Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Levykaupat

Kirjoittanut: Jensu (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.02.2007 19:03
Käyn yleensä aina Tampereella käydessäni swamp musicissa. Ostan kerralla korkeintaan kaksi levyä. haluan aina syventyä niihin kunnolla. Niitä tulee ostettua aina kun on varaa ostaa ja joskus silloinkin kun ei ole heh
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 23.02.2007 17:28
Kappas, Jyväskyllässäkin on Levykauppa Äx. törmäsin siihen sattumalta, kun olin Jyskylässä ekaa kertaa shoppaamassa. Pari levyä lähti matkaan.
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.03.2007 15:25

Lainaus: Velvet Grey

Pelkään tulevaa saksanmatkaa jo siksikin, että siellä on niitä divareita, joissa levyt maksavat jotain 1-2 e kpl. Ihan kivaa, että on halpaa, mutta sitä rahaa saattaa mennä juuri sen takia enemmän kuin muuten, ja levyt ovat aika painavia kantaa.

No onhan noita, mutta usein ne halvat kiekot olivatkin sitten sitä jotain-ihan-muuta... Vaan eiköhän etsivä löydä jos on aikaa kierrellä ihan tosissaan. Saksassa levyjen hintataso on muutenkin edullisempi, ja ihan peruskaupoista kuten Saturnista löytyy aika lailla kaikkea kivaa. Tai näin ainakin Berliinissä...
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.03.2007 20:16

Lainaus: Melia

ja ihan peruskaupoista kuten Saturnista löytyy aika lailla kaikkea kivaa. Tai näin ainakin Berliinissä...

Joo, Alexanderplatzin Saturniin taisi mennä 100 e kertaheitolla. Noh, kerranhan täällä eletään...
  • • Muokkasi: Melia
  • Lähetetty: 05.03.2007 23:17

Joo, Alexanderplatzin Saturniin taisi mennä 100 e kertaheitolla. Noh, kerranhan täällä eletään...

Pääsit halvalla!
Samalla aukiolla kun on vielä se Cover music vai mikä hitto... se keltaisilla teippauksilla varustettu myymiö. Setä oli mukava ja tilasi aina kaiken mitä keksin pyytää... vaikka yleensä ne kiekot kyllä löytyivät jo hyllystä tai laatikosta "menossa hyllyyn tässä kohtapuoliin".
Välillä toivoin että poistaisivat koko metropysäkin...

Löytyikö muuten hyviä divareita?
  • Lähetetty: 06.03.2007 17:33

Pääsit halvalla!

Tosiaan. Sinne jäi hyllyyn kyllä kivoja lättyjä, mutta ne ovat saatavissa Cyberwarelta. Tai ainakin toivon.

Samalla aukiolla kun on vielä se Cover music vai mikä hitto...

Hmm, emme tainneet bongata koko kauppaa. Toisaalta ihan hyvä kun en päässyt tuhlaamaan enempää. Mutta seuraavalla kerralla sitten, on pakko, pakko päästä Berliiniin uusintakäynnille. Harmi kun en osaa vielä niin hyvin saksaa, että voisin pyrkiä sinne kesätöihin tai opiskelemaan.

Löytyikö muuten hyviä divareita?

Taisivat olla liian kaukana meistä. Julkisia emme käyttäneet, olen lukenut saksaa vain niin vähän aikaa etten uskaltanut lähteä sinne seikkailemaan. Ja suurin osa niistä saksalaisista, joihin törmäsimme, eivät osanneet englantia. Pitää tsekata nekin sitten joskus, kuten Last Cathedralkin.
  • Lähetetty: 06.03.2007 17:41

Harmi kun en osaa vielä niin hyvin saksaa, että voisin pyrkiä sinne kesätöihin tai opiskelemaan.

Takuuvarma off-topic, mutta Saksassa on aika paljon kansainvälisiä koulutusohjelmia, itse olin tuon vaihtoaikani lukemassa "International forest ecosystem management" -ohjelmassa. Ja Berliini nyt alkaa olla jo melko kansainvälinen, Eberswaldessa ei edes ulkomaalaisvirastossa puhuta kuin saksaa.

Tähän olis hyvä heittää joku levykauppa-kommentti pelastamaan tilannetta, mutta hitto ku ei tuu mitään mieleen... Osatakaa levyjä peas and love.
  • Lähetetty: 06.03.2007 17:52

mutta Saksassa on aika paljon kansainvälisiä koulutusohjelmia, itse olin tuon vaihtoaikani lukemassa "International forest ecosystem management" -ohjelmassa. Ja Berliini nyt alkaa olla jo melko kansainvälinen, Eberswaldessa ei edes ulkomaalaisvirastossa puhuta kuin saksaa.

Hmm, pitää noita sitten katsella. Ovatko nuo jotain korkeakoulutasoisia juttuja, ja mistä voisi lukea lisää?
  • • Muokkasi: Melia
  • Lähetetty: 06.03.2007 18:31

Ovatko nuo jotain korkeakoulutasoisia juttuja, ja mistä voisi lukea lisää?

Itse olin Fachhochschulessa (on meinaan sana ), joka on noin meikäläisten ammattikorkeakoulu. Suosittelen käyttämään internettiä tästä eteenpäin...

No mä en ole asiasta ottanut pahemmin selvää, mutta ihan Google antoi minulle sivun www.campus-germany.de/english/
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 14.04.2007 13:36
Minä pääsen asioimaan levykaupassa aivan liian harvoin. :/ Mutta silloin kun pääsen, niin täytyy sitten ottaa kerralla hieman enemmän. ^__^
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit