Gootti.net

HIM

Kirjoittanut: Jennife (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.11.2007 00:42
eihän tämä mikään goottibändi olekaan,eikä mitään raskastakaan musiikkia, mutta rakastan tätä bändiä. mitäs mieltä te olette? Greatest Lovesongs vol.666 ja Razorblade Romance on kyllä parhaimpia levyjä mitä olen ikinä kuunnellut.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.11.2007 01:12
Liian imelää mun makuun ja vähän liika tuotettua ja särmätöntä. Muttei oikein muutenkaan tuon tyylinen musa ole mun laji. Mutta arvostan niitä kyl, omassa lajissaan ovat erittäin hyviä. Ja on ihan kiva että Suomesta on tullut noin iso bändi. Ja heartagram on ihan älyttömän kekseliäs logo.

Himistä muistuu mieleen yks hauska tapaus, näin ne keikalla muistaakseni vuonna -96, ei niitä pahemmin tunnettu silloin. Bändi tuntui vähän hakevan omaa linjaansa ja vielä silloin Ville yritti vähän kopsia Peter Steelen tyyliä. Anyways, niillä oli myynnissä sitä niitten ekaa ep:tä, kaveri osti sen, mä en mutta oli aika tipalla etten ostanut minäkin ihan mielenkiinnosta. No, kaveri vei sen sitten parin vuoden päästä divariin vaihdossa ja sai siitä about 10 markkaa vaihdossa kun ei se vielä silloin ollut arvokas kun him ei ollut breikannut ulkomailla. Vähänkös sitä nyt kyrsii, ja ihan vähän muakin kun no, kaikki varmaan tietää että se levy on ihan helvetin arvokas nyt.
  • Lähetetty: 19.11.2007 01:33
^ joo, se 666 ways to love on nykyään kyllä ihan hemmetin harvinainen.
pyytävät jo muutamaa satasta.
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.11.2007 11:01
Kyllä mä tykkään, joskus pienempänä se oli ihan paras.. Uus him ei oo mun makuun, vanha on parempaa.

Lainaus: Deadboy

heartagram on ihan älyttömän kekseliäs logo.

Minustakin. Tosi hieno oikeesti.
  • Lähetetty: 19.11.2007 14:41
kyllä vanhempi HIMi on paljo parempaa ku uuempi, se oli sillon nii ihanan synkkää
sydäntäriipivää musiikkia
Kirjoittanut: Rahkola (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 19.11.2007 15:29
him ei ehkä oo mitään goottimusaa mutta silti se on mun lempibändi tosin razorblade romance levyn join me:hin liittyy niin paljon muistoja.ensinmäisen kerran kuulin biisin isolla syötteellä karaokessa.
Kirjoittanut: Rahkola (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 19.11.2007 15:33
kyllä vanhempi musiikki on kyllä parempaa
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.11.2007 16:38

Lainaus: pikkumyy

Uus him ei oo mun makuun, vanha on parempaa.

Samaa mieltä. Joskus olin suurikin fani. Hauskin muisto, joka mul on bändistä on se, että voitin Deep shadows and brilliant highlights-levyn julisteen Ville Valon nimmarilla yhden lehden runo-kilpailusta
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Azrael
  • Lähetetty: 19.11.2007 20:00
HIM kuuluu niihin bändeihin, joita en ole koskaan jaksanut sen suuremmin kuunnella. Siskolla on useampikin näiden levy ja mitä olen aina sivusta kuunnellut, niin minusta tämän bändin melkein kaikki kappaleet kuulostavat keskenään täysin samanlaisilta eikä noissa lyrikoissakaan tunnu kovin paljon muutosta näkyvän.
Rakkaus, kuolema, rakkaus, kuolema.. eivätkö aikuiset miehet keksi mitään muita aiheita, joista tehdä biisejä?

Ei siis millään pahalla ko. bändin faneille, mutta mielestäni HIMin musiikki on melko kulunutta, uuvuttavaa ja yliarvostettua.

Arvostan kyllä omalla tavallani kyseistä yhtyettä kuten kaikkia muitakin Suomalaisia bändejä ja artisteja, jotka ovat työskennelleet kauan saadakseen mainetta muuallakin päin maailmaa, mutta henkilökohtaisesti HIMin musiikki ei vaan iske.

Edit: korjailin kirjoitusvihreitä.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 19.11.2007 20:08
Onhan se kiva, kun Suomalainen musiikki myy hyvin ja näin. Itse en tosin HIM:istä tykkäile ja Ilosaaressa, kun keikan näin kesällä vaikutti vähän siltä että Valo olisi ollut vähän isommassakin humalassa ja se meni muutenkin jotenki tosi amatöörimäisesti.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit