Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

HIM

Kirjoittanut: Vennu (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.08.2008 17:49
No siis. Mähän oon HIMille paljon velkaa, sitä kautta tutustuin goottikulttuuriin vaikkei kyseinen bändi goottimusaa olekkaan. Joskus alakoulussa tuli kuunneltua paaaaljon, ja siinähän se on mukana roikkunut levykasojen päällimmäisten joukossa ihan tähänkin asti. Ja varmaan tulee roikkumaan jatkossakin.
Kirjoittanut: missEmily (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.08.2008 10:28
Kyllä HIM minuun ainakin uppoaa, ainakin vanha tuotanto sillä uusi on ehkä vähän plaah. Ville Valo on oikein karismaattinen ja hyvä ääninen laulaja
Kirjoittanut: Sarutor (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.08.2008 21:47
Hyvää on varsinki just vanha, kaks uusinta pitäs kuunnella läpi kait niissäki jotain hyviä ois.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 27.08.2008 13:37
Off: Olinpas muuten Ville Valon kanssa samoissa kuvauksissa. I has katsekontakti.

No mutta ihan sama oikeastaan, kun en HIMistä pidä
Kirjoittanut: Funeral (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 31.08.2008 19:45
HIM on helvetin hyvä bändi, pidän varsinkin vanhemmasta tuotannosta. Tiedättekö kui monet miehet kuuntelee himi? Itte tunnen vaan yhden jätkän ketä oikeesti pitää ja tykkää siitä
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 01.09.2008 23:00
No ehkäpä minäkin tulen tänne myöntämään, että HIMmeleiden vanha tuotanto on ihan kelpoista tavaraa, uudempi ei oikein uppoa minuun. Pidän todella paljon herra Valon äänestä, sitä kuuntelee ihan mielellään, vaikka musiikin voisi kyllä sanoa toistavan itseään.

Olen HIMin nähnyt kerran livenäkin, '07 Miljoonarockissa, kun sisareni halusivat lähteä katsomaan (toinen heistä on ollut HIM-fani bändin alkuajoilta lähtien). Äänentoisto hieman sukkasi ja muutenkin pidän tässä tapauksessa enemmän studiolevyistä kuin livemusiikista, mutta onpahan nyt tullut tämäkin bändi koettua livenä.
Kirjoittanut: Devilkitty (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.09.2008 23:11
Liian imelää niinkuin Deadboy sanoi. Mutta HIM:iä joutuu kuuntelemaan päivästä toiseen koska pikkusisko tykkää sitä huudattaa. Minunkin mielestä melkein kaikki biisit kuulostava ihan samalta ja ällöltä.
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.09.2008 12:10
HIm kuuluu omiin suosikkeihin. Odotan että pääsen uudenvuoden Tavastian keikalle.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.09.2008 13:43

Lainaus: oneesan

HIm kuuluu omiin suosikkeihin. Odotan että pääsen uudenvuoden Tavastian keikalle.

Muistan, kuinka joskus nuorempana sitä tuijotteli sitä keikkaa telkusta ja toivo josksu pääsevänsä sinne itekin. Tosin enää en haluis... en tykkää enää. Millonhan se lopahti se innostus. Kaikki levyt tosin omistan, uudetkin ostanut. Oon vähän outo kai sitten
Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.09.2008 20:54

Lainaus: Evelyn

Samaa mieltä. Joskus olin suurikin fani. Hauskin muisto, joka mul on bändistä on se, että voitin Deep shadows and brilliant highlights-levyn julisteen Ville Valon nimmarilla yhden lehden runo-kilpailusta

Itsekkin olin joskus suuri fani. Enää en bändiä fanita, mutta aina joskus sitä on kiva kuunnella. Ja nimenomaan vielä sitä vanhempaa tuotantoa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit