Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Kumpi lähempänä sydäntänne,Punk vai metalli? - Sivu 14

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kumpi lähempänä sydäntänne,Punk vai metalli?

Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.12.2008 01:27
Kyllä metalli kolahtaa meitsii paremmin. Jep! Jep!
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.12.2008 14:13
Metalli on niin....tavallista nykyään...Sitä soi joka tuutista ja kokoajan ja kaikkialla...
Pitäisikö mun alkaa jokskin punkin puolestapuhujaks ja saada teitä metallisteja käännytettyä "luvatulle" tielle? xD
Eikä, kuunnelkoon kaikki mitä lystää...
Kirjoittanut: Bloody Susie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.12.2008 15:05
Metallille minä lämpeän Mitä raskaampaa niin sen parempaa, että jau-jau-jau!!!!
Punkista en niin piittaa, taustamusa menee jos on koppa kaljaa viekus*kih kih*
Kirjoittanut: Morfoula (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.12.2008 16:14
Ehdottomasti metalli. Pimeässä menneisyydessä eli ala-asteen viimeisillä luokilla kuuntelin punkia, enimmäkseen Sex Pistolssia. Bändi on legenda kuten sen jäsenetkin Johnny Rotten ja Sid, joten ei sitä täysin voi mollata. Mutta metalli nyt vain on sulosointuja sielulleni, jos asian näin tyylitellysti ilmaisen.
Kirjoittanut: Marxenius (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 01.12.2008 16:59
Metallia mulle kiitos. :-----) Enenpi metallia, kuin jotain 80' luvun punkia. En siis väitä että punkki olisi vain ja ainoastaan 80' musiikkia, mutta mulle se on aika lailla, koska meidän koulussa jotkut oppettajat diggaavat punkista ja ovat soittaneet, niin ei se sitten millän iskenyt meikään. :B
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.12.2008 13:01

Lainaus: Morfoula

enimmäkseen Sex Pistolssia.

Ärsyttää kun ihmiset aina aattelee että punk = Sex Pistols. Mutta todellisuudessa punkissa on muunlaisiakin saundeja kuin vain pelkkä rääkyminen ja metakka xD Ah, nyt mä kuulostin vanhalta mummolla joka valittaa naapurin teineille että "laittakaa sitä toosaa pienemmälle!" xD
Kirjoittanut: mikke (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 10.12.2008 12:04
metallimiehiä oon, joskus oon Ramonesia kuunnellu.
Kirjoittanut: SuitcaseBaby (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: SuitcaseBaby
  • Lähetetty: 10.12.2008 14:00
Kyllä se on punk mitä sen olla pitää. Tosin punkkiakin on niin montaa sorttia, että kaikesta punkista en voi sanoa tykkääväni. Deathrock on ehkä eniten se mihin kallistun. HC, anarko ja horror punk maistuu ja crust. Crust on kelvannut myös muutamalle metallista pitävälle harhasielulle. Mitkään uudet höpöhöpö ostari- ja skeittipunk -viritykset ei kyllä toimi.

Metallista en vaan ymmärrä tai tiedä mitään. Ehkä joku industral metalli maistuisi eniten messingille.

Olen miettinyt, että perustaisi oman punk-bändin. Sen nimeksi tulisi Sänkinen sääriliha, ja se olisia anarkofeministimeininkiä ja minä olisin tietty solisti. :P
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 10.12.2008 17:32

Lainaus: SuitcaseBaby

Deathrock on ehkä eniten se mihin kallistun. HC, anarko ja horror punk maistuu ja crust.

Vauts, me ollaanki sitte aika samoilla linjoilla! Mä tosin diggailen myös älyttömästi noista joistain suomalaisista kasaripunkkisbändeistä niinku esmes. 013, Ratsia, Paraati, Lama yms.
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.12.2008 17:44

Lainaus: HepZusi

Mä tosin diggailen myös älyttömästi noista joistain suomalaisista kasaripunkkisbändeistä niinku esmes. 013, Ratsia, Paraati, Lama yms.

Mäki tykkään noista, varsinkin Lamasta ja Ratsiasta :>
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit