Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Musiikki ja muusikot: Viimeisin bändi-ihastuksenne?

• Vastaa
Placeboon tutustuin tossa jokin aika sitten. Kummaan suuntaan taas menossa tää musan kuuntelu, kun kaiken näköstä New Wavea ja alternative rockia tulee kuunneltua suht paljon.

"Boikotoidaan, Mellakoidaan, Sabotoidaan, Vastustetaan!"

• Vastaa
Rasputina ja Scarling. on nyt ollut kovasti kuuntelussa viimeaikoina molemmista tykkäilen

Would you wait for me forever?

• Vastaa
Aikainen Modern English. Ei kyllä esim. Swans on Glass -biisiä kuunnellessa uskoisi, että Melt With You -biisi on samalta yhtyeeltä!

Myös The Soundiin olen ihastunut, erityisesti Longest Days -kappaleeseen. Yksi näteimmistä ikinä.

I could give you words if the world gives me vibes

• Vastaa
Sellaiseen uuteen muutama päivä sitten tykästyin kun Psyclon nine. Netissä satuin vaan törmäämään ja oli hyvä löytö

vain yön pehmeä kosketus ihollasi, vain tuulen viimeinen kylmä henkäys - hiljaisuus, pimeys ja sinä.

• Vastaa
bodomista siis ei voi olla pitämättä

mitä mie teen elämälläni?!?

• Vastaa
Black angel

Minäpä en tykkää yhtään

[/ilonpilaus]

Minä tykkään jollakin kierolla tavalla E Nominesta. Se kuoro vaan kuulostaa niin kertakaikkisen mahtavalta...

And now that we're dead we've learned how to live

• Vastaa
Amon Tobin. Kuuntelen täs Splinter Cell Chaos Theory Soundtrackia. En pääse tupakalle ku olen tän lumoissa. Np. Kokubo Sosho Battle.

"Those who restrain desire do so because theirs is weak enough to be restrained." -William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.

• Vastaa
L'ame Immortelle, Sopor Aeternus ja Nachtmahr En tosin vastaa yhdenkään oikeinkirjoituksesta..

Come and go. Come and go. There is nothing. There is nowhere. However... I don't know. I don't know. Like I said, I was killed a little while ago. White of midday sunshine.

• Vastaa
Luca Turilli, ihmeen hyvää musiikkia.
  • Vastaa
Pari uutta ihastusta ovat Shy Child ja The Gossip, jotka molemmat bongasin mahdollisimman epätavallista reittiä, eli Fashion Rocks 2007 -gaalan televisioinnista. Kyllä sitä näyttää kelpo musiikkia löytyvän muotipiirienkin suosikeista.

mä en suosittele sinulle tuolla tavalla kahta miestä, ansaitsisit vähintään kolme...

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 10 vakoilijaa ja 4 goottiyhteisön jäsentä (Jacob, Kedira, BlackLotus, Krimis). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!