Gootti.net

Type O Negative

Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.02.2008 20:13
Wolf Moon on yksi parhaista, sekä myös Love You to Death, Haunted, Burnt Flowers Fallen, Can't Lose You, World Coming Down jne.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 18.02.2008 16:37
Hei tuota...tämä nyt on vain ehdotus, mutta mitä jos keskusteltaisiin tässä ketjussa ihan yleisesti kaikesta Type O Negativeen liittyvästä, voisi olla ehkä hieman hedelmällisempi, eikä tulisi vain tämmöistä listausta kunkin lempibiiseistä? Mutta jos ehdotukseni on huono eikä kenelläkään ole mitään muuta sanottavaa ko. bändistä niin ei sitten mitään.

Minä tykkään aivan erityisesti My Girlfriend's Girlfriend-kipaleesta, mutta sitten myös Wolf Moon on mielenkiintoinen ja lukeutuu tämän bändin suosikkipiiseihini.
Omistan vain yhden levyn Type O Negativelta (ja sekin poltettu, aijaijai minua!), mutta aion kyllä muitakin hankkia, jos tässä nyt sitä ylimääräistä rahaa jostakin ilmestyisi.

Ovatkos muut, kuin Riwander käyneet Type O:n katsastamassa livenä?
Minulla oli tilaisuus lähteä Sauna Open Airiin, mutta en sitten muista miksi ihmeessä en lähtenyt... Nyt harmittaa.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.02.2008 16:46
Näin sen Tampereella -97, October Rust -kiertueella.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 18.02.2008 19:48

Lainaus: Faith Black

My Girlfriend's Girlfriend

Hahaa. Tämä on kappale ensimmäinen kuulemani biisi Type O Negativelta. Ihan hyvä kaikessa yksinkertaisuudessaan. En bändistä muuten välitä, mutta tämä biisi on kuuntelukelpoinen. Herättää muistoja nuoruusvuosistani.
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.02.2008 17:12

Ovatkos muut, kuin Riwander käyneet Type O:n katsastamassa livenä?

Tampereella Saunassa -07 :D Itse pääsin hyvällä onnella sinne. Kaverin pikkuveli täytti 14 vuotta (hän halusi ehdottomasti nähdä Dimmu Borgirin) ja tarvitsi lapsenvahdin, joten ilmoittauduin vapaaehtoiseksi.

My Girlfriend´s Girlfriend-biisi tempaa mut aina mukaansa, mutta Kill All the White People sekä Wolf Moon ovat myös melko iskeviä kipaleita.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 20.02.2008 20:19

Lainaus: kuopassa

Herättää muistoja nuoruusvuosistani.

Onko syytä olettaa, että olit nuoruusvuosinasi kahden tytön kanssa samaan aikaan ;D?
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.03.2008 13:45

mitä jos keskusteltaisiin tässä ketjussa ihan yleisesti kaikesta Type O Negativeen liittyvästä, voisi olla ehkä hieman hedelmällisempi, eikä tulisi vain tämmöistä listausta kunkin lempibiiseistä?

Haha, puhe on kuitenkin parhaimmista biiseistä niin yllättäen niitä biisejä tulee silloin listattua. *järkytys* Ainahan on kiva mielipiteitä vertailla.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 26.03.2008 14:16
Christian Woman....? En juuri kuuntele kyseistä poppoota, joten en myöskään tiedä kovin montaa biisiä. Tuo nyt muistui mieleen.
Kirjoittanut: vampyr (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.03.2008 16:27

Lainaus: Lilith

Minä pidän ehkä eniten My girlfriends girlfriend:sistä.

Sama täällä. Se on semmonen mitä oon kuunnellu vaikka kuinka kauan tylsisytymättä tippaakaan.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.04.2008 18:18

Lainaus: Lilith

Minä pidän ehkä eniten My girlfriends girlfriend:sistä.

Hahaa, en ole siis ainut.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit