Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Keräätkö jotain artistia?

Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.04.2010 01:07

Lainaus: HtorakiM

Taannoisen Combichristin keikan jälkimainingeissa hyllyyn on ilmestynyt 3 uutta Combichrist äänitettä, totaalimäärä on nyt 7. Tässä on hyvän keräilyn alkua...

Sitä voikin sitten laajentaa Panzer AG:lla, Scandylla ja Icon Of Coililla. Ehkäpä myös Zombie Girlillä jos Icon Of Coilista innostut.
Kirjoittanut: Nikkisuicide (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.08.2011 19:28
Yhdellä sanalla: HIM.
Kirjoittanut: UndyingDreams (Mister Halloween 2008)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.12.2011 14:49

Lainaus: Nikkisuicide

Yhdellä sanalla: HIM.

Tai kolmella sanalla: His Infernal Majesty. hehe.

Tällä hetkellä itse keräilen lähinnä Anjunabeats levy-yhtiön levyjä, sitten Enigman levyjä keräsin mut sain valmiiksi. Tosin yleisesti on musta paljon hauskempaa keräillä vähän aikaa jotakin genreä ennemmin kuin tiettyä artistia. Ainakin syntetisaattorimusiikkia, Space Synthiä ja Psytrancea pitäisi genrenä keräillä nyt enemmänkin

Yksi hauska genrekeräily mulla on kans noi Bläkkis c-kasetit. Tällä hetkellä löytyy viisi kappaletta niitä.
Kirjoittanut: Muffin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.04.2012 12:21
Minä keräilen ihan kunnolla Enigmaa ja Malice Mizeria.
Enigmalta löytyy kaikki studioalbumit, kokoelmat (paitsi ei remix-kokoelmaa), sekä sinkkuja. Oiskohan mulla tällä hetkellä yhteensä 15 Enigma cd:ta. DVD:ta en myöskään omista.
Sinkkujen keräämisen aloitin vähän myöhempään ja pyrin ostamaan lisää kunhan saa sellaisella hinnalla mikä sopii kukkarolle.

Malice Mizer- kokoelmani julkaisut laskin yksi päivä ja minulta puuttuu enään 1/3 osa tuotannosta!
Löytyy cd:ta, sinkkuja, dvd:ta, vhs-kasetteja, kirjaa..
Ja kaikki loput on tarkoituksena hankkia. Poikkeuksena muistaa levyistäni, tätä kokoelmaa säilytän lasikaapissa.

Muilta bändeiltä en keräile sinkkuja tai muutakaan cd:ta lukuunottamatta. Depeche Modelta oli alussa tarkoitus kerätä kaikki studioalbumit, mutta bändin toisen ja kolmannen albumin myin pois, kun en tykännyt yhtään. Nightwishilta löytyy kaikki studioalbumit DPP:ta lukuunottamatta.
Keräilen bändeiltä sellaisia levyjä joista tykkään.
Kirjoittanut: Carved in Ashes (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 10.11.2012 15:27
onhan noita artisteja, joilta on pakko hommata koko tuotanto hyllyyn - jopa ne hieman tekotaiteellisemmat välityötkin:

Opeth - Blackwater Park iski todella lujaa joskus 2006, ja sen jälkeen on tullut ostettua uudet levyt heti tuoreeltaan ja vanhempaa matskua aina rahatilanteen salliessa. Enää ei puutu hyllystä kuin Morningrise.

Ulver - taisi olla biisi Blinded By Blood, jonka bongasin YouTubesta, ja se oli sitten menoa. Aika rönsyilevää tuotantoa...mutta vielä toistaiseksi olen kyllä diggaillut kaikkia löytämiäni rieskoja. Spotifystä on sitten tullut tsekattua niitä harvinaisempia.

Tool - 10.000 Days levy vasta iski kunnolla, ja nyt myöhemmin on alkanut bändin varhaisempikin tuotantoa avautua, joten pakkohan ne alkupään levytkin on ollut hommata. Kukkaron kannalta otollinen fanitettava - niitä levyjä kun ei ole siunaantunut niin älyttömästi...

...ja sit onhan noita nuoruuden diggailuja, kuten The Doors, jonka levyt tuli omistettua kaikki jossain vaiheessa, vinyylinä. Nyt kun olen siirtynyt cd-formaattiin tyystin, pitäisi vielä muutama rieska hommata. Ja yksi bändi, jonka alkuaikojen levyistä haluaisin kyllä digata - ja musiikkinsa puolesta mitään ongelmaa siinä ei oliskaan - on Katatonia. Uransa alkupään levyillä Renksen ponneton kähinä ei vain oikein iske...jos rääky/huuto/ärinä-linjalle lähdetään, niin homma pitäisi sitten hoitaa kunnialla himaan, eikä millään puolivillaisella pihinällä
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit