Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

HIM

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.11.2007 09:49

Lainaus: Iiriva

Sitä paitsi voi sitä meikkikynää siistimminkin silmiin pistää

Herra Valo on myös, herra Holopaisen ohella, innostunut leikkimään köyhän miehen Jack Sparrowia...yök!

Musiikkivideoilla puolestaan bändin ulosanti on hieman hilipeä, keulakuvana on tappiin asti maskeerattu siloposki ja muut bändin jäsenet muistuttavat Kallion puistojen vakiokemistejä. Ööö?
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.11.2007 10:40
kuudennesta luokasta ylä-asteelle HIMiä olen kuunnellut, ja pitänyt todella paljon, käynyt keikoilla jne. Enää ei jaksa levyjä kuunnella ,mutta ei tarvitse vaihtaa kanavaa jos radiossa soitetaan.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.11.2007 13:19

On täällä monia muitakin luultu ikäänsä nuoremmaksi huonon verbaalisen ulosantinsa takia.

Minua on luultu ikääni nuoremmaksi/typerämmäksi, koska verbaalinen ulosantini on välillä turhankin vauhdikasta ja ihmisten sisälukutaitoon luottavaa.

Lainaus: Piiskansiima

Herra Valo on myös, herra Holopaisen ohella, innostunut leikkimään köyhän miehen Jack Sparrowia...yök!

Jep, he rupesivat matkimaan Jack Sparrowia vuositolkulla ennen ensimmäistäkään Sparrowista kertovaa elokuvaa. Fakiireja kun ovat, niin pystyvät vaikka mihin.

Kommenttini HIMistä on sellainen, että onhan se musiikkia siinä missä jokin muukin. En ole sitä suuremmin kuunnellut koskaan, koska en ole hard rockin ja metallin ystävä, ja niitähän genrejähän se musiikillisesti lähinnä edustaa. Joskus aikapäiviä sitten sitä tuli kuitenkin seurattua, kun vanha lukiokaverini Juska soitti siinä koskettimia. Niiltä ajoilta on hyvä muisto Saksasta vuodelta 2000, jolloin olin samoilla festareilla, joissa HIM soitti. Sain Juskan kiinni kännykällä ja hän meinasi lyödä heti luuria korvaan "en voi puhuu ollaan Saksas", mutta sitten kun hän kuuli, että oon mestoilla, niin jo vain tuli innoissaan tapaamaan. Vissiin bändijätkien naamat alkoivat jo kyllästyttää, kun rundia oli takana kuukausitolkulla.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.11.2007 13:41
Tuo mitä aiemmin sanoin "omat omassa lajissan hyviä" tarkoitin mm. kun Himiä vertaa noihin "him-kopioihin" ja muihin samantyyppisillä (ulko)musiikillisilla jutuilla ratsastaviin bändeihin niin erot on selkeitä. Niissä perässähiihtäjissä sitä höyryävää sontaa on vaikka Suomen kaikkien peltohehtaareiden lannoitteeksi.

Kuinka monen mielestä muuten Ville Valo kuulostaa ajoittain varsin paljon Wayne Husseyltä ja Himkin silloin tällöin Missionilta. Varmaan tuo vertaus on vanhakin juttu mutta mä kun olen ihan tietämätön Himiin liittyvistä keskuteluista.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.11.2007 14:10

Lainaus: Ximmo

Jep, he rupesivat matkimaan Jack Sparrowia vuositolkulla ennen ensimmäistäkään Sparrowista kertovaa elokuvaa. Fakiireja kun ovat, niin pystyvät vaikka mihin.

No valitettavasti kun minulla ei ole sisäpiiritietoa asiasta, niin joudun kommenttini perustamaan mediassa näkemiini kuviin, ja kyllä molemmilla herroilla alkoi se amisviiksi- ja kajaalilinja rönsyilemään vasta ensimmäisen PotC-leffan jälkeen. Tietenkin jos sinulla on parempaa tietoa asiasta, niin voit vapaasti jyrätä mielipiteeni.
Kirjoittanut: Riddler (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.11.2007 18:35

Sitä paitsi voi sitä meikkikynää siistimminkin silmiin pistää

Luin jonkun toisen miesrokkarin kommentoivan suttuisia rajauksiaan ettei halua lopputuloksen olevan liian naisellinen

En ole ikinä hirveästi pitänyt Himistä, mitä nyt joskus tuli ostettua Love Metal ja sekin Funeral of Heartsin takia. On se edelleenkin hyvä biisi ja koko albumi samaten, verrattuna vaikka Dark Lightiin. Hirveää panskaa, josta ei erota mitä erilaista kappaleissa on. Aikaisemmat biisit ovat tasoltaan hiukan parempia.

Tänään taitaapi muutes olla Valon synttärit, kuten olemme huomanneet kaikkia kiinnostavan.
Kirjoittanut: MsUnknow (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.11.2007 16:01
HIM On Ihana

En edes tykkää goottimusasta Kuuntelen metallii rockkii ja hevii

Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 25.11.2007 01:03

Lainaus: MsUnknow

En edes tykkää goottimusasta

www.imperiumi.net Hyvää matkaa.

Muoks: For real. Onko oikeesti mitään ideaa rekisteröityä gootti.net:iin, jos ei edes pätkääkään pidä/ole kiinnostunu siitä musasta?
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.12.2007 13:51
^Tuota samaa mä mietin kans, aika monenkin käyttäjän kohdalla. Sikshän noi musiikkikeskustelut nyt yleensä onkin mitä on.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 04.12.2007 22:28
[offtopic]Mitähän se 'hevii' sit on jos se ei ole 'metallii' ?[/offtopic]
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit