Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Viimeisin bändi-ihastuksenne?

Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.01.2011 12:58
O.CHILDREN

Laulajaherralla todella hyvän kuuloinen ja ihastuttavan matala ääni. Juuri tämmöistä olen jo pitempäänkin kaipaillut joten nyt eikun levyä hankkimaan! Tainnut uusi suosikki löytyä...
Kirjoittanut: Razorcutter (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.01.2011 22:09
Ihan kokeilumielessä kirjoitin youtubeen "Black Veil Brides" josta en ollut vielä kertaakaan kuullut vaikka ensimmäinen levy taisi tulla jo viimevuoden puolella ja törmäsin johonkin mielestäni vähintäänkin kohtuulliseen settiin jota luonnehtisin ehkä jonkinlaiseksi hardcore emoksi tai punkiksi.
Nyt sitten metsästelen sitä albumia kaupoista ja netistä.
Kirjoittanut: Miss_Reaper (Nimetön)
  • • Muokkasi: Miss_Reaper
  • Lähetetty: 20.01.2011 20:34
Olen tullut kuunnelleeksi Emilie Autumnia pikkuisen aiemminkin, ja silloin en hirveästi välittänyt, ajattelin tyylin: "Jaa, että tällainen artisti..." Silti minulla on ollut välillä omituinen pakottava tarve kuunnella lisää hänen biisejään, ja onkin alkanut oikeasti kolahtaa. Mahtavaa musiikkia.
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.01.2011 12:07
VNV Nation on nyt iskeny kunnolla, vaikka oon kuullutkin sitä enemmän ja vähemmän vuosien varrella. Alussa vierastin laulajaa, mut nykyään tykkään. Further vaan vihdoin iski. Ihan loistava biisi (ja kun kuuntelin muutaman levyn, ni tajusin et onhan niillä ihan kunnon mättöäkin).
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.01.2011 12:46

Lainaus: Razorcutter

Black Veil Brides

Minulla tämä myös on aika uusi bändi, mitä olen kuunnellut.
Sen jälkeen tosin taisi tulla Centhron ja Icon of coil.
Centhronin jotkut biisit ovat todella hyviä, esim. pidän paljon Ich war so frei ja Dreckstück. Niiden musiikki on ihanaa ja yleensä en tykkää karjumis lauluista, mutta joissakin Centhronin biiseissä se on ihanan kuuloista.
Icon of coilin biiseistä lemppareita on Wiretrip ja Shelter. Niissäkin musiikki on mielestäni todella ihanaa, ja laulu on myös omalla tavallaan erikoista.
Kirjoittanut: Lunatica (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.01.2011 15:21
Sellaseen törmäsin tuossa joulun pyhinä kun Moukka. Kaveri sitä soitti ja käski oikein kuuntelemaan huolella Suomalaista neroutta minun mielestä Löytyy tuubista...
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.01.2011 15:33
Cap Pas Cap

Synkkää synahtavaa post-punkkia. Ekaksi tuli mieleen aika vahvasti Angelica Kult, paitsi tässä on enemmän munaa. Love. Löytyy kans Spotifysta.

MUOKS: vielä vähän selittääkseni, syy Angelica Kult mielleyhtymään oli tuo selkeä post-punkin ja synkän synasoundin yhdistelmä yhdistettynä naislauluun. Ei noilla sen enempää yhteistä oikeastaan ole.
Kirjoittanut: Arkkienkeli (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.02.2011 18:51
Viimeistä en kyllä muista, mutta viimeisimpien joukossa on ollut ainakin Nachtmahr. Kuulosti kyllä heti ensi kuulemalta älyttömän hyvältä!
Kirjoittanut: NoiZe (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.02.2011 20:57
Pitkästä aikaa jälleen kerran Ajattara. Tämä uusikin levy potkii sen verta munille, että pakko kuunnella.
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.02.2011 13:53
Nyt oon innostunut Imperative Reactionista.
Ja varsinkin biisi Closed In jonka löysin tänään on ollut jo kovassa kuuntelussa.
Todella hyvää musiikkia
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit