Gootti.net

Viimeisin bändi-ihastuksenne?

Kirjoittanut: Kryonik (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.07.2010 15:12
Spotifya klikkaillessa tuli vastaan Crystal Castles, johon muodostin heti viha-rakkaussuhteen. Osa uudemman levyn biiseistä on ärsyttävää meteliä, ja osa taas oudolla tavalla täydellisiä nappiosumia, kuten yhtäaikaa eteerinen ja muhevabiittinen Year of Silence. Biisiin on tosin sämplätty iki-inhokkiani Sigur Rosia, joka kuitenkin tässä toimii kuin tauti.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.07.2010 20:39
Bow Wow Wow.
Ihanan aurinkoista musiikkia, tulen hyvälle tuulelle. Kepeää ja helppoa kuunneltavaa. Suosikkejani ovat Marie Antoinette leffassa kuullut Fool's rush in ja I want candy.
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.07.2010 23:49
Kolme uutuutta Spotifyn ansiosta:
Martial Canterel
Chrome Dome
Automelodi
Kirjoittanut: Bellus Nox (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.07.2010 16:48
Eiköhän ne ole Miss Construction ja Faderhead. Sellast menevää jytkettä molemmat joka pistää jalan liikkumaan.
Kirjoittanut: Tifa (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.07.2010 18:38
Tyske Ludder
Tää iski samantien. Bändistä kuulin tällä foorumilla.
Kyseistä bändiä kuulin myös diskossa jossa kesällä oli, mutta sillon en bändin nimeä vielä tiennyt
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.07.2010 18:42
The Cravats, sanoisin. Muutama päivä sitten en tiennyt bändistä mitään, mutta kun selvisi, että The Very Thingsin porukkaa tästä löytyy niin kummastipa alkoi kiinnostaa. Post punkiako tämä nyt sitten olisi. Ja hyvältä kuulostaa. Ehkä vieläkin oudoksuttaa, että herkässä teini-iässään sitä on luultavasti nähnyt Shendin tuolloisessa Robin Hood -sarjassa, tosin vain pienessä roolissa, mutta kuitenkin. Thank god for IMDB.
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.08.2010 03:18
We Butter The Bread With Butter \,,/
saksalaista Deathcorea ripauksilla elektronista musaa. Iha vitu jepa
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 02.08.2010 11:30
Jotenkin omituista, et monta vuotta oon "kuullut" Nosferatua ja netistä imutellut biisejä, mut livenä bändin nähtyäni reuhaannuin vallan ja nyt pitää saada kaikki levyt.
Kirjoittanut: Neiti Kooma (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.08.2010 13:53

Lainaus: Kryonik

Spotifya klikkaillessa tuli vastaan Crystal Castles, johon muodostin heti viha-rakkaussuhteen.

Samoin, paitsi että se tapahtui yli vuosi sitten. Ärsyttäviä renkutuksia, jotka jää päähän, joista lopulta huomaa pitävänsä. Itse ainakin koukutuin ihan kunnolla.

Tää ei ole mikään uusi nimi, itsellekin revanssi, mutta The Cr'uxshadows. Dreamcypher oli joskus kovassa kuuntelussa, mutta sitten k.o. bändi jotenkin jäi. Nyt, kiitos spotifyn, oon kuunnellut muutakin tuotantoa ja olen (taas) totaalisen koukussa
Kirjoittanut: Bullyboys (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.08.2010 11:37
Jay Munly Lee Lewis Harlotsin kanssa tekee kyllä hengästyttävän upeaa musiikkia ja kertoo kauniita tarinoita. Tätä yhdistelmää olen koko kesän kuunnellut ja jatkan pitkälle syksyyn.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit