Gootti.net

Type O Negative

Kirjoittanut: Ferrum (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.07.2010 00:46
Kyllä se October Rust on sellainen levy josta ei pääse yli eikä ali.
Suosikkejahan riittää.. Pakko mainita kaksi.
Wolf Moon, niin ihanan mystinen kappale. Ja Dead Againilta Hail And Farewell to Britain. Minä RAKASTAN sitä alun bassoriffiä, sen on jotenkin niin Nirvana.
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.11.2010 17:36
Olen kuunnellut jo pari vuotta Type O Negativen October Rustia ja Bloody Kissesiä salaa En tiedä miksi, mutta ne kolahti aivan täysillä. Peter Steelen ääni ja biisien tunnelma oli ne mitkä vetosivat, vaikka muistelen että biisien sanat on aika-.. hmm, mutta en voi olla pitämättä siitä miltä ne kuulostaa.
Ja October Rust on minun syksy/joululevy. Wolf Moon soimaan ja tähtitaivaan alle kävelemään, niin sielu saa vähän ravintoa

En kylläkään muista, että miten tuohon bändiin törmäsin.
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.11.2010 22:27

Lainaus: byron

Ja October Rust on minun syksy/joululevy

Minä yhdistän Typen myös syksyyn ja kyseisenä ajankohtana bändiä tuleekin eniten kulutettua, joskaan minulla se ei ole niin albumi sidonnaista. Tänä syksynä on tosin jäänyt kuuntelu hieman vähemmälle, mikä hieman ihmetyttää. Vaan saa kyllä vieläkin haikeaksi tuo Peterin poismeno.
Kirjoittanut: Pähkinähiiri (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.11.2010 23:26
October Rust oli minunkin eka levyni, ja se oli kyllä puukko selkään kahvaa myöten. Ja vaikka levyjä onkin sittemmin kertynyt vino pino, niin yhä tuo on kärkipäässä. Harvoin tykästyn bändiin niin totaalisesti ensi kuulemalta, ja harvoin saa miesääni kylmät väreet selkäpiihin samalla tavoin kuin hra Steele. Iso, iso menetys.
Kirjoittanut: SuZiC (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.11.2010 23:58

Lainaus: Pähkinähiiri

Iso, iso menetys.

Tunnen täysin samoin, niisk! Itsellä jysähti kyseisen herran (ja rytmiryhmän) tuotanto täysillä kun Mr. Steele oli jossain suomalaisessa musiikkipitoisessa nuorten ohjelmassa (Jyrki?) vetämässä akustisesti My girlfriend's girlfriendin, olisko se ollut juuri silloin -96. Kolahti kerralla ja kunnolla. Sen jälkeen ei ole tullut (eikä tule) voittanutta. On se vaan luojan lykky, että tuli livenäkin jonkun kerran nähtyä, vaikka olin toki tuudittautunut, että jatkoa piisaa. Siinä oli kyllä Steelellä sellainen karisma, ääni ja tajunnanvirta, ettei mitään rajaa.
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Lähetetty: 14.11.2010 14:11
Tykkään Type O Negativesta, ehkä paras goottirock-bändi jonka tiedän, vaikka se rock-osio ei olekaan koskaan ollut mikään lempigenre. Mutta näistä biiseistä tykkään, ihanan synkkiä, ja laulaja on ihan mahtava (varsinkin ne basso-osiot, huh sentään). Dead Againia on tullut eniten kuunneltua, kun se minulla on ollut kauiten, mutta viime aikoina olen kuunnellut myös vähän vanhempia levyjä, missä niissäkin todella hyviä biisejä.
Kirjoittanut: WYMIOCIONY (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.11.2010 19:15

Lainaus: Pähkinähiiri

Iso, iso menetys.

Todellakin. Rakastan kyseisen herran ääntä todella, todella paljon. Type O Negativea on tullut kuunneltua viime aikoina jonkun verran. Omistan levyt Dead Again ja Bloody Kisses, joten niitä on tullut luukutettua eniten. Lempibiisejä ovat tällä hetkellä We Hate Everyone (siitä tulee niin hyvälle tuulelle!), She Burned Me Down (rakastan sitä alkua erityisesti) sekä Christian Woman. Harmittaa hirveästi, etten ko. bändiä koskaan nähnyt livenä.
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.11.2010 22:04

Lainaus: WYMIOCIONY

Harmittaa hirveästi, etten ko. bändiä koskaan nähnyt livenä.

Tätä enemmän minua inhottaa, että itse asiassa näin Type O:n livenä kerran, enkä osannut nauttia siitä kunnolla. Olin Graspop Metal Meeting -festivaalilla Belgiassa, ja TON soitti illalla, jolloin olin erittin väsynyt ja kärttyinen, joten istuin ruohikolla teltan ulkopuolella missä he soittivat. Olin silloin (v. 2007, eli 16-vuotiaana) kuunnellut World Coming Down -albumin pari kertaa läpi, ja vaikka pidin musiikista tosi paljon, en vaan ollut esiintymisen aikana mitenkään hyvällä tuulella, enkä ottanut keikasta oikein mitään irti. Nyt haluan vain potkaista itseäni pernaan koska en silloin tajunnut kuinka hyvä mahdollisuus meni ohi
Kirjoittanut: Nikkisuicide (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.08.2011 19:44
October Rust on kaikista bändin erinomaisista albumeista ehdottomasti paras. Levyn lähes jokainen kappale mielestäni bändin parhaimmistoa. Tosin yhtyeen mielestäni paras kappale on Bloody Kisses-albumilta löytyvä Suspended in Dusk.
Kirjoittanut: Julienne (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.10.2011 18:59
Type o:ta onkin tullut viimeaikoina popiteltua ihan olan takkaa, eniten iskee miullekin juurikin tuo october rust. Lempikappaleita on vaikea valita kun lähestulkoon bändin koko tuotanto hyväilee korviani. Syksy on tällaisen musiikin kuuntelulle otollisinta aikaa, kuten joku ylempänä jo sanoikin. (: Juuri tässä parhaillaan lumoutuneena on kuuntelussa Anesthesia, ja en meinaa sanaa saada suustani.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 35 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit