Gootti.net

Viimeisin bändi-ihastuksenne?

Kirjoittanut: Zeitgeist (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.01.2008 02:04
Yep, kuten otsikkokin sanoo, mihin bändiin tai artistiin olette viimeksi tykästyneet, enemmän tai vähemmän?

Itse voisin ehkä sanoa Virgin Prunesin ja Duran Duranin, vaikka molempia onkin tullut kuunneltua jo vaikka kuinka pitkään, ja Virgin Prunesin olen jo pitkään laskenut yhdeksi lempibändeistäni. Hankittuani If I Die, I Die -albumin, voin sanoa syvän ihastumisen syventyneen vielä enemmän, voisi nyt kutsua jo rakkaudeksi.
Duran Duranin suhteen kävi vain niin, että hankin ensimmäiset kaksi albumia, ja ihastuin siihen ensimmäiseen, etenkin Friends of Mine -biisiin, johon on jo kehkeytynyt sairaalloinen addiktio.

En jaksanut katsoa, oliko tällaista ketjua jo aiemmin (so sue me, olen yltiölaiska), mutta jos yhtään lohduttaa, en olisi kuitenkaan huomannut, vaikka olisinkin selannut kaikki sivut läpi, johtuen kärsimättömyydestäni ja hajamielisyydestäni. Eli lukitkaa pois vaan, jos tällainen aihe on jo.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.01.2008 13:43
Jossain ketjussa olenkin jo tainnut mainita Horrorpopsin, joka on minulle Vuoden Löytö. Olen välillä eri yhteyksissä kuullut tuontyyppistä musiikkia, mutta en ole varsinaisesti koskaan löytänyt psychobilly-genren nimeä ennen kuin täällä goottinetissä seikkaillessani.
Kirjoittanut: Gothic Flame (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.01.2008 15:30
malice mizeriä alotin kuuntelemaan kun kuulin siitä täällä. 8D
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 01.01.2008 15:46
Viimeisimmät taitaa olla The Gathering ja Snake River Conspiracy
Kirjoittanut: Mononoke (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.01.2008 16:19
Tässä lähiaikoina on tullut monia bändi-ihastuksia, kuten silentium, krisiun, graveworm, hatefx ja phantasmagoria
Kirjoittanut: Even_In_Death (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.01.2008 21:43
Malice Mizer ja Gackt Siitä on kyllä jo aikaa....
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 01.01.2008 21:51
Diva Destruction. Ihan vahingossa joku pisti sitä soimaan ja sitä sit kuunneltiin koko ilta :> Mulle tuli heti jotenkin kotosa olo, kun kuuntelin sitä. Ehdottomasti yksi suosikeistani, tällä hetkellä ainakin :D
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 02.01.2008 03:17
Tälläkin foorumilla mainittu Embassy of Silence on aika uusi ihastus. Tykästys. Myös Dreadful ja Eluveitie löytyvät soittolistalta. Eluveitien musiikki on aikamoista sekamelskaa kunnes siihen keskittyy kunnolla. Bändi soittaa folk-vaikutteista metallia, mutta jota on varustettu jokseenkin harvinaisilla soittimilla. Perussoitinten ohessa käyttävät musiikissaan mm. kampiliiraa ja säkkipilliä.
Kirjoittanut: kauhukakara (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.01.2008 10:51
Muutama päivä sitten tutustuin Apoptygma Berzerkiin. Jotenkin olen aina luullut, että bändi soittaisi metallia, mutta ei. Löysin bändin kuuntelemalla Last.fm:n darkwave-radiota ja sieltä sitä sitten tuli Kathy's Song (Victoria Mix by VNV Nation) iski totaalisesti.
Kirjoittanut: Silver_hair (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.01.2008 11:46
Uusimpia ihastuksia nyt ovat lähinnä nu-metallin puolelta Static-X, joka vaikuttaa ihan laatu kamalta, ja sitten portugalilais-norjalainen Head Control System, joka on jotain industrial+jotainmuuta -metallia.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit