Gootti.net

Viimeisin bändi-ihastuksenne?

Kirjoittanut: Muffin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.07.2013 22:57
Wintersun

Kuuntelin aamulla bändin biisin Sons of winter and stars, jota ylistettiin yhdessä blogissa. Olin vähän ennakkoluuloinen koska olen joskus kokeillut jotain bändin biisiä, mutta laulajan rääkyminen karkoitti minut heti, mutta päätin silti kuunnella. Tänään olen tutustunut Time I levyn biiseihin sillä tuo kuuntelemani oli sen verran vaikuttava, eikä laulajan rääkyminen ollut edes kamalaa korville ja laulaahan se puhtaastikin. : D Metalli on sellainen genre, että sen pitää iskeä ihan täysillä tai muuten en jaksa kuunnella ja nyt kyllä iski tämä bändi!
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.07.2013 00:38
Rainbow ja Black Sabbath
Nämä löysin ensimmäistä kertaa sillon aikoinaan kaheksanvuotiaana, pitkään aikaan ei oo tullu kuunneltua, ja nyt ihastuin uudestaan.
  • Lähetetty: 10.08.2013 22:22
Studio Killers

Tämä bändi on ollut tuttu jo kaksi vuotta yhden biisin ansiosta, mutta vasta tänään päätin tutustua muihinkin biiseihin ja olen tykännyt!
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.08.2013 18:23
Lumouksessa rakastuin Spiritual Frontiin ja bändin musiikki onkin ahkerasti soinut asunnossa ja puhelimessani lenkillä ollessa. Minulle tulee hirmu hyvä mieli heidän musiikistaan.
  • Lähetetty: 28.08.2013 18:15
Poisonblack ja Hurts

Molemmat nimet ovat olleet tuttuja jo pitkään. Poisonblackiin halusin tutustua koska pidän Ville Laihialan äänestä. Sentencedistä en välitä. Minulla taitaa olla tällä hetkellä kaikki bändin levyt lainassa, ekaa lukuunottamatta. Olen kuunnellut vasta toista albumia josta pidän. Pitäisi noita muitakin kuunnella millaisia ovat..
Hurtsin molemmat levyt hain eilen kirjastosta ja olen kuunnellut bändin toista levyä muutamaan otteeseen ja se paranee jokaisella kuuntelu kerralla. Ekaa en ole vielä kuunnellut kokonaan, mutta tykkään kyllä kovasti.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.09.2013 18:29
Katatonia.
Joskus vuosia sitten kuuntelin paskoilla kajareilla ja oli tosi tylsää musaa mutta eräänä kauniina aamuna se tuli vastaan tumblrissa ja voi että.
Kirjoittanut: Cyb3 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.09.2013 19:10
Switchblade Symphony tuli löydettyä uudestaan jokunen päivä sitten. Uusimpia ns. ihastuksia ovat Dawn of Ashes, T3rr0r 3rr0r ja Sleetgrout. . Hyviä kuuntelu hetkiä itse kullekkin.
  • Lähetetty: 27.09.2013 23:56
Pariisin kevät

En jaksa edes muistaa kuinka pitkään olen ajatellut, että olisi kiinnostavaa tutustua tähän bändiin. Olen kuullut yhden biisin joskus jossain radiossa, mutta siitä ei jäänyt erityistä muistikuvaa silloin mieleen. Bändi on pyörinyt aina silloin tällöin mielessä, mutten ole koskaan muistanut kuunnella silloin kun olisi mahdollista. Tänään päädyin vihdoinkin youtubeen kuuntelemaan. Ihastuin laulajan ääneen heti ensi sekunnilta ja katsoin heti kirjaston hakusivulta löytyykö levyjä hyllystä ja taidan käydä pian lainaamassa niitä.
Kirjoittanut: Daealis (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.10.2013 13:50
Viimeisin bändilöytö, joka päätyi suoraan soittolistan vakioasukiksi, on Ayria. Pirteää EBMää ja naisääni, joka sopii kuin vaarna vamppyyriin.

Pelkästään biisinä on yksi ollut ylitse muiden jo kohta vuoden päivät.
Manuel - Gas Gas Gas.
Manuel on eurobeatin yksi kovimmista nimistä, vaikka piirikin on pieni(käytännössä kaikki musiikkityylin tekijät tuntevat toisensa ja ovat melkeinpä yhdestä kylästä lähtöisinkin). Video on kursailematonta itsensä markkinointia, Initial D animen ystävänä olen vääntänyt muutaman videon animen hengessä ja Tämä biisi onkin sarjan viimeisimmän, viidennen, tuotantokauden ensimmäisessä jaksossa soinut biisi. Heti kun kuulin sen, olin koukussa ja vieläkin kun videon katsoin linkittäessä, nousivat käsikarvat pystyyn, niin voimakkaat fiilikset biisi saa aikaan!
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.10.2013 17:29
Ministry on varmaankin yksi uusimmista ihastuksistani, sekin kyllä paluumuuttaja. Olen kuunnellut yhtyettä jonkun verran aiemminkin, mutta nyt jotenkin löysin sen uudelleen ja täysin uudella tavalla pääsin hullaantumaan nyt. Taitaa olla tämä uusi ihastus juhannuksesta asti, kun veljeni luukutti Ministryä, ollut sellainen olo, että pitääpä kuunnella lisää. Nyt ryhdyin.

Sitten toinen, joka melkein hävettää myöntää kun aikanaan dissasin ko. poppooon todella maanrakoon. Cradle of Filth on alkanut iskeä. En tiedä mitä mulle on tapahtumassa, aiemmin en voinut sietää sitä rääyntää, nyt se kuulostaa peräti miellyttävältä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit