Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Viimeisin bändi-ihastuksenne?

Kirjoittanut: curse (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.10.2010 22:51
Hanging Garden

http://www.myspace.com/findoom

Varsinkin As The Circle Fades -biisi.
Kirjoittanut: Mae Angela (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.10.2010 22:37
Viimeisin bändi ihastus oli vasta heinäkuussa Elend
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.10.2010 08:35
Kuuntelussa edelleen enemmän tai vähemmän sellainen bändi, kuin Rishloo.
Hieman tällaista, hmm kokeellista, progresiivista.. rockiin kait sen voisi laskea. En minä tiedä.. Kuunnelkaa itse!
Kirjoittanut: WYMIOCIONY (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.10.2010 22:18
Vanessa Mae on uusin ihastukseni, kiitokset tästä kuuluvat isälle. Kuuntelin tänään Emilie Autumnin Syringeä, kun isäkultani käskee laittaa Vanessa Maeta soimaan. Hyvin samantyylistä kuin Emilie, tykkään todella paljon. Vanessa on taitava viulisti, olen kateellinen, tahtoisin itsekin soittaa viulua. Todella hienoa musiikkia.
Kirjoittanut: UndyingDreams (Mister Halloween 2008)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.10.2010 12:12
Clan of Xymox, nyt kun viimein sain hankittua niiden kokoelmalevyn
Kirjoittanut: Chap (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.10.2010 19:04
Killing Joke oli jostain syystä ollut kauan sellainen bändi, jonka musiikista en vain saanut minkäänlaista otetta. Kesällä kuuntelin yhtyeen uusimman levyn ja vasta syksyllä oikeasti ihastuin Killing Jokeen. Eli nyt kovassa kuuntelussa on ollut Killing Joken vanhempi ja uudempi tuotanto
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 26.10.2010 22:34
Hocico

Aggrotechista tykkäävänä ihmisenä tämä bändi on itselleni miellyttävä tuttavuus. Täytyy myöntää (kuten kovin monen muunkin orkan kanssa) etten olisi pakosti edes löytänyt tätä ko. yhtyettä ilman Spotifyn apua.
Kaverini suositteli minulle heidän musiikkiaan viime viikolla minkä jälkeen uteliaisuuttani etsin ja itsekin tykästyin heidän tuotantoonsa.
Kirjoittanut: WYMIOCIONY (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.11.2010 12:30
Gigi d'Agostino.
Ihanaa pirteää konemusiikkia! Youtube suositteli minulle kappaletta Bla Bla Bla, koska olin kuunnellut Showtekin Green Stuffia. Pitihän se sitten katsoa, minkälaista musiikkia Gigi tekee ja tykästyin tosi paljon! np. Gigi d'Agostino - The Riddle.
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.11.2010 14:01
The Agonist

Nainen todellakin osaa laulaa! Erittäin kaunista ja vaikuttavaa. Suosikkibiisejä mm. When the bough breaks, Rise and Fall, Swan Lake (A Capella) ja Thank you Pain. Plus ne kaikki muut kappaleet...
Osaisipa itsekin yhtä hyvin.
Kirjoittanut: Pähkinähiiri (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.11.2010 17:26

Lainaus: AlienSexGarden

Viimeisimmän ihastukset ovat Helium Vola ja Qntal.

Minä löysin myös Helium Volan nettiradion kautta jokin aika sitten ja ihastuin heti, erityisesti Orbis Mundi Creatura koukutti heti. Täytyykin ottaa selvää myös tuosta toisesta bändistä

Viime aikoina olen kuunnellut Opethia lähes taukoamatta, nytkin huutaa taustalla marketin alelaarista napattu Watershed. En osaa sen syvällisemmin analysoida mikä bändin musiikissa kolahtaa, ehkä se, että biisit ovat niin ennalta-arvaamattomia ja sävyt ja tunnelmat vaihtuvat biisin mittaan moneen kertaan. Pitkien biisien vapaata tajunnanvirtaa. Opeth on ollut niitä harvoja bändejä, jotka kolahtavat kerralla ja kovaa, ja syyllinen siihen lienee ainakin suurelta osin ensikosketus, biisi Bleak ja koko Blackwater Park -albumi. Myös Joy Divisionin olen löytänyt uudestaan viime aikoina, kokoelman tipahdettua nenän eteen niin ikään marketin alelaarilla.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit