Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Nightwish

Kirjoittanut: Bloody Count (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.02.2009 13:40
Olen seurannut "yökalan" uraa alusta alkaen ja minua on aina vaivannut kaksi asiaa:
-Bändillä ei ole yhtään kokonaisuudessaan todella hyvää ja ehjää levyä. Jokaisella levyllä n. kolmasosa huippubiisejä, kourallinen hyviä ja loput todella puuduttavaa materiaalia joista on pakko hyppiä yli jokaisella kuuntelukerralla.
-Tarja Turunen. En ole koskaan pitänyt naisen ilmaisusta ja englannin ääntämisestä (esim. forever on Tarjaksi foriivö).
Nythän toinen noista "puutteista" on korjattu iki ihanan Anetten myötä. Ja onhan tuo DPP biisimateriaalinsakin puolesta mielestäni Nightwishin uran vahvin näyttö. Tosin sitäkin vaivaa pari todella heikkoa esitystä. Tarkemmin ajatellen kyseessä on lähes kympin albumi. Ehkä ensi kerralla napsahtaa se täydellinen albyymi.
Tiedän että linjoilla on todella fanaattisia Tarja-faneja jotka haluaisivat seivästää minut, mutta älkää nyt leikatko päätäni kokonaan irti, nämähän ovat vain minun vaatimattomia mielipiteitä.
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.02.2009 13:44

Lainaus: Bloody Count

Tiedän että linjoilla on todella fanaattisia Tarja-faneja jotka haluaisivat seivästää minut, mutta älkää nyt leikatko päätäni kokonaan irti, nämähän ovat vain minun vaatimattomia mielipiteitä.

Juu ei, puoliksi vain ja vähän vaan kidutetaan...
Kirjoittanut: Bloody Count (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.02.2009 14:03

Lainaus: Malys_

Juu ei, puoliksi vain ja vähän vaan kidutetaan...

Kohta on siis lohikäärmeen suomu reidessä. Auts!
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.05.2009 16:15
olin aikasemmin vähän sitä mieltä että ei Anette korvaa Tarjaa ja tätä mieltä olen edelleen, mutta jostain syystä olen alkanut pehmetä. vaikka naisia ei voi verrata toisiinsa niinnyt olen oppinut kuuntelemaan tätä Aneten Nightwishiä ja jopa pitämään siitä. loppujen lopuksi Anette oli paras valinta uudeksi solistiksi.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.05.2009 16:20

Lainaus: darkAngel

loppujen lopuksi Anette oli paras valinta uudeksi solistiksi

Jaa, mistäpä tämän voi tavallinen ihminen tietää kun eipä niistä muista solistikokelaista juuri puhuttu, satunnaisia perättömiä huhuja lukuunottamatta.
Kirjoittanut: Vampira80 (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.05.2009 21:02

Lainaus: darkAngel

olin aikasemmin vähän sitä mieltä että ei Anette korvaa Tarjaa ja tätä mieltä olen edelleen

Samaan mieltä olen myös, Tarjan ääni oli monin verroin parempi, mutta ottaen huomioom Tarjan musiikillisen taustan, ei voi Anetelta samaan vaatiakkaan vielä.
Itse ainakin luotan siihen että Aneten laulu ääni paranee vuosien myötä. Toki hänen on vaikea laulaa kappaleita jotka on sovitettu Tarjalla, ei tietenkään pysty laulamaan niin korkealta.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.05.2009 16:04

Lainaus: Piiskansiima

Jaa, mistäpä tämän voi tavallinen ihminen tietää kun eipä niistä muista solistikokelaista juuri puhuttu, satunnaisia perättömiä huhuja lukuunottamatta.

hyvä pointti. asettelempa sanani toisin. Anette oli hyvä valinta. better?
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.09.2009 11:11
Mulla oli vielä vähän aikaa sitten mennyt ihan ohi, että Nightwishilla on keikka Hartwall Areenalla lauantaina o__O En tajua miten näin oli päässyt käymään. Ei kellään sattuisi olemaan kenttälippua (kohtuullisella hinnalla) myynnissä?
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.09.2009 13:18

Lainaus: Bloody Count

Jokaisella levyllä n. kolmasosa huippubiisejä, kourallinen hyviä ja loput todella puuduttavaa materiaalia joista on pakko hyppiä yli jokaisella kuuntelukerralla.

Vastalause. NW on mun mielestä niitä harvoja bändejä, joilta jaksaa kuunnella jokaisen levyllä olevan biisin ja jopa tykkää kaikista. En keksi yhtään huonoa (vanhaa) NW-biisiä, vaikka miettisin kuinka. Tarja-asiaan nyt en viitsi edes kommentoida.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.09.2009 15:31
Pistin tänne kun en viitsinyt omaa aihetta enää näin viime tinkaan perustaa, eli ketkä on lähössä tänään katsomaan konserttia? Itse oon menossa ja meinasinkin että saa tulla repimään tukasta jos tunnistaa (aika nopeesti kannattaa sitten myös ilmoittaa että gootti.netistä tuttu tai käyn repimään takasin )
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit