Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Musiikki ja muusikot: Viimeisin bändi-ihastuksenne?

• Muokkasi: Deadboy
  • Vastaa
Eikös se Static-x ole sellaista kevyttä ja vähän progeilevaa power metallia?

Korjaus: Eiku saakeli Symphony-X! Unohda. Sori. Noloa. Mä en enää osallistu mihinkään metaalikeskusteluun mikä koskee vuoden 1960 jälkeen tehtyä metallia...

Wham Bam Thank You Ma'am!

• Vastaa

Lainaus: Deadboy

Eikös se Static-x ole sellaista kevyttä ja vähän progeilevaa power metallia?

Katoin aluks ja luin varmuuden vuoksi vielä toisenkin kerran tuon sellaisella "wtf?"-ilmeellä. Mutta eipä se mitään inhimmillisiä virheitä.

Lainaus: Deadboy

Symphony-X!

Itseltäni on jäänyt tuo poweri aika kauas menneisyyteen, ainuat mitkä enää nykyään menee on Ensiferum ja Kiuas.

The way we never were...

• Muokkasi: blackwolver
  • Vastaa
Nyt pitää ihkuttaa Mikserilöytöä...nimittäin Heijala tekee mahtavaa musaa! Tänää löysin ja rakastuin suosittelen kuuntelemaan etenkin Noidat biisin jos ei muuta jaksa http://www.mikseri.net/artists/?id=28232

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

• Vastaa
CMX ja Sear

Kiitos, anteeksi ja ei.

• Vastaa
The Birthday Massacre. Mukavan kuuloista musiikkia, siinä on se jokin kohdallaan. Erityisesti pidän "Nothing And Nowhere"-levyllä olevasta Video Kid-biisistä. Bändin toisella levyllähän on (myös) kyseisestä kappaleesta uudempi, hieman erilainen versio, mutta alkuperäinen on minusta parempi.

Olen kuunnellut monen minulle uuden bändin musiikkia yllämainitun jälkeen, mutta en ole lähellekään kaikkiin ehtinyt tutustua niin paljon että voisin laskea niitä tähän ketjuun kuuluviksi.

And now that we're dead we've learned how to live

• Vastaa
Yhtä on vaikea nostaa yli muiden, sillä tällä hetkellä kuumotusta aiheuttaa kolme orkesteria. Android Lust, Mindless Self Indulgence ja Bile ovat tippuneet viime aikoina vaarallisen kovaa otsalohkoon. Näitä pitää saada lisää, mitä nopeammin ja enemmän, sitä parempi.

Dick Laurent is dead

• Vastaa
Aloin vasta nyt kuunnella Emilie Autumnia, ja voi kyllä sanoa että ihastuin. Matalampi naisääni on upea ja biisit vähän erikoisempia.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
Viimeiseni on Ice Ages , eniten tykkään biisistä Lost in Daze

vain yön pehmeä kosketus ihollasi, vain tuulen viimeinen kylmä henkäys - hiljaisuus, pimeys ja sinä.

• Vastaa
Combichrist, Vitsi että potkii toi komppi ja muukin. Yksi kaveri tutustutti siihen.

Death is around the corner... Are you ready?

• Vastaa
Trimetrick, siitä on kyllä jo aikaa kun tutustuin tähän, mutta en ole löytänyt mitään uutta hyvää sen jälkeen

Kissat ja naiset tekevät mitä tahtovat

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.