Gootti.net

Viimeisin bändi-ihastuksenne?

Kirjoittanut: Neminess (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.10.2014 20:52
Lord Vampire X, törmäsin tähän bändiin tänään ihan sattumalta. Mukavan kylmää EBM:ää.
Kirjoittanut: Muffin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.10.2014 21:11
Loistava polku
En ole ikinä oikein jaksanut keskittyä tutustumaan bändin musaan netissä, mutta lainattuani kirjastosta levyn se sitten kolahti ja kovaa. Levynkin tilasin tänään.

I was a teenage satan worshipper
Olen tiennyt bändin nimeltä monta vuotta ja luullut sitä joksikin amerikkalaiseksi alternative rock bändiksi ja olin hieman yllättynyt kun sain tietää totuuden tänään En edes muista enään miten bändiin törmäsin tänään, mutta kovasti ihastuin.
Kirjoittanut: Utuinen (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 18.12.2014 00:27
Bloody Count

https://www.youtube.com/watch?v=_N0cQJ2BPS0 Kokeileppas vähän rankempaa.
  • • Muokkasi: Muffin
  • Lähetetty: 19.12.2014 17:11
Shivan dragn

Tämän bändin kuuntelu on rajoittunut vain youtubesta löytyviin livevideoihin sillä bändin musiikkia ei ole (vielä) netissä eikä levyäkään ole tullut. Toivottavasti noilta tulisi levy lähiaikoina.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 25.04.2015 04:12
Ulytau. Bändi on Kazakstanista ja soittaa virkistävän poikkeuksellista musiikkia. YouTubesta löytyy mm. Vivaldia Ulytaun vinguttamana:

youtu.be/xRfXquQdFdE?t=3m8s
  • Lähetetty: 25.04.2015 09:25
Minun uudet bändi-ihastukset on sellaisia jota en aikasemmin voinut sietää HIM on ollut tällä viikolla kuunnelluin bändini (Love metal-levyä aikaisemmat levyt) ja toissa viikolla kuuntelin lähes pelkästään Project Pitchforkia. Kun totutteli vähän laulajan ääneen niin sitten bändi koukutti. HIM on kyllä jännä kun se on ärsyttänyt minua niin monta vuotta Join me biisiä lukuunottamatta.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit