Gootti.net

~MARILYN MANSON~

Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • • Muokkasi: Kuolonenkeli
  • Lähetetty: 05.07.2012 17:20
Nyt asiaa shokkirokin kuninkaasta. (En löytänyt Marilyn-kullasta täältä mitään, poistakaa jos on)
mutta kertokaa nyt oma mielipiteenne mun Jumalasta, ja miten kuulitte ensikerran tästä bändistä
(ite ekan kerran kuulin, kun kaveri soitti This Is The New Shittiä välkällä puhelimesta, ensin en ollu yhtään kiinnostunu, mutta kun latasin omaan puhelimeen lopulta hurahdin kokonaan ja nyt palvon Marilyniä Jumalana )
Ja sitten vielä se, kun vevo sensuroi YouTubessa kirosanat: Väärin?
Jätän puheenvuoron muille...
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.07.2012 18:01
Noh, voin ekana varoittaa että luulempa että tämä ketju tullaan poistamaan koska on muita musiikkiketjuja joihin olisi voinut kirjoittaa ja varoitan myös siitä että eräilllä foorumilaisilla on kovin jyrkkiä mielipiteitä Mansonista jotka ovat minua toden teolla ärsyttänyt.
Voisin tässä muutakin lörpötellessäni kertoa että itse olen pahemman luokan Manson fanaatikko ja aivan sama mihin kastiin se kuuluu mutta minähän kuuntelen sitä koska haluan!
Kirjoittanut: Jade (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Jade
  • Lähetetty: 05.07.2012 20:24
Marilyn on hyvin.. Jännä. Musiikki ihan kuunneltavaa, kuuntelu vain jäänyt vähemmälle.
Kirjoittanut: Hohoton (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.07.2012 21:48
Ite yhesti etin youtubesta yhestä mangasta tehtyjä videoita ja sielä soi yks Marilyn Mansonin kappale taustalla joka on mun lempi kappale Marilyn Mansonilta.
  • • Muokkasi: Kuolonenkeli
  • Lähetetty: 05.07.2012 21:59
-ei se nyt varmaan maailmanloppu ole, jos tämä poistetaan ja ihan kiva kuulla muiyttenkin mielipiteiä Marilynistä, vaikka ne ei välttämättä ole kovinkaan positiivisia...

-jännäähän se Marilynin musiikki on... musavideot vielä jännempiä

-mikä se sun lempbiisi on? olis mukava tietää

ja hei, tässä tuli vielä mieleen, että sanotteko useimmiten Marilyn, Manson vai puhutteko kokonimellä? tässä tietty miettii, että puhuuko valosamman vai synkemmän puolenkin nimellä... tai tietty vois olla neutraali ja sanoa Brian Warner ja kukaan ei tiedä kestä sä puhut
Kirjoittanut: Harlekiini (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Harlekiini
  • Lähetetty: 05.07.2012 22:11
Holywood albumista lähtien on tullut tarkkaa seurattua miehen tekemisiä. En edelleenkään tiedä mihin kategoriaan Mansonin musiikki pitäisi sijoittaa. "Helvettiin Ja Takaisin" kirja avasi lisää Mansonin maailmaa ja lisäsi tietenkin kiinnostusta musiikin lisäksi myös musiikin ulkopuolisiin asioihin kuten herran maalauksiin ja valokuviin ja videotaiteeseen (Doppelherz).
Vaikka kriitikot eivät ole ylistäneet Mansonin tuotoksia sitten EMDM levyn niin henkilökohtaisesti kolme viimeisintä ovat kieltämättä parhaimmistoa.
Mielipiteiden jakaminen jyrkästi kahtia on aina suuren neron merkki. Ja esim Mansonin "haarukka" uhittelu viimeistään todisti että mies seisoo myös omien sanojensa takana, ja ettei kaikki ole vain lava showta.
Ja kyllä, kaikki levyt löytyvät hyllystä ja muutama sinkkukin. LP'nä Portrait Of An American Family.
Ja paljon on hienoja kappaleita jotka eivät ole päätyneet studio albumeille, esim. This Is Halloween, Suicide Is Painless, Redeemer jne jne.
Herättää kyllä pahennusta minunkin tutuissa ja kauhulla katsovat Manson paitoja

Videot kannattaa katsoa alkuperäisenä Mansonin omilta sivuilta eikä mistään sensuuri mekasta. Äläkä lataa kappaleita netistä vaan käy ostamassa oikeita levyjä ja tue artistia.

http://www.mansonwiki.com/wiki/Main_Page
tuossa on linkki mielenkiintoiseen sivustoon joka sinunkin tulee osata ulkoa
  • Lähetetty: 05.07.2012 22:35
voi että, unohdin kokonaan maalaukset voi ei! mutta kyllä Marilyn on oikea taiteilija! upeita biisejä, videoita ja maalauksia... omaperäinen tyyli, unelmieni mies, ei vaan taida Marilyniä paljon itähelsinkiläiset teinit kiinnostaa, jos ei nyt herraa pedofiiliksi aleta maalaamaan.... Manson paitoja itsekkin havittelen... rahapula vain on... mutta Marilyn lippu kyllä roikkuu huoneen seinällä, että ehkä sillä paikataan paitojen puute... :'(
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.07.2012 23:27
Marilyn Mansonin löysin kun veli sanoi: "Älä sitte koskaan rupee kuuntelee ainakaa mitää mansonia hyi helvetti" ja sitten tietysti heti youtubesta etsimään Eka biisi minkä kuulin taisi olla This is The New Shit. Se oli hieno päivä se.
Nyt on melkein kaikki levyt ja muuta, huone tapetoitu julisteilla.
Biisit ovat tarttuvia ja sanoitukset ihan loistavia. Lempibändi.
Kirjoista ja haastatteluistakin mitä olen lukenut, todellakin viisas ihminen, uskontomummot oikeasti ottakaa selvää ja kuunnelkaa mitä se sanoo, ei se ketään käske vanhempiaan teurastamaan.
En nyt kuitenkaan sanoisi mansonia jumalaksi ja muutenkin sellainen "iiiiiikkk se on niin hott"- fanitus on mielestäni ärsyttävää, vaikka täytyy myöntää että onhan se ehkä ulkonäöltään upeimpia ihmisiä mitä tiedän, meikeillä tai ilman.
Niin ja. Twiggy Ramirez sai minut innostumaan bassonsoitosta. Nyt olen kaksi vuotta soitellut.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 06.07.2012 00:53
MARILN MSON IS DA BSET GOTHICS ARTIST. PROOF: HE DRESS IN BLACK AND DOES METAL. GOTHS LISTON TO METAL, NOT SOM SHITY 80'S BAND CALLED BAUHAUS>.< SO MUCH FAKES H3R3!

Lainaus: Kuolonenkeli

Nyt asiaa shokkirokin kuninkaasta.

Lainaus: Kuolonenkeli

Ensinnäkin, lasketaanko Marilyn Manson goottimusaan?

Huoh, ensin lause ja sitten kysymys jonka vastaus piileekin jo tuossa ensimmäisessä lauseessa. Välillä mä vaan vihaan internettiä...
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.07.2012 11:46
Ei kannata aina ottaa niin vakavasti Helpommalla pääsee.
Ja jokainen kuunnelkoon mitä tykkää, sen enempää vääntämättä epäkohteliaita kettuilipainoitteisia kommenttteja.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit