Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Nightwish

Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.02.2007 21:36
Nightwish julkistaa uuden laulajan nimen 30.5., kylläpä on jänskättävät ajat edessä.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.02.2007 21:42
Jep. Mutta uskallan epäillä että Nightwishilla ei enää laulajavaihdoksen jälkeen mene yhtä hyvin kuin Tarjan kanssa, uudella laulajalla on tosi vaikea "astua Tarjan saappaisiin". Muutenkin koko juttu oli aika likaista peliä itse olen Tarjan puolella, se nyt vain valitettavasti sinisilmäisyyttään meni rakastumaan siihen argentiinalaiseen kelmiin..
Kirjoittanut: Libertina_Grimm (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 02.03.2007 21:11

Lainaus: poison

Mä olen aina tykännyt Nightwishistä, oli se sitten mitä kategoriaa tahansa. Jännä nähdä ja kuulla millainen uusi laulaja on. Mä sain joululahjaks Tarjan cd:n mutta siinä on pelkkiä joululauluja.

Samoin.
Kirjoittanut: InnocentHeart (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.03.2007 21:16
En vois kuvitella eläväni ilman Nightwishia. Sen musiikki on jotain käsittämättömän mahtavaa ja täydellistä.
Kirjoittanut: Sizzly (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.03.2007 11:16
Ei minusta Nightwish ole goottibändi. Jos nyt olisi pakko kategorioida, niin oopperahevi tällein karkeasti Mutta Nightwishin vanhempi musiikki on aivan erinomaista, se soi mankassa melkein aina.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 10.03.2007 22:18

Lainaus: Sharwynn

itse olen Tarjan puolella, se nyt vain valitettavasti sinisilmäisyyttään meni rakastumaan siihen argentiinalaiseen kelmiin.

Seurailin sillon sitä mitä mediassa pyöri Nightwishista, ja mitä perusteluiksi kerrottiin Tarjan erottamisesta. Minulle tuli Tarjan käytöksestä niin mieleen eräs ala-aste aikainen kaverini, niin rasittava ihminen kun olla ja voi, että minusta on ihan hyvä että Tarja sai kenkää. Taisi kyseessä olla muutakin kuin Tarjan rakastuminen.

Minä odotan kyllä innolla sitä, millaista musiikkia Nightwish tekee uuden laulajan kera. On varmasti vaikea tulla bändiin Tarjan tilalle, sillä olihan hän hyvä laulaja, mutta eiköhän uusi laulajakin ole pätevä. Tuskin häntä muuten olisi bändiin valittu.
Kirjoittanut: vintie (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.03.2007 13:05
Mielestäni Nightwishin olisi ollut täysin perusteltua vaihtaa nimeään. Ei se nyt kuitenkaan ole se sama bändi, vaikka uusi laulaja olisi yhtä pätevä kuin Tarja. Liekö kuitenkin myös rahasta riippuvaiset syyt korkealla tässä. Uutta nimeä pitäisi varmasti promota, vanhoista tutuista veikoista huolimatta, etenkin ulkomaille.

Loppusanoina vielä, toivon että Nightwish löytää uusia juttuja uuden laulajan myötä, eivätkä vain koettaisi paikata vanhaa.
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.03.2007 16:39

Lainaus: vintie

Ei se nyt kuitenkaan ole se sama bändi, vaikka uusi laulaja olisi yhtä pätevä kuin Tarja.

Olisiko esim. Iron Maidenin pitänyt vaihtaa joka kerta nimeään kun laulaja vaihtui? Tai miljoonien muidenkin pändien? Aika kummallinen mielipide, jos saan sanoa. Musiikkihan se siinä on ns. pääpointti, ei se että kuka sitä tulkitsee. Kuten Annalan Markokin sanoo, laulu on vain lyriikan esittämisen apuväline
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 25.03.2007 18:34
Mikä tää läppä nyt on et bändin pitäis vaihtaa nimee??? On ihan yleistä et bändien jäsenet vaihtuu, eikä mikään muukaan bändi sillon vaihtele nimiä. Metallica on yhä Metallica, samoin Iron Maiden ja monet monet muut. Eri juttu jos esim Tuomas ois jääny yksin sooloilemaan, niin sit sitä ei enää vois pitää Nightwishina.
Mailailin Nevalaisen kaa, niin se sano vaan et aika pieniä muutoksia tulee, ja vanhoja biisejä esitetään yhä. (siitä tosin on muutama kuukausi)
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 25.03.2007 19:17
Nojoo, yhdyn mielipiteeseen, että ei bändin nimeä tarvitse vaihtaa, vaikka solisti vaihtuisikin. Ja minusta solistin vaihtuminen on ihan yhtä luonnollista kuin esimerkiksi kitaristin vaihtuminen. Nigthwishin tapauksessa tästä on vaan nostettu hirvee haloo. Mutta toisille Nigthwish = Tarja Turunen, joten heitä varmasti ottaa päähän, kun hän ei ole enää bändissä. Mutta on hyvä pitää mielessä, että Nightwish oli muutakin kuin Turunen. Turusen paikka korvataan nyt toisella, ja that's it.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit