Gootti.net

~MARILYN MANSON~

Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.07.2012 19:04
Hyviä kommentteja sen suhteen että aloin miettimään omia motiivejani suhtautumiseeni. Ja joo, se oma 'ulos kasvamiseni' siitä tapahtui oikeastaan samaan aikaan kun oikeastaan kaikki jotenkin metalliin kytköksissä oleva sai väistyä.
Mutta, MM:n musa on sinänsä ihan ok omassa lajissaan - mutta se on tässä synkemmän 'alternative' musiikin kentässä juuri se sellainen joka tuodaan tarjottimella eteen valtavan markkinointikoneistonsa avulla mm. MTV:n kautta ja toivoisin että ne mahdollisesti hiemankaan samantyylisestä musiikista kiinnostuneet näkisivät edes vähän vaivaa löytääkseen joitakin undergroundimpia pienempien levy-yhtiöiden bändejä.
Yleisesti, missään alakulttuurissa ei hirveästi arvosteta niitä sen jäseniä jotka tuntevat siitä pelkän sen pinnan ja massojen suosimat jutut, sellainen kun syystäkin koetaan epäaidoksi osallistumiseksi siihen alakulttuuriin. Koska siinä tuetaan sellaista josta on jo tullut osa valtavirtaa, ja sen sijaan että tuettaisiin sitä jonkin alakulttuurin musiikkia monipuolisesti ja edesautettaisiin sitä että sitä myös syntyy lisää - niin ollaakin vesittämässä sitä juttua viemällä sitä kohti sitä valtavirtaa - mistä se haluaa erottautua mm. sillä ettei sen tarvitsisi pelata väkisin siinä määritellyillä säännöillä eikä määritellä niitä itse kuten kuuluisi olla. Vähän abstraktia ehkä mutta toivottavasti ymmärsitte.
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.07.2012 19:11
Apua... nyt rupes itteä pelottaan mitä täällä tapahtuu...
Ja hei, niille jotka oikeesti luulee, että minäkin kuuntelen Marilynia vaan kapinoidakseni, ovat väärässä, sillä arvostan Marilyniä muutenkin mm. taiteilijana ja herran maalaukset ovat hyvin tiedossa. Ja jos joku tulee tänne oikeesti vaan haukkumaan, nin voi mennä ************ muualle, täällä voi kertoa myös negatiivista palautetta, mutta perustelujen kanssa
ei se muista tunnu kivalta jos omaa suosikkia haukutaan perusteettomasti ja faneja epäillään idioottiteineiksi joilla on vaan angs/kapina kausi päällä
  • Lähetetty: 06.07.2012 19:14

Lainaus: Deadboy

Vähän abstraktia ehkä mutta toivottavasti ymmärsitte.

sori, nyt meni vähän ohi, mutta toivottavasti ymmärsin pääpiirteet oiken ja kiva kuulla joltkin asiallista ja tota... oikeaa tietoa sisältävää tekstiä vaihteeksi (en dissaa ketään muuta kuin itseäni )
  • Lähetetty: 06.07.2012 21:21

Lainaus: Kuolonenkeli

Apua... nyt rupes itteä pelottaan mitä täällä tapahtuu...

