Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Nightwish

Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.09.2009 16:08

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Pistin tänne kun en viitsinyt omaa aihetta enää näin viime tinkaan perustaa, eli ketkä on lähössä tänään katsomaan konserttia? Itse oon menossa ja meinasinkin että saa tulla repimään tukasta jos tunnistaa (aika nopeesti kannattaa sitten myös ilmoittaa että gootti.netistä tuttu tai käyn repimään takasin )

Mä olen ainakin tulossa. Saa tulla sanomaan päivää kuka vaan foorumilainen, jos sattuu törmäämään.
Kirjoittanut: xenablood (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.01.2012 16:11
Nightwish on ihan jees, uusi laulaja on myöskin ihan hyvä. Imaginaerum on mainio levy, joululahjaksi sain. Mutta... kaikesta huolimatta olen aina ollut tarjan puolella. Kukaan ei pysty tekemään Nightwishistä niin dramaattista ja liikuttavaa musiikkia. Tarja Turunen oli ihan omaa luokkaansa, mutta toisaalta äänensä vuoksi laulamisessa rajoittunut. Eihän esim. Storytimea oikein klassisesti voisi laulaa...
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 28.01.2012 16:43

Lainaus: xenablood

Nightwish on ihan jees, uusi laulaja on myöskin ihan hyvä.

Nightwish Oli varsin hyvä, ennen Anetten tuloa sotkimaan sitä bändiä äänensä kanssa.

Lainaus: xenablood

Imaginaerum on mainio levy

Onneksi tästäkin saa olla erimieltä. Pakkohan ihan periaatteesta tuota albumia oli kuunnella.
Parikin kertaa läpi, (jos se vaikka paranisi) mutta oli aika tuskaa ja hyvä, ettei itku päässyt, siitä syystä, että minne suuntaan ne oikein on menossa. Niiiiin surullista..
Ehkä jopa parempi, jos olisivat jättäneet levyttämättä tuonkin.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 29.01.2012 16:31
Uskaltaako tänne vielä kommentoida? Minusta storytime oli tylsää kuraa, ja kuulosti samalta kuin viime albumi :'D Toisaalta muuta en ole kyllä kuullutkaan, koska välttelen kyseistä bändiä. Kröh.
Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.01.2012 07:24
Heh, on mukava lueskella viestejä puolesta ja vastaan Itse olen ollut jostain -98 vuodesta ankara NW fani ja likimain viikoittan joku olut-höyrypää kysyy multa : Kumpi on parempi Tarja vai Anette?
Tuo on samaa luokkaa kysymys "kuin kumpi on parempi: pääynä vai omena?" Omalla kohdallani olen kategoroinut homman niin, että on ollut Tarja Turusen aika, ja nyt elämme Anette Olzonin aikaa. Kyllä se kanttori Holopainen saa ne kappaleet kuulostamaan hyvältä vaikka minunkin äänelle. Muutta kuten on tullut huomattua, makuja on tasan niin monta kuin on maistelijaakin...
Kirjoittanut: UndyingDreams (Mister Halloween 2008)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.02.2012 17:33
Oikeasti, jaksaako joku vielä tapella tästä Anette vs. Tarja -aiheesta?
Seurasin keskustelua aikoinaan ja nyt olen ollut vähän aikaa poissa kuvioista ja yhä edelleen täällä (ja muuallakin) on sama keskustelu käynnissä.

Oletteko huomanneet että Turusen erottaminen tapahtui lokakuussa 2005?? Siitä on nyt yli 6 vuotta!! Pääskää nyt hyvät ihmiset tän asian yli!
Kirjoittanut: ShaDow87 (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.02.2012 21:25
Tämä sota tulee kestämään ikuisesti
Olen itse ollu Nightwish-fani jo varmaan sen 10 vuotta. Tarja oli hyvä laulaja mutta pidän myöskin Anetesta (typykän tyyli kyllä välillä kaipaa vähän hiomista..)
Minusta tuntuu, että Tarjan kanssa bändi ei olisi päässyt kehittymään eteenpäin vaaan samalaa ooppera-tyylillä olisi vedetty menemään. Jossain välissä siihenkin olisi kyllästynyt. esim. Tarjan omaa tuotantoa ei jaksa kuunnella..
Dark passion play ei ollu mitenkään sykähdyttävä levy ja biisit aika tasapaksuja laulun osalta. Ymmärtäähän tuon, kun biisien tekovaiheessa ei laulajasta ollu tietoa.Itse tykkään uusimmasta levystä ihan mielettömän paljon. Laulut sopii Aneten äänelle lostavasti ja biiseissä on jotain elokuvamaista dramatiikkaa, mitä ei ole ennen ollut. 8no leffamusiikkia se tavallaan onkin x)) Niitä jaksaa kuunnelle uudestaan ja uudestaan. Oopperamainen laulutyyli ei näihin biiseihin sopiskaan..esim. scaretale kuullostais varmaan ihan kamalalta
Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.03.2012 09:06
Sunnuntaina olisi keikka tulossa ja sinne olen menossa kihlattuni ja pikkusiskoni kanssa. Tykkään kyllä tosi paljon Nightwishista ja kuuluneekin lempibändeihini . Olen NW:tä tykkäillyt 5-luokalta asti, jos nyt näin tarkkoja ollaan eli jotakin 8 vuotta? Tarjasta tykkäsin ja tykkään edelleenkin tosi paljon ja Anetesta yhtä paljon. En käsitä, miten jotkut pystyvät väittämään, että nyt Nightwish on täyttä sontaa, koska laulaja ja _musiikkityyli_ vaihtui. Minusta tuossa bändissä ainut, mikä on muuttunut, on laulaja. Sitten vielä väitetään, että NW yrittää pelastaa maineensa käyttämällä orkesteria. Ei ole totta, koska Tuomas Holopainenhan on aina sanonut haluavansa tehdä elokuvamusiikkimaista musiikkia. Ärsyttävää, ettei kaikki ihmiset tiedä, mikä asian laita oikeasti on, vaan aletaan ulisemaan tuollaisista, mihin on selitys -.-
Kirjoittanut: ShaDow87 (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.03.2012 11:44
Itse kävin viime sunnuntaina keikalla ja visuaalisesti ihan mahtava keikka!!! Mutta näin livenä tuli Aneten heikkous esiin Levyllä se on hyvä ja keikan alkupää sujui hyvin mutta sitten loppui ääni keken ja loppukeikka mentiin koko ajan pahasti nuotin vierestä ja vaimealla äänellä. Ja aina kun oli yhteislaulua Marco + Anette niin Anetesta ei kuulunu pihaustakaan Marcon äänen yli. Anette on hyvä levyllä ja ääni sopii kappaleiiin mutta live-laulajaksi tytöstä ei kyllä ole ://
Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.03.2012 13:46

Lainaus: ShaDow87

Mutta näin livenä tuli Aneten heikkous esiin Levyllä se on hyvä ja keikan alkupää sujui hyvin mutta sitten loppui ääni keken ja loppukeikka mentiin koko ajan pahasti nuotin vierestä ja vaimealla äänellä. Ja aina kun oli yhteislaulua Marco + Anette niin Anetesta ei kuulunu pihaustakaan Marcon äänen yli. Anette on hyvä levyllä ja ääni sopii kappaleiiin mutta live-laulajaksi tytöstä ei kyllä ole ://

Minusta Anette on ollut todella loistava livenäkin o.o Olen NW:n nähnyt Aneten kanssa nelisen kertaa suunnilleen ja aina hän on vetänyt täysillä. Ehkäpä Anetella oli jotakin ongelmia äänensä kanssa tai sitten jotakin flunssanpoikasta? Sitä paitsi ei Marcocaan aina vedä joka riviä aivan täydellisesti nuotin vierestä, niin kuin ei kukaan muukaan missään bändissä. Aina voi olla ongelmia kuulla omaa ääntään, ja yleensä juuri noissa tapauksissa joudut laulamaan päin pyllyä. Olen itse laulanut koulussa olessani muutamassa ns. konsertissa ja ottaa kyllä päähän, jos et voi omaa ääntäsi kuulla, kun äänenvoimakkuudet on pyllyllään :S
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit