kivaa oli ja onhan täältä jokunen sielu taskun täytteeksi jäänyt, kiitos ja anteeksi heille. Sivustokin muuttunut jos jotenkin vuosien saatossa, nättihän tämä on ja vaikka mitä ihmeitä. Sopii ollakin, ei se satu pahasti. Eipä kai siinä sitten muuta kuin hyvää synkkäriä ja parempaa jatkoa koko sivustolle ja myöskin niille jotka tänne silmänsä aika ajoin eksyttää. Huli huli hep hep.
Kirjoittanut: Eywa_niressa (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 24.02.2010 09:15

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Ihan ensimmäisenä syynä täytyy sanoa tuo goottikauppojen listaus että tälle sivustolle eksyin. Todella kattava ja hyvä listaus onkin, kaiken kivan olen sitä kautta löytänyt

Eksyin itse ihan vahingossa etsien goottikauppoja.
En ole pahemmin muistanut käydä mutta sivusto on mielestäni hyvä.

Eywa
Kirjoittanut: Desternia (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.02.2010 10:42
Onnittelut kyllä foorumille. Itsehän olen vasta tänne löytänyt, ehtinyt kyllä muualla pyöriä jo vuosia, mutta tämä foorumi jotenkin jäänyt huomiomatta. Aiheitahan foorumille näemmä on tullut vuosien saatossa paljon ja koko ajan enemmän ja enemmän. wich is nice. Hyvä tapa sosialisoitua ja toivotaan et jatkatte vielä pitkän aikaa!
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit