Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Musiikki ja muusikot: Viimeisin bändi-ihastuksenne?

• Vastaa
Ehdottomasti Cradle of Filthin -Gothic Romance, ja muut sen laulut. Rakastan niin sitä Dani Filthin kirkumista XDDD!
  • Vastaa
The Dancing Did
Vihdoinkin sain enemmän musiikkia näiltä, pitkään olen halunnut tutustua. Loistava!

I could give you words if the world gives me vibes

• Vastaa
Viimeisin bändi-ihastus taitaa olla Jack Off Jill.

Fear is only in our minds but it's taking over all the time.

• Vastaa
Voi elämä, huomasinpa juuri addiktoituneeni muutamiin Euroviisu-biiseihin, aikaväliltä 2002-2007!

• Vastaa
Hankin kokeilumielessä albumin Black Triage artistilta Teargas & Plateglass. Aivan uskomattoman, suoraan sanottuna järisyttävän hyvää materiaalia.

Sure man. Fingerpainting's cool.

• Muokkasi: Deadboy
  • Vastaa
Mulla on varmaan Coil jonka levyjä on tarkoitus hankkia lisää. Suosittelen myös Liisaa Peililasimaassa tutustumaan, sen perusteella mitän tiedän että kuuntelet veikkaan että tykkäät.

Wham Bam Thank You Ma'am!

• Muokkasi: PadreSol
  • Vastaa
Muutama artisti/bändi joihinka olen tutustunut tässä ihan viime aikoina:

* Siouxie & The Banshees
* Donovan
* Soteg (=Son Of The Electric Ghost)

'Heute die Welt, Morgens das Sonnensystem!'

• Vastaa
Tässä joku aika sitten kuulin bändin Kamelot musiikkia lukion musiikintunnilla, mikälie levyraati siinä sitten olikaan ja yksi poika joka on kova kuuntelemaan Kamelotia ja vastaavaa, niin tietenkin soitti Kamelotin Center of the Universen, ja olin että mitä helv? Sairaan hyvää! Kolahti ja kovaa, ja pienen tauon jälkeen etsin bändin netistä ja kuuntelin lisää, ja latailin albumin pari netistä ja sille tielle jäin, koukussa ja aika loistavasti. Roy Khanilla on mahtava ääni! Kuuntelin ja ihastuin. (Sekavaa tekstiä. Anteeksi )

Kahleissa näin on vapainkin mielin, lyö tahtia sade ikkunaan. Kaiken valon näin pimeys nieli, ei toivoa pidä vankinaan.

• Vastaa
...jos uudelleen ihastuminen lasketaan niin prestige.
  • Vastaa

Lainaus: Zeitgeist

Voi elämä, huomasinpa juuri addiktoituneeni muutamiin Euroviisu-biiseihin, aikaväliltä 2002-2007!

Ei, kyllä tuo Euroviisu-innostus kesti vain sen pari päivää, onneksi.

Ihastumiseni Dancing Didiä kohtaan tosin vain kasvaa kasvamistaan.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.