Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Nightwish

Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.03.2007 21:46

Lainaus: TheSecret

Mutta toisille Nigthwish = Tarja Turunen,

Tämä on valitettavan totta. Varsinkin mediasta sai yhteen aikaan sen kuvan, ja jotain sellaista että pojat olisivat vain Tarjan säestysorkesteri Ö.ö
Kirjoittanut: harakka (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.04.2007 23:13
Ärsytti silloin Tarjan lähdettyä se kun poikia syyllistettiin siitä ettei Tarja olisi saanut palkkaa >.< (Mm. äitini täällä kotona haikkui musiikillista idoliani Holopaista rahanahneeksi :'<)

Nightwish oli oikeastaan eka bändi mitä oikeasti 'kuuntelin' ja jonka levyn halusin ja jota fanitin... Johdatus siis raskaampaan musiikkin ja goottilaisuuteen ~.^
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.04.2007 15:31
Ei Nightwish ihan goottia mun mielestä oo todellakaan... Melodista metallia ja oopperalaulaja.
Kirjoittanut: Lotus (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.05.2007 19:34
^mulle se on aina Nightwish, Tarjalla ta ilman, vaikka Tarja upea onkin.

Ja musiikkina se saa olla vaikka hevonpaskaa mutta hyvää se on
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.05.2007 20:21
Inhoan koko nightwishia, se oli ihan hyvää silloin kun century child tuli, mutat sitten koko homma meni pilalle ku kaikki alkoi fanittaa sitä ja ne heitti tarjanki menee, idiootit..
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 02.05.2007 20:52
Rakastan Nightwishia, tosin en enää niin innokkaasti fanita kuin joskus vuonna 2005. Minulle Tuomas on aina ollut tärkeämpi siinä bändissä kuin Tarja, tekeehän Tuomas biisitkin. Siksi Tarjan lähteminen ei horjuttanut fanitustani. Nyt jännittää, kun tulee kohta se uusi laulaja...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 03.05.2007 08:08
Fanitin monta vuotta, (ala-asteelta lukioon), mutta nyt on ruvennut hiipumaan... ihmeen kauan kyllä jaksoin, yleensä olen kyllästynyt bändeihin alle vuodessa. Ehkä olen kolunnut biisit liian tarkasti, kun en enää jaksa. Emt.
Kirjoittanut: Libertina (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.05.2007 01:09
Olin bändin fanaattinen ihailija, ja pidän musiikista edelleen. On vain päässyt kuunteleminen hiipumaan, ja uusia bändituttavuuksia on löytynyt paljon.

Odotan kyllä innolla uuden sinkun julkaisua, uusi laulaja kiinnostaa kovasti. Ja tuleva albumi tulee varmasti ostettua.
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 06.05.2007 13:11

Lainaus: Libertina

uusi laulaja kiinnostaa kovasti.

Samoin! On sitä tullu paljon mietittyä että millanen chiksi siihe pistetää Jopa äitikii aina kyselee että no millon se nyt ilmotetaa, joko se on ilmotettu plaaplaa

Minulle on ihan se ja sama jos Tarja lähti, tykkäsin tietysti äänestä, mutta kyllä se joku toinenki pystyy varmasti tulkitsemaan ihan yhtä hyvin
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.05.2007 20:41
Kuulostaa ihanalta se uusi laulaja, ainakin tämän perusteella: http://www.nightwish.com/files/audio/eva-sample.mp 3
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit