Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Type O Negative

Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.04.2008 10:00

Lainaus: SirMarylee

Lainaus: Lilith

Minä pidän ehkä eniten My girlfriends girlfriend:sistä.

Hahaa, en ole siis ainut.

Et niin, se on vain niin hyvä kipale.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.04.2008 10:10
Hmm... Kiinnostaisiko ihmisiä heittää peliin muunkinlaista keskustelua TON:sta kuin vaan mainita suosikkibiisejä tai sitten kompata toisten suosikkeja. Kun tätä jo näin monta sivua on niin varmaan joltakin löytyy jotain?

Lainaus: Riwander

My Girlsfriend's girlfriend. Ihme etteivät soittaneet sitä Sauna open airissa silloin, kun kävin o_O

Luultavasti siksi että se on puhkisoitettu ja bändi voi olla itse siihen aivan lopen kyllästynyt. ihan hyvä veto jättää soittamatta.
Kirjoittanut: Vampira80 (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.04.2008 23:38
Christian Woman, ja siinä on hyvä videokin!
Kirjoittanut: cosmic (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.04.2008 12:56
Eikös kukaan pidä Black No.1 :stä
Se on ainakin minulle yksi suosikeista.
Kirjoittanut: kauhukakara (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.04.2008 18:52
Kuuntelin bändiä joskus jonkun verran, mutta hiljattain kyllästyin. Saman kohtalon ovat käyneet monet metallibändit kohdallani.
Angel on kerrassaan upea biisi. Siitä tykkään todella paljon
Kirjoittanut: Awargristiel (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.07.2008 17:40
Uah, pidän kaikista :] Uusimmalta levyltä pidän erityisesti September Sunista tietenkin nimibiisistä. Mainitsiko joku jo Summer Breezen?
Kirjoittanut: Vennu (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.07.2008 14:42

Lainaus: SirMarylee

Lainaus: Lilith
Minä pidän ehkä eniten My girlfriends girlfriend:sistä.

Hahaa, en ole siis ainut.

Et ole, et
Lisäks sit Christian Woman ja Haunted.
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 25.07.2008 14:58
Varmaan olisi tuo Red Water, se pitää kuunnella aina jouluaattona Cinnamon girl ja Black no. 1 ja My girlfriend's girlfriend ovat myös suosikkeja.
Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.07.2008 18:01

Lainaus: Riwander

My Girlsfriend's girlfriend. Ihme etteivät soittaneet sitä Sauna open airissa silloin, kun kävin o_O Monia hyviä on.

Aivan! Olin itse myös paikan päällä ja jäin odottelemaan kyseistä biisiä, jota ei sitten tullutkaan :/. Aina ei voi voittaa, nähtävästi

muita tajunnanräjäyttäjiä on esim. life is killing me, Love you to death, Halloween In Heaven.
Kirjoittanut: Agony (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.12.2008 11:56
I dont wanna be me,Angel,life is killing me,profit of doom nyt tuli ensinnä mieleen on niillä paaaaljo hyviä
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!