No heh, jos tulee tälle laudalle ja alkaa hehkuttamaan Marilyn Mansonia niin voihan sen arvata että jokunen dissauskommenttikin tulee. Koska, no toi MM:n ja Mansoniittien dissaaminen nyt on näissä piireissä jo aika kliseeksikin muodostunut kollektiivisen inhoilun kohde. En kuitenkaan dissaa vaikka tuota siksi että se olisi niiq niin ûbercool-trüü-untergrund-goth -juttu, vaan:
Miksi en esim. itse halua soittaa enkä toivo että kauheasti soitetaankaan tämän skenen bileissä vaikkapa tuota enkä esim. HIM:iä, 69 Eyesiä, Deathstarsia, Rammsteinia ym. johtuu siitä että mun mielestä juttu vaan vesittyy sillä jos jos soitetaan noita bändejä joita kuulee radiossa, näkee MTV:llä ja kuulee sellaisissa suuren yleisön makua miellyttävissä rokkibaareissa. Koska, ihmiset on tulleet bileisiin kuulemaan juuri jotain mitä ei kuule muualla. Se niistä tekeekin juurikin tämän skenen jutun ja juuri sitä omaa alakulttuuria sen omilla ehdoilla rakentavan tapahtuman. Siksi tuollaisiin toiveisiinkin suhtaudutaan aika nuivasti - sekä vähän ihmisiiinkin jotka haluavat juuri vain tuota radiosoittomusaa.
  • Lähetetty: 06.07.2012 21:36
niimpä kai no, pahempi kai se on joillakin Justin Bieber faneilla niitten idolilla on melkein enemmän vihaajia, kun faneja. HIM on ihan hyvä, en oo hirveesti kuullu...
  • Lähetetty: 06.07.2012 22:25

Justin Bieber

Piti kattoo wikipediasta kuka toi on... Jossain olin muistaakseni nimen kuullut mutta ei yhtään mitään havaintoa että millaista musiikkia se esittää. No oikein kiva poikahan toi nyt on DD
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.07.2012 22:34

ei se muista tunnu kivalta jos omaa suosikkia haukutaan perusteettomasti ja faneja epäillään idioottiteineiksi joilla on vaan angs/kapina kausi päällä

Se on todistettava se luulo vääräksi, mikä on tosin aika vaikeaa jos on oikeasti idioottiteini. (en sano että sinä olisit)
Ja sitten tuo perusteeton haukkuminen, se on naurettavaa touhua, jos ei pysty asiallisesti sanomaan mielipidettään, niin voi olla sanomatta.
Taas liity tämä viesti mitenkään Mansoniin.
Joten:
Mansonin takia olen löytänyt monia vielä parempia bändejä,ja luultavasti en olisi koskaan löytänyt esimerkiksi bauhausia jos en olisi löytänyt ensin Mansonia, MMhän oikeastaan sai minut innostumaan enemmän tästä goottityylistä.
  • Lähetetty: 06.07.2012 23:04
Eihän se 'perustematon' dissaaminen ole sen kummenpaa kuin 'perustelematon' ihkuttaminenkaan.
Ja se käsitys mitä niistä faneista nyt on vaikka mulla & muillakin perustuu siihen mitä on itse nähnyt ja kokenut - sekä lukenut mm. internetin (se on sellainen verkkojuttu!) keskustelufoorumeilta ja muualta joista nimimerkki HepZusi jo heittikin oivan parodian ;D - eli aika kökköä se ulosanti tuppaa olemaan eikä niissä ihkutuksissa ole sen enemmän mitään perusteluja sen hyvyyden puolesta kuin dissaajilla on sitä vastaan - oikeastaan päin vastoin eli vähemmän mitään sellaisia... Tsori ja ei henkkoht.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Wormboy
  • Lähetetty: 06.07.2012 23:31
Voi hyvänen aika kun ihan oikeasti ärsyttää semmonen että on mukamas keskustelua Marilyn Mansonista, ja sitten siinä on 123456789 sivua täysin sisällöttömiä viestejä, joista ei saa selvää koska YHDYS-SANAT ja liiallinen hymiöiden käyttö.
Jokaisessa viestissä täysin sama lause eri järjestyksessä.
Eikä siis mitään perusteluja sille että miksi se on ihana ja paras.
Eli perusteeton haukkuminen ja -ylistäminen ovat periaatteessa tilan tuhlausta.
Onneksi tämä foorumi sisältää asiallista keskustelua eikä turhanaikaista capslockin raiskausta.
  • Lähetetty: 06.07.2012 23:49
Deadboy/Wormboy: senkus laitatte henk.kohtaseks, en mä ota nokkiini en ihkuta MM tyhjän takia, vaan arvostan miestä taiteilijana (olen itsekkiin pieni taiteilijan alku, että niin )
Deadboy: Justin on ihan ok jätkä, mutta kun se on vähän sellanen että sitä vihataan massan mukana...
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit