Gootti.net

~MARILYN MANSON~

Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.07.2012 12:21
Goottikunniaa loukattu! To the gothmobile!
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • • Muokkasi: Kuolonenkeli
  • Lähetetty: 06.07.2012 16:36
HepZusi: olen ihan vitun tyhmä, niin ilmeisesti sinäkin, mutta joo... poistan kysymykseni...
  • Lähetetty: 06.07.2012 16:37
Wormboy: hehe... näinhän sitä... veli oli varmasti iloinen
oho, nyt tuli tuplapostaus... sori....
  • Lähetetty: 06.07.2012 17:41

Lainaus: Nordis

Goottikunniaa loukattu! To the gothmobile!

Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.07.2012 17:59
Noh, mun mielestä Marilyn Manson on hyvää musaa sellaisille jotka ovat juuri löytäneet 'rankan ja synkän' alternative-musiikin. Antichrist Superstar oli eka levy jonka ostin, ja joo, tämä oli sen ilmestymisaikaan. Levy oli mielestäni hyvä ja on omistuksessani edelleen, tosin siinä sängyn alla makaavassa lootassa monien muiden kanssa. Kuitenkaan ei ole lähtenyt kiertoon. Mechanical Animalskin oli ihan kuunneltava, mutta mitä olen sen jälkeen MM:ilta kuullut tuntuu lähinnä vaan toistavan periaatteessa huonommin sitä mikä onnistui hyvin ACSS:illa. Kasvoin myös ulos koko MM:sta aika nopeasti.
Jotain hyvää, tyypillä (tai sen taustaorganisaatiolla) on hyvä maku covereiden valinnassa ja toivottavasti joku innostuu tutustumaan vaikka Marc Almondiin enemmän...
Mutta, MM on nykyään aika sellaista tyypillistä valtavirran industrialvaikutteista hard rockia/metallia, ei nyt ihan huonoa, (niitä huonoja kopioijiakin riittää) muttei kovin kiinnostavaakaan kaiken kuorrutuksensa alla. Ja se ns. kuorrutus tuossa ärsyttääkin, nokkamiehen temppuilut on lähinnä jonkun huomiohoron juttuja ja koko paketti on todellakin suunniteltu niin taitavasti että sitä on hyvä markkinoida sen kohderyhmälle eli ainakin niille kapinallisuutta halajaville teineille jotka myös hakevat omia rajojaan koettelemalla niitä. Hakekoot, mutta voisivat kuitenkin kirjoittaa vähän paremmin ;D. Jos MM:n kutsuminen teini'bändiksi' on väheksyvää, niin voi katsoa minkä ikäisiä sen fanit yleensä ovat suurimmalta osaltaan?
Mut en mä halua alkaa liikaa dissaamaan eikä tämä nyt sinänsä ole tarkoitettu sellaiseksi kun jotain kehujakin annoin. Mutta halusin vaan kertoa että mitä se musiikillisena ilmiönä enemmänkin on. Tietty vähän kaikki sellaiset jotka palvoo jotain yhtä tiettyä bändiä/artistia ainakin puolitosissaan jonain jumalanaan näkee punaista jos sanoo edes jotain sellaista että miksi se olisikin jostain syystä ja joiltain osin huono, ja siksi sellaisten kanssa järkevästä keskustelusta tuskin tuleekaan mitään ja sellaista känkkäränkkäilyähän siitä helposti tulee. Ihan sama ilmiö nähtiin taannoin joidenkin 69 Eyesiä fanittavien kanssa.
Sen takia en pahemmin pidäkään Marilyn Mansonin fanittajista - koska ne on edellä mainitusta syystä valitettavan lapsellisia ja jos vaikka baarin dj-kopille eksyy sellainen ja kun sille sanoo että eipä ole Marilyn Mansonia niin saadaan jotkut kilarit ja ollaan sitten pas-ka dj ja mikään muu ei kelpaa - ei edes orkkis Personal Jesus tai NIN jolla nyt on yhtymäkohtia MM:iin enemmän kuin vähän. Saas nähdä tuleeko täältä lisää vahvistusta tuohon käsitykseeni lapsellisuudesta.... Mutta, mä olenkin liian vanha tähän ja ehkä mun ei enää kannattaisi sotkeutua tällaisiin aiheisiin...
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.07.2012 18:13
Toki saa kirjoittaa negatiiivistakin kommenttia, onhan se aivan luonnollista ettei kaikki tykkää kaikesta, en minäkään tykkää esim. tämän foorumin jäsenten ''true gootti '' musaksi luokitelluista bändeistä, tekeepä se sitten minut kaikeksi muuksi kuin gootiksi, minä olen mitä olen ja siihen tyytyväinen.
Noh, toki Mansonilla on paljon nuorta kuuntelija kansaa, mutta ei se tarkoita sitä etteikö vanhemmatkin voisi sitä kuunnella ja tykätä siitä musiikista. Itse olen kuunnellut jo 5 vuotta enkä ole pätkääkään kyllästynyt, enkä tunne itseäni teiniksikään. Ja selventääkseni, tykästymiseni Mansoniin ei tapahtunut tavalla ''iiks, tuo on kauheeta järkyttävää musaa ja haluan kuunnella sellaista koska kapinoin.'' vaan kuulin ystäväni soittavan Personal Jesusta, en tiennyt edes minkä näköinen, saatika kuka Marilyn Manson on. Kysyin että kuka tämä artisti on koska tykästyin kappaleeseen, jonka jälkeen hetken harkittuani ostin Mansonin levyn ja huomasin että tykkään todella monesta biisistä. Näin kertyi kokonainen tuotanto hyllyyn ajan mittaa. Enkä kuuntele varsinkaan pelkästään Mansonia, kuuntelen todella paljon bändejä, joskin ne ovat genreltään hieman erilaisia, en ala luokittelemaan koska en varmasti pysty sanomaan mihin ne todella kuuluu.
Eikä tohdi unohtaa, että Mansonilla on varmasti myös paljon niitä vanhempia kuuntelijoita, mutta eivät vaan niin paljoa tuo kantaansa esille internetissä kun nuoremmat En osaa kuvitella 20-30v ihmistä hehkuttamassa jollain foorumilla kuinka ihana ja jumalainen Marilyn Manson on.
Kuuntelen musiikkia musiikkina, enkä välitä siitä onko sen muut seuraajat minkä ikäisiä tai luonteellisia. Jos sillä perusteella menee, olisi kaikki maailman ihmiset aivan pihalla.

Ainut mikä minua on ottanut päähän niissä Mansonista sataneissa kommenteissa se ilmiö '' se on nii teini musaa, että kaikki jotka kuuntelee sitä on teinejä ja naurettavia, eivätkä voi tykätä musiikista muutoin kun sen takia kun ei muutakaan tiedä '' Tätä on usein esiintynyt näkemissäni kommenteissa, enkä nyt tarkoita Deadboy:n kommenttia joka oli asiallisempi koska teksti oli perusteltu, eikä vain sellainen heitto.
  • Lähetetty: 06.07.2012 18:13
Siinä oli pitkä ja asiallinen teksti

Lainaus: Deadboy

Tietty vähän kaikki sellaiset jotka palvoo jotain yhtä tiettyä bändiä/artistia ainakin puolitosissaan jonain jumalanaan näkee punaista jos sanoo edes jotain sellaista että miksi se olisikin jostain syystä ja joiltain osin huono, ja siksi sellaisten kanssa