Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

HIM

Kirjoittanut: Crow (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.12.2007 20:51
en tykkää. joskus pienempänä kyllä tuli kuunneltua.
Kirjoittanut: Siilipallero (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.02.2008 16:12
Him on ihan ok, mutta ei sitä Villeä jaksa montaa
biisiä putkeen kuunnella. Joskus nuorempana se oli
pitkään lempibändi, ja muutamat levytkin tuli ostettua.
Himissä ärsyttää se että kaikki biisit on niin samanlaisia.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 09.02.2008 16:21
joskus ala-asteella ekan kerran kuuntelin (en levyä tosin omistanut) ja nyttemmin olen kuunnellut vanhoja kappaleita. uusiin en ole tutustunut enkä tutustu.
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Stuntgirl
  • Lähetetty: 09.02.2008 18:13
Vanhaa HIMiä kuuntelen joskus, mutta ei se minulle niin hirveästi kolahda.
Uusia ei edes huvita kuunnella, kun tiedän että ne ovat huonoja, mitä nyt radiosta on tullut.
Kirjoittanut: Kamalatar (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.06.2008 20:51
Itseasiassa mua huvittaisi tutustua HIMiin vähän paremmin. Radiosta nyt olen kuullut muutamia kappaleita ja Valokin nyt sellainen mediapersoona kun on. Älä kysy, en osaa vastata. Ja Heartagram on tosi hyvä keksintö, tunnistaa ainakin jok'ikisen himin fanin, niin helppohan sellainen on kaikkialle lätkäistä jos tykkää.
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: AuroraBorealis
  • Lähetetty: 05.08.2008 15:39
Hmmph, joo kyllä minä tykkään Himistä. Olen tykännyt ihan ekan levyn ilmestymisestä lähtien, jolloin olen ollut tosi pieni. Muistaakseni sain ensimmäisen cd-soittimeni samaan aikaan kun tykästyin bändiin. Uusimmat levyt on olleet melko öh, mitäänsanomattomia, tykkään vanhemmista enempi. Mutta kyllä mielestäni myös uusilla levyillä on hyviä kipaleita.

Muoks. virheitä pois.. ^_^
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.08.2008 15:53
Pienenä, yläaste aikoina, kuuntelin paria kappaletta... Nyt vihaan
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 05.08.2008 15:58
En tykkää. Nää suomen "vientijättiläiset" on minusta vaan niin kauheeta kuraa ja aina ollukki. Mä näin viimekesänä Ilosaaressa näiden keikan ja ihanku Herra Valo ois ollu kännissä tai jotain. Valo tosin vaikuttaa ihan mukavalta jäbältä mitä nyt pari kertaa sattumalta läppää heittäny sen kanssa(toisinkuin herra Jussi69) Tosin jälkimmäinen saatto ********** siitä, että kutsuin sitä Herra Andrew Eldritchiks.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 05.08.2008 16:15

Lainaus: HepZusi

Mä näin viimekesänä Ilosaaressa näiden keikan ja ihanku Herra Valo ois ollu kännissä tai jotain

Mä en itse ole millään tasolla perehtyny HIMin poikien puuhasteluihin, mutta ystäväni, joka on myös suuri HIM fani, sepusti mulle joskus vuosi tai kaksi sitten että herra Valo olis lavalla aina kännissä. Mene ja tiedä sitten väitteen todenperäisyyttä, mutta ehkä hän sitten on tällaista ainakin harrastanut, kun tuollainenkin juoru on liikkeelle lähtenyt.
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.08.2008 16:19
Täytyy tunnustaa, että minä tykkään. Joskus pienempänä tykkäsin enemmän, mutta jossain määrin uppoaa vielkäkin. Uudet biisit eivät kyllä juuri iske. Huomasin nyt taas bändin Ankkarockin keikan myötä kuuntelevani niitä vanhempia biisejä taas hiukan enemmän. Oli mukavaa nähdä poppoo livenä, kun en juuri ole aikasemmin nähnyt.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 7 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit