Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kumpi lähempänä sydäntänne,Punk vai metalli?

Kirjoittanut: SuitcaseBaby (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.12.2008 19:55

Lainaus: HepZusi

esmes. 013, Ratsia, Paraati, Lama yms.

Juu, nuo on kyllä mainioita.
HC puolelta lisäisin vielä Terveet kädet.
Kirjoittanut: Luciferina (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.12.2008 20:28
metalli on paljon parempaa, kuin joku Punk, yäk : D
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.12.2008 11:25

Lainaus: Luciferina

metalli on paljon parempaa, kuin joku Punk, yäk : D

Perustelut?
Kirjoittanut: Agony (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.12.2008 11:28
METALLI ah mitä raskaampaa sen parempi x)
Kirjoittanut: warheart (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.12.2008 11:44
Mää en jostain syystä voi kestää punkkia. Ja metallia tulee kuuneltua tosi paljon, kun sieltä löytää paljon biisejä, joita vois soitella(kitaristi kun olen)
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 26.12.2008 13:36
Mulle on taas alkanut iskeä toi punkki parin vuoden vähemmän kuuntelun jälkeen, etenkin suomiosasto; Kohu-63, Lama, Ratsia, Paraati... Näiden lisäksi tietty se "vähemmän punkimpi" uusi aalto tyyliin Siekkarit ja Hassisen Kone
Dead Kennedysin Fresh Fruit for Rotting Vegetable on ollut hetken aikaa kovassa huudatuksessa - miten mahtava levy se onkaan

Kyllähän tuota metalliakin tulee yhä kuunneltua, mutta enimmäkseen niitä paria omaa lempparia [Maiden, Stam1na, X, Sonata Arcitca, Anthrax].
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 26.12.2008 16:23
Täytyypä muuten mainita kanssa Kuolleet Kukat ajoittain aika pitkälti alkuperältään mustahuulikoottibändi, mutta sit kai jotenki jääny crustihooseemaineeseen. Tajuttoman kovaa settiä ja synkkää, ku mikä!
Mää en hiffaa miten nykygootit vierastaa näitä vanhoja punkkisbändejä, ku niin paljon koko alakulttuuri ottanu vaikutteita niiltä kummiski.
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.12.2008 17:51

Lainaus: HepZusi

Täytyypä muuten mainita kanssa Kuolleet Kukat ajoittain aika pitkälti alkuperältään mustahuulikoottibändi, mutta sit kai jotenki jääny crustihooseemaineeseen. Tajuttoman kovaa settiä ja synkkää, ku mikä!

Kuolleet Kukat on ihan mielenkiintoinen yhtye, sitä todellakin kannattaa edes kokeilla :>
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.12.2008 18:03
Metalliin kallistun minäkin ihan reilusti. Tosin nyttemmin olen innostunut myös psychobillystä. Tykkään ihan hirveästi Horrorpopsista ja Creepshowsta ja se vähä mitä olen kuullut Nekromantixilta kolisee myös. Yksi varhaisimmista muistoista mikä liittyy tän lajin musiikkii on The Meteorssin Little Red Ridinghood, mikä on jotenkin niin seksikkään karskin kuuloinen.
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.12.2008 19:07

Lainaus: Agony

METALLI ah mitä raskaampaa sen parempi x)

juu sama. x )oikeestaan oon kuunnellu metallia lähes aina. muistan kun tokalla löysin nightwishin, ja siitä lähtien mun musiikin kuuntelu on sitten aina pikkuhiljaa näitten kaikkien maidenien ja metallicoitten kautta tullut tähän black - ja death metalliin, mitä olen kuunnellut jo lähes 3 vuotta : ))
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit