Gootti.net

Viimeisin bändi-ihastuksenne?

Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.11.2013 22:10
The Defiled on ehdoton suosikki ihastus tällä hetkellä, käykää teki kuunteleen. Jos osaan yhtään genreen pistää niin oiskohan Industrial metallia. Brittiläinen bändi siis kyseessä
Kirjoittanut: Muffin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Muffin
  • Lähetetty: 27.11.2013 22:14
Tutustuin Pariisin kevääseen syksyllä ja olen ollut aivan rakastunut bändiin. Löysin äskettäin bändin kautta Rubik-yhtyeen ja eilen tein tuttavuutta Major Labeliin. Muutama päivä sitten toivoin löytäväni jotain uutta kivaa musiikkia ja sitä löytyikin nopeasti

edit:
Nyt heti perään löysin vielä Lapkon. Nimi on ollut tuttu jo vuosia ja olen ehkä joskus kuullutkin bändiä radiossa kauan sitten. Ihastuin bändiin nyt heti. Huomenna menenkin heti aamusta kirjastoon lainaamaan levyjä.
Kirjoittanut: Evolyn (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 29.12.2013 00:14
Noh, sitä on löytynyt Horrorpops tämän keskustelun avulla ihastuin bändiin heti kun olin kuunnellut pari sekkaa ni jokin siinä vaa räjäytti aivot. Ja ehkä ei niin vanha bändi-ihastus, marraskuun keskuvaiheilla tuli tutustuttua Iron Maideniin.
  • Lähetetty: 31.12.2013 16:34
Alien Sex Fiend on ollut muutaman vuoden ajan satunnaisessa kuuntelussa, mutta usein juuri niiden bändien kanssa joita kuuntelen harvemmin, käy niin että saatan tajuta niiden mahtavuuden jopa vuosien kuluttua ja sitten innostun! Nyt olen sitten ihan kunnolla hurrahtanut bändin musaan.

Goottirock yhtye Children of stun on sitten ihan uusi tuttavuus johon olen kovin tykästynyt.
Kirjoittanut: Mirilla (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.07.2014 16:36
Olen kokenut uusiorakastumisen Lord of the Lostiin. Joskus kauan sitten tykkäsin kuunnella muutamia heidän biisejään, mutta kun lempibiisini (ei enää hajuakaan sen nimestä) syystä tai toisesta poistettiin youtubesta, bändin kuuntelu jotenkin jäi. Löysin bändin uudestaan kun sitä täällä mainosteltiin.
Kirjoittanut: Vanadium-I-Ching (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.07.2014 03:13
Minulla on viime aikoina paljonkin uusia bändi-ihastuksia.

Ensimmäisenä on mainittava, että olen tämän kesän aikana hurahtanut Hocicoon. Ennen olen pitänyt sitä jotenkin epäkiinnostavana oldschool EBM:ään ja joihinkin harvoihin valittuihin aggrotech-bändeihin verrattuna (esim. Hocicosta ei niin kaukana oleva Dulce Liquido ja Surgyn). En ole pitkään odottanut mitään keikkaa niin paljon kuin elokuista Hocicon keikkaa. (Racsoon on helppoa ihastua muullakin kuin musiikillisella tavalla, mutta hyst!)

Toiseksi, olen viime aikoina haalinut soittolistoilleni pakkomielteisesti latinalais-amerikkalaista tai espanjalaista EBM:ää ja electro-industrialia.
Löysin aivan järettömän hyvän chileläisen Dr.Body-nimisen bändin. Olen kuullut varmaan miljoona old school EBM-bändiä, ja voin sanoa, että tämä menee kärkipäähän. Jotenkin niin aito.. ja tiukka punk-mainen rytmi. Kutsuin heidät jo Suomeenkin facessa, mihin he vastasivat: "Algun dia apareceremos por esos lugares. un gran abrazo desde el culo del mundo!"

Bilis https://www.youtube.com/watch?v=Dm8sE_9cJps
Burguesia https://www.youtube.com/watch?v=HlbS_bhD--Q

Lisäksi löysin myös järettömän hyvän argentiinalaisen Nekronoize-yhtyeen, jolla on facebookissa huikeat 24 tykkääjää, mutta ansaitsee huomattavasti enemmän!
https://www.youtube.com/watch?v=nAWWF6sCH-c
https://soundcloud.com/work-peluqueria

Löysin myös Distorted Memory -yhtyeen, jonka tämä biisi soi ajoittain pahasti päässäni: https://www.youtube.com/watch?v=Ie7jhDKF8ME
  • Lähetetty: 21.07.2014 22:47
Last.fm:n kautta ihastuin The House of Usher nimiseen bändiin. Nimen alla menee montakin bändiä eri genreistä kuten tekno, metalli ja goottirock ja itse tutustuin tähän goottibändiin.

Suosittelen
Kirjoittanut: Korinabambi (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.08.2014 13:29
Ihastuin ihan suunnattomasti kun tässä taannoin annoin Hanzel Und Gretyl- nimiselle industrial metal bändille mahdollisuuden. Biisien äänimaailma vain uppoaa, ja biisit ovat aika provosoivia (heh). Myös laulajan äänestä tykkäilen tosi paljon.

Toinen tuore tuttavuus, jota olen hypettänyt on hollantilainen black metallia soittava Carach Angren. Bändi on sinänsä tosi uniikki, että biisit perustuvat kauhutarinoihin, kummitteluun pääasiassa ja klassisia soittimia käytetään erittäin hyvin.
  • Lähetetty: 13.08.2014 19:15
The 69 Cats

Kyllä, bändillä on jotain tekemistä 69 eyesin kanssa sillä laulajana on Jyrki69. Musa uppoaa ihan täysillä ja Jyrkin ääni sopii tälläiseen musiikkiin niin loistavasti. Pakko saada levy pian!
Kirjoittanut: Bloody Count (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.08.2014 02:06
Crashdiet

Olen kokeillut bändiä silloin tällöin spotifyssä, mutta ei ole kolahtanut ihmeemmin, ennen kuin nyt. Kaikin puolin aivan upea bändi. En ymmärrä miten en noteerannut tätä ryhmää jo yhdeksän vuotta sitten, kun eka levy tuli ulos. Glam rock/metal on kuitenkin ollut ehkäpä se kaikkein kovin juttu musiikinsaralla ihan pennusta asti, tarkemmin vuodesta '85. Piti oitis tilata yhtyeen kaikki 4 pitkäsoittoa. Ja kunhan seuraavan kerran on vähän ylimääräistä, ja vaikka ei olisikaan, niin hommaan ainakin kaikki dvd:t ja pari paitaa. Hihamerkin tein "tee se itse -miehenä" ihan omin käsin.

Kitaransoittokin maistuu taas, kun on uusi bändi ja runsaasti itselle uusia loistavia kappaleita mitä treenata.
Kovin löytö vuosiin.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit