Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Viimeisin bändi-ihastuksenne?

Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.05.2008 13:10

Lainaus: kauhukakara

Hocicoon tutustuin viimein muutama päivä sitten. Aivan mieletön bänd

Juuri olin samasita bändiä kehumassa. Joskus tosiaan reilu viikko - kaksi takaperin tutustuin siihen ja aina vaan tulee sitä kuunneltua. Se ei siis voi olla läpeensä paha
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 30.05.2008 13:46

Lainaus: Elvira

Nyt täytyy myöntää, että olen totaalisen ihastunut Ristoon. Ihastus alkoi kaverin suosituksesta ja huipentui keikalla viime lauantaina. Wau!

Ei jestas, ei RISTO! "Olet minun oma hölmö höppelisköppelis" (tms) jne NÖÖÖYYYY
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 30.05.2008 13:58
Olen täysin koukussa Flesh for Lulu -nimisen kasariorkesterin levyihin jotka hommasin vähän aikaa. Nauhottelin ne LPltä CDlle pari päivää takaperin, ja ne ovatkin pyörineet sekä himassa savikiekkolautasella, että matkustaessa MP3ssa.
Suosittelen kaikille jotka pitivät Lords of the New Churchin "Like A Virgin" coveria mahtijuttuna
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.05.2008 18:58
Emilie Autumniin ihastuin uudestaan
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 31.05.2008 16:14

Lainaus: Heetteri

Ei jestas, ei RISTO! "Olet minun oma hölmö höppelisköppelis" (tms) jne NÖÖÖYYYY

Jep, jep

Ajattelin itsekin ensin, että "ei härreguud, mitä shittiä" mutta sitten lankesin Riston lumoihin. Se on niin totaalisen erilaista verrattuna siihen, mitä yleensä kuuntelen ja se erilaisuus taisi olla se mihin ihastuin.
Kirjoittanut: Banshee (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 31.05.2008 21:29
Risto rules

Kaverin kanssa aina fiilistellään, hra Ylihärsilä on nimittäin sen sukulainen
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 03.06.2008 19:05
Lueskelin tuossa juuri jota vuoden ensimmäistä Kotivinkki-lehteä ja siinä oli pienessä levy esittelyssä Horrorpops ja heidän levynsä Kiss Kiss Kill Kill. No päätin tsekata millaista musiikkia kyseinen bändi duunaa... ja ihastuin
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.06.2008 19:12
Inkubus sukkubus iski. Olin kuullut aieminkin,mutta silloin ei olisi voinut vähempää hetkauttaa. Nyt kuitenkin jokin kolahti.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 03.06.2008 21:48

Lainaus: MissAnnThrope

Inkubus sukkubus iski.

Oih! Niin minuunkin juuri tänään. En aiemmin ollut kuunnellut bändin tuotantoa, mutta aina jossain törmännyt nimeen, joten päätin vihdoin viimein kuunnella minkä tyyppistä musiikkia soittavat. Rakastuin oitis.
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.06.2008 23:57
Million Dollar Beggars

Kesäistä kruisailumusiikkia parhaimmillaan. Amerikanlaivalla maantietä pitkin auringonlaskuun, MDB stereoissa raikuen. AH tätä fiilistä...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit