Gootti.net

Viimeisin bändi-ihastuksenne?

Kirjoittanut: Agony (Nimetön)
  • • Muokkasi: Agony
  • Lähetetty: 30.12.2008 10:22
Katttelin tossa tota "teema kappaleenne" keskustelua ja sieltä löytyi tällänen bändi/yhtye tai mikö onkaan ku Porcelain and the tramps ja oli aika kivaa musiikkia esim Im your favourite drug-kappale.

Mistä lisää tän tyylistä musiikkia,mitä bändejä ehdotatte?
Oon kuunnellu vaan metallia tähän mennessä
Kirjoittanut: Marras (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Marras
  • Lähetetty: 31.12.2008 20:20
Deathstars, iski ihan täysillä
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.01.2009 14:59
Deathstars taitaa olla se minunkin uusin ihastukseni. Ja tuli sitten hommattua sen levykin. Mikähän se nyt oli? Ah, Termination Bliss. Hassua, että vasta jokunen viikko sitten sen löysin.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.01.2009 15:20

Lainaus: Funereal Soul

Deathstars taitaa olla se minunkin uusin ihastukseni.

Deathstars on ihan mielenkiintoinen bändi, diggailen ihan täysii!
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.01.2009 15:26
Hih, minä tutustuin Deathstarsiin kuutisen vuotta sitten Muistakaahan kaikki yli-ikäiset, että poijjaat ovat tulossa keikalle Tavastialle 13.2. Itse varasin jo lipun koska näin painajaista siitä, etten saanut lippua kun olin jahkaillut liian kauan...
Kirjoittanut: Silver_hair (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.01.2009 22:10
Itse tuossa pari päivää sitten leikin Havana Blacks-poppoon Faceless Days LP:llä, joka soi korvaan niin mahdottoman loistokkaana. 80-luku, lievä rockabilly-henki, wanna-look-like-a-bloody-hippie suomalaiset ja Gibsonin puoliakustiset marsun läpi. Mikä voi enää olla parempaa?
-paitsi ehkä kavereiden väsäämät riffit ja soolot.
Sääli kun Axl Rose hommasi itsensä vankilaan ja esti siten näiden poikien maailmanvalloituksen. =(
Kirjoittanut: Jacob (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Jacob
  • Lähetetty: 05.01.2009 00:14
Vietin lomaa Lapissa uusperheen kanssa, joten pakosti jouduin hiukan Rammsteiniä kuunnella kun 'velipuoli' popittaa sitä. Joskus kauan aikaa sitten kuuntelin Rammsteiniä, mutta kiinnostus lopsahti nopeasti. Nytten kun olen löytänyt syvää rakkautta industrial-metallia kohtaan, päätin yrittää taas pitkästä aikaa ja ihastuin. Mutter -kappale on kyllä niin

Myös kokeilin Cradle of Filthiä. Ei varsinaisesti iskenyt suoneen, laulajan kirkuminen ajoittain ei miellytä lainkaan. Mutta, siitä tuli yksi näistä 'perushyvä' bändeistä minun musiikkimakuuni.
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.01.2009 21:04
Olin tuossa kaverilla käymässä ja siellä kuuntelimme musiikkia. Siinä sitten soi sellainen minulle uusi tuttavuus kuin mindless self indulgence, tykästyin heti. Nyt sitä sitten ollaan tässä pari päivää huudatettu kovemmalla kun naapurit sallii. Kuulostaa kyllä todella hyvältä minun korvaani

muoks. osann kirjootta
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.01.2009 21:49

Lainaus: Tyhjäpää

mindless self indulgence

MSI on varsin hauska bändi Törmäsin siihen itse netin kautta vuosi tai pari sitten jotain kummallista kautta.

Lainaus: Silver_hair

Havana Black

Tämäkin bändi on kova!

Minun uusin ihastukseni on Creature Feature. Niin ihanan perkyä ja... riemuisan kammottavaa!
Kirjoittanut: Aqualia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.01.2009 00:05
Sveitsiläinen YADE.. Aivan ihanaa musiikkia.

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=us er.viewProfile&friendID=321591522
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit