Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Keräätkö jotain artistia?

Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 22.09.2007 11:26

Lainaus: Riddler

vaan ostan jos sattuu eteen, kuten viime syksynä tuli hankittua Gunnareiden GN'R LIES, Patience-sinkku ja Appetite For Destruction -LP:inä sekä vika alkuperäisellä kannella.

Joo, mun systerinikin osti eteen sattuessa Gunnareiden kuvakannettoman maksisinglen Lontoosta vuonna 1989, koska se oli hänen mielestään lupaava uusi bändi, eihän se ollut silloin lyönyt läpi. (Ja tästä syystä siihen ei ollut laitettu edes kuvakansia, mustat pahvit vaan, bändillä ei ollut varaa painaa värejä.) Vuotta myöhemmin GN'R oli ollut joka maassa listaykkösenä. Nyt tuon levyn hinta on minimissään 500e, ilmeisesti muutamia tuhansia euroja.

Vähän eri sarjaa, mutta hassu tarina silti. Jos mulla olis mokoma lätty, niin totta munassa myisin pois alta aikayksikön!
Kirjoittanut: Riddler (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.09.2007 20:03

Lainaus: Ximmo

mun systerinikin osti eteen sattuessa Gunnareiden kuvakannettoman maksisinglen Lontoosta vuonna 1989,

Vau, siskollas on selvästi hyvä vaisto ja tuuria mukana

Lainaus: Ximmo

Jos mulla olis mokoma lätty, niin totta munassa myisin pois alta aikayksikön!

Tottahan toki, jos ei ite fanita ko. bändiä hirveesti :> Saishan siitä hyvät rahat huomioon ottaen mitä se alkuperäisessä ostotilanteessa makso.
Kirjoittanut: Vade Horrorcraft (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.09.2007 22:13
Itse kerään Misfitsin ja Cradle of Filthin levyjä. Misfitsiltä puuttuu vielä 2 levyä ja Cradle of Filthin levyjä 4. Linkkiä kuvaan tulee sitten kun CoF-kokoelmani saan valmiiksi. Siihen kuuluu paitoja, seinälippuja, hihamerkkejä yms
  • Lähetetty: 24.09.2007 01:09

Lainaus: Vade Horrorcraft

Itse kerään Misfitsin ja Cradle of Filthin levyjä. Misfitsiltä puuttuu vielä 2 levyä ja Cradle of Filthin levyjä 4.

Miten lasket Misfitsin levyt? Sinänsä kiinnostavaa, että bändi julkaisi olemassaolonsa aikana vain yhden albumin, ja sinulta puuttuu kaksi... No ok, Static Age äänitettiin jo silloin, tosin julkaistiin vasta 1995, ja Earth AD on myös jossain määrin albumi. Kaikki muu materiaali on joko kokoelmia tai sitten tämän uusio-misfitsin lättyjä, joita ei voi musiikillisesti verrata mitenkään alkuperäiseen bändiin. Toki American Psycho ja Famous Monsters ovat nimellä Misfits julkaistuja täysmittaisia lättyjä, mutta joo. Asiasta voisi keskustella pitkäänkin.

Ja onhan minullakin Misfitsin vinyylejä vino pino, eli bootlegejä kaikki, joten siinä mielessä mulla ei oo sanomista tähän...
  • Lähetetty: 24.09.2007 01:10
Nimmarit

Kivointa noissa on se, että 1997 Lepakon keikalle otin nipun lättyjä mukaan ja pääsin backstagelle (suhteet vievät elämässä eteenpäin), jossa jätkät signasivat ne mulle.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 01.10.2007 15:43
Ei toimi linkki. :/ Mut joo ei oo pahemmin tullu mitään kerättyä. Sisterssien vinyylejä ja seiskatuumasia olis jossakin välissä tarkotus hankkia, mut vielä puuttuu levyistäkin First last and always ni siihen on aikaa.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.10.2007 16:45
Sisters on ollu mulle tärkeä bändi jo pitkään, tosin ei enää niin paljon kuin joskus ennen. Noita tavallisimpia 7" ja 12" sinkkuja voi saada 5-10 eurolla, harvinaisimmat on tietysti älyttömissä hinnoissa. Pitkään oli tilanne niin että muutamia biisejä sinkkujen b-puolilta ei saanut kuin vinyylinä tai bootleg-cd:nä ennen kuin vihdoin noin vuosi sitten ilmestyi uudet cd-painokset kaikista kolmesta levystä. Mitenkään välttämätöntä ei ole hankkia niitä jos haluaa hyvän Sisters-diskografian olennaisine biiseineen, vinyylinäkin onnistuu.

Jos hankit sen FaLaA:n cd:nä niin älä edes harkitse sitä vanhaa painosta sillä tuo uusi digipak on juuri kyseisestä levysta soundien puolesta niin paljon parempi ettei sitä vanhaa cd:tä halua enää kuunnella. Lisäksi siinä on todella hyvät ekstrat, mukana huippubiisejä kuten Poison Door, On The Wire, ja Blood Money. Floodlandin ja Vision Thingin soundeissa ei mitään kovin merkittävää parannusta ole ja ekstrojakin vain parin biisin verran.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 01.10.2007 17:23
Ok ite olenki hankkinut just noi vanhat painokset noista muista ja tiedänkin mistä toi uusi painos löytyy edulliseen hintaan en oo vaan viittiny hankkia, ku ei noi pehmeäkantiset kotelot mielytä silleen.

Mä löysin levymessuilta tuon "Some boys wander by mistake" bootlegin. Ihan viihdyttävä vaikkei soundit olekkaan mitään järkyttävän tasokasta.
Kirjoittanut: figurehead (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.10.2007 01:26
Curea tuli ostettua innolla aikanaan. Sitten hommasin sellasen kirjan mis oli lueteltu suurinpiirtein kaikki mitä siihen vuoteen mennessä oli julkaistu...Ahdistuin siitä määrästä ja totesin että turhaa hommaa...

Hyllyssä on Cure-levyjä yhteensä joku 120. Siihen erinäiset kasetit, videot ja dvdt lisäks. Nykyään ostelen lisäyksiä kokoelmaan mikäli eteen sattuu tulemaan kohtuu hinnalla.

Itselleni kokoelman helmi on Lost Wishes-kasetti jossa on instrubiisejä Wish-levyn aikakaudelta. Ei ehkä rahallisesti mahdottoman arvokas mut mulle tärkeä. Ja siinä kai se keräilyn idea mulla on muutenkin.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.01.2008 19:34
Tristaniaa olen kerännyt ja kokoelma täysi...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit