Gootti.net

20.6.2014: Foorumin ohjelmisto ja Kuuttinetin ulkoasu vaihdettiin. Ainakin tuoreiden viestien toiminto on kosahtanut. Tule, näe ja koe.

Nightwish

Kirjoittanut: yzf (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.01.2007 11:41
Miten se oikein on luetaanko Nightwish gootti bändiksi? kun itse en ole oikein selvyyttä siitä saanut, no sillä ei sillai väliä olen pitänyt siitä kuin hullu puurosta, mutta pelottaa vähän tulevat viikot. Kun ilmeisemmin solisti kisa päättyy ja sitten kuullankin uutta ja yleensä tyyli vaihtuu ainakin vähän ja vanhat biisit kai jää soittamatta livenä kun kukapa se Tarjan äänellä ne voisi laulaa? Ja halvattu! meillä tipahtelee yksittäisiä lumipalleroita taivaalta
Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.01.2007 13:27
Jäi tämän aiheen pointti kyllä vähän multa ainakin epäselväksi, mutta monesti olen kuullut puhuttavan että se olisi melodista metallia... tai jotain sinne päin. Mutta mitä väliä sillä genrellä on? Eihän se siihen bändiin mitenkään vaikuta. Ja olen lukenut, että tyyli tulisi hieman muuttumaan mutta ei radikaalisti.

Lainaus: yzf

ja vanhat biisit kai jää soittamatta livenä kun kukapa se Tarjan äänellä ne voisi laulaa?

Eihän se ole edes tarkoitus, että ne laulettaisiin Tarjan äänellä. Upea ääni hänellä oli, mutta täysin korvattavissa, sanon minä.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 02.01.2007 13:33
Mä olen aina tykännyt Nightwishistä, oli se sitten mitä kategoriaa tahansa. Jännä nähdä ja kuulla millainen uusi laulaja on. Mä sain joululahjaks Tarjan cd:n mutta siinä on pelkkiä joululauluja.
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.01.2007 15:00
Ehkä yhtyeen olisi kuitenkin paras, vaikka kokoonpano muuten pysyisi samana, ottaa ja muuttaa nimi kokonaisuudessaan.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.01.2007 18:54
muutamassa paikassa olen lukenut Nightwishin musiikille tälläisen genren kun "Operatic/Symphonic Power Metal" joten siihen minä sen luokittelisin.

Lainaus: MrLuckarin

Ehkä yhtyeen olisi kuitenkin paras, vaikka kokoonpano muuten pysyisi samana, ottaa ja muuttaa nimi kokonaisuudessaan.

tuota minäkin olen miettinyt, pidin bändin musiikista joskus aikaisemmin tosi paljon ja vielä nykyisinkin tulee joskus kuunneltua, mutta minulle Nightwish kuoli Tarjan lähdettyä ,oli se sitten kuinka Tuomaksen bändi tahansa.
Tulihan tuota media-juttua silloin seurattua.
Odotan toki ihan mielenkiinnolla mitä Tuomas ja kumppanit keksivät uudelle levylle, mutta voin vain toivoa että nimi ja koko bändin imago olisi vähän muuttunut.
Kirjoittanut: Girl_Of_Darkness (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.01.2007 12:19

Lainaus: poison

Mä olen aina tykännyt Nightwishistä, oli se sitten mitä kategoriaa tahansa. Jännä nähdä ja kuulla millainen uusi laulaja on. Mä sain joululahjaks Tarjan cd:n mutta siinä on pelkkiä joululauluja

Mielestäni Nightwish ei ole goottimetallia.
Kirjoittanut: kreela (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.01.2007 15:17
Nightwish goottia? jos näin on, niin minä olen hamsteri.
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.01.2007 19:58
Minäkin sitä mieltä oon ettei Nightwish kyllä mitään gootti-metallia ole...

Ja muuten minusta se oli ihan hyvä että Tarja lähti...

Nightwish:n on sitä ns. "ooppera-metallia" (ooppera metallia löytyy tällä tytöllä levy hyllystä enemmänkin kuten therionia)
Kirjoittanut: Ziggy Stardust (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.02.2007 11:56
Ihan sama mitä se on! Mieli vaan haluaa keksiä sille jonkin lokeron mihin se lajitella, jotta asiat ois mustavalkosempia. Hämärtää hienosti asian ytimen.
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.02.2007 15:47

Lainaus: kreela

Nightwish goottia? jos näin on, niin minä olen hamsteri.

Siinä tapauksessa minäkin! (nauraa räkättäen)
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 10 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 12.03.2013 05:55, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 194 henkeä!