Gootti.net

Viimeisin bändi-ihastuksenne?

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.05.2012 22:20

Lainaus: KandyCaramel

Iiris on ollut varsin riemastuttava ja hieno vaihtelu

Väitän vastaan, kovalla äänellä ja hävyttömin sanankääntein. Ko. neidolle pitäisi myöntää jonkinlainen porttikielto Tallinnan-lautoille ettei tulisi tänne inisemään. Hyi yök. Jonnekin aivan muualle voisi myös laivata hyperventiloivan Ronyan. Joo, ja itseään ja "narsismiaan" jokapaikassa esittelevän Jipun. Miten niin monet naisartistit osaavatkaan olla niin hämmästyttävän perinjuurisen jäätävän p*skoja?

Kesän koittaessa voimasoittoon astelee jälleen Skrillex. En tiedä miksi, mutta heppu tekee mielestäni kesämusaa.
Kirjoittanut: KandyCaramel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: KandyCaramel
  • Lähetetty: 12.05.2012 12:28

Lainaus: Piiskansiima

Väitän vastaan, kovalla äänellä ja hävyttömin sanankääntein. Ko. neidolle pitäisi myöntää jonkinlainen porttikielto Tallinnan-lautoille ettei tulisi tänne inisemään. Hyi yök. Jonnekin aivan muualle voisi myös laivata hyperventiloivan Ronyan. Joo, ja itseään ja "narsismiaan" jokapaikassa esittelevän Jipun. Miten niin monet naisartistit osaavatkaan olla niin hämmästyttävän perinjuurisen jäätävän p*skoja? Kesän koittaessa voimasoittoon astelee jälleen Skrillex. En tiedä miksi, mutta heppu tekee mielestäni kesämusaa.

Naisella on aika ihmeellinen ääni, mutta itse pidän sitä normaalia erilaisempana ja vähän soulahtavanakin; osaahan hän käyttää sitä eri biiseissä aika suloisesti.

Jipusta olen kyllä samaa mieltä. En ole ikinä löytänyt mitään positiivista koko akasta ja laulun aiheet ovat ärsyttäviä. Skrillex on taitava musiikintekijä (enhän kuitenkaan dubsteppiä paljon siedätä), vaikka ei hän sen enempää saa arvostusta minulta. Taitoa löytyy, muttei sellaista mitä itse kuuntelisin.
Kirjoittanut: Muffin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Muffin
  • Lähetetty: 19.05.2012 13:53
Talk talk, New order ja The Doors.
Noiden bändien olemassa olosta olen tiennyt jo pitkään ja musiikkia kuullutkin hieman , mutta nyt tutustuin niihin paremmin.
Viime aikoina olen katsellut youtubesta paljon sellaisia videokoosteita 80-luvun musiikista joiden ansiosta innostuin kahdesta ensimmäisestä bändistä. Ne koosteet aiheuttavat varsin hilpeitä tuntemuksia, kasarivideot kun ovat mitä ovat Itse olen kumminkin ihan hulluna kyseiseen vuosikymmeneen.
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.07.2012 01:58
Gene Loves Jezebel. Rakastuin juuri päätä pahkaa
Kirjoittanut: Neminess (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.07.2012 00:54
Clan of Xymox ja The Sisters of Mercy. Myöskin Fields of Nephilim.(Anteeksi mahd. kirjotusvirheistä).
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.07.2012 05:35
Slipknot.
Joskus olin kuullu jonku Psychosocialin ja aatellu että voi ei mitä kuraa. Tiedä sitten miksi, eilen kattelin youtubesta niitten biisejä ihan huvikseen ja tämähän on ihan loistavaa.
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.07.2012 13:18
Soviet Soviet

Tää tuli nähtyä jo viime vuonna Drop Deadissä, mutta sattuneesta syystä en muistanut mitään niiden keikasta. Lumouksen keikasta muistan kaiken, ja ostinpa vielä kaikki näiden levyt muistutukseksi. Silkkaa parhautta, ja ehdottomasti Lumouksen paras esiintyjä.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 09.07.2012 22:28

Lainaus: Ratpick

Soviet Soviet

Tää tuli nähtyä jo viime vuonna Drop Deadissä, mutta sattuneesta syystä en muistanut mitään niiden keikasta. Lumouksen keikasta muistan kaiken, ja ostinpa vielä kaikki näiden levyt muistutukseksi. Silkkaa parhautta, ja ehdottomasti Lumouksen paras esiintyjä.

Oli kyllä ihan pirun kova keikka! Itekkin ostin supporttina yhden näiden levyn. mutta pitää antaa pikkasen noottia että itse poltettu cd-r ohuilla pahvikansilla 10€/kpl on aika pirun yläkanttiin oleva hinta tai en tiedä kuinka paljon italiassa tyhjät cd:t nykyään maksaa mutta ei painokulut noista voi olla mitenkään yli 0,90€/levy.

Toinen uusi ihastuminen on Skotlantilainen The Divine Comedy, joka ihmetytti että olen onnistunut näinkin kauan olla kuulematta mutta asia tuli jo pari viikkoa sitten korjattua hankimalla Casanova LP:n ja uusin A Bang Goes To Knighthoodkin on hankintalistalla jos vaan sattuisin sen löytämään jostain levykaupasta.
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.07.2012 20:39

Lainaus: HepZusi

Oli kyllä ihan pirun kova keikka! Itekkin ostin supporttina yhden näiden levyn. mutta pitää antaa pikkasen noottia että itse poltettu cd-r ohuilla pahvikansilla 10€/kpl on aika pirun yläkanttiin oleva hinta tai en tiedä kuinka paljon italiassa tyhjät cd:t nykyään maksaa mutta ei painokulut noista voi olla mitenkään yli 0,90€/levy.

Oli kyllä aika suolanen hinta, mutta itselläni oli sen verran hyvä fiilis monesta syystä (eli noin viidestä siideristä), että nappasin ne kaikki mukaan.
Kirjoittanut: Muffin (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.07.2012 21:38
Tykästyin juuri Joan Jettiin, jonka löysin youtubesta katsellessani Alice Cooperin videoita. Oli niin makeen näkönen rokkarinainen että oli pakko klikata videota
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit