Gootti.net

Viimeisin bändi-ihastuksenne?

Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.01.2013 11:11
Black Veil Brides!

Tää on kyllä niin, niin erilaista musiikkia, mitä mä itte kuuntelen noin muutoin, mutta tykkään silti! Jopa niinkin paljon, että pakko oli metsästää heti lippukin Suomen keikalle!
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.01.2013 15:39
Tears For Fears! Oonhan minä tätä ennenkin kuullut, mutta nyt jotenkin iski ajatuksen kanssa luukuttaessa. Ihan uskomatonta, en pääse tästä yli hetkeen.
Kirjoittanut: Mantli (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 29.01.2013 19:08
Viimeisin ihastus taitaa olla Freakangel, aggrotechiä Virosta.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.01.2013 19:55
Oon kuunnellut Lacuna Coilia jo aika kauan ja tässä välissä oli semmonen vähän hiljasempi kausi, mutta pysynyt silti aina omana ehdottomana lempparina. Nyt sitten viime syksynä aloin pelaamaan Sims3 Supernaturalia ja kun tässä noin viikko sitten aloin selvittelemään että mitä ne on ne biisit joita soitetaam Dark Wave-asemalla niin selvisi että yksi niistä biiseistä (ja vielä oma suosikkini) on kappas vaan Lacuna Coilin viime vuonna ilmestyneeltä Dark Adrenaline- albumilta. Ja vanha rakkaus roihahti ilmiliekkeihin. Ja koska olen huono ja köyhä ihminen, latasin albumin kappaleet youtuben kautta, mutta koska omistan jo Karma Coden, on tää myös saatavana ihan konkreettisessa muodossa heti kun mahdollista.
Ja on tässä ollut pari muutakin, mutta ne on kaikki semmosia, että oon tykästynyt vaan yhteen biisiin, mutta muut kappaleet joihin oon tutustunu, ei vielä toistaseks oo kolahtanu. Black Veil Brides - Unbroken, Austra - Spellwork ja MR MS - Hurricane ovat viimesimpiä yhen biisin ihastuksia.
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.03.2013 17:21
Tutustuin tässä hieman paremmin Mana Manaan. Ihanaa, ihanaa, varsinkin Suruni tie on loistava
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.04.2013 18:49
White Zombie
Harvon tulee uusia bändejä löytäessä sellasta oloa että nyt muuten lähetään ostoksille. Nyt tuli, vois kävästä äxässä huomenna.
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.04.2013 18:46
oon ollut nyt n.vuojen goottina.
oon ettinyt koko ajan vaan semmosta musaa...joka kuulostaa "minulta"
aina black metallista klassiseen sellon soittoon oon kuunnellut tänä aikana.
mut uusimmat ovat sisters of mercy ja the cure.
tiedän,perus gootti kammaa!
mutta kun olin kuullut aikoja sitten vaan jonkun niiden kappaleista ja olin niinkuin "BOOOOORING"
mut nyt oon "ai ku on kivaa"

hauska tarina siitä kuinka "innoistuin" kasarin musasta...
veljelleni laitoin youtubestä rick a: never gonna give you up ja dead or alive:you spin me round-kappaletta.
no,sitten aattelin,ettei tämä kasari ookkaan niin paha kuin aattelin.
ja nyt tykkään ihan the curesta yms.
80-luvun musa on aika...mukaansa vievää,ei mitään nykyajan justin bieber-kakkaa.
Kirjoittanut: Nyxeria (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.04.2013 17:41
Amaranthe

Ilmeisesti joku ruotsalainen bändi, joka on yhdistänyt discon ja metallin, mutta varsin koukuttavaa silti.
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.04.2013 01:25
Törmäsin Clutchiin.
Regulator
Kirjoittanut: Redbird (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 26.04.2013 08:21
Black veil brides, asking alexandra

Hieman emohtavaa musiikkia, mutta hyvää. Myös kaikenlaista muutakin, mutta noita on nyt kuunneltu.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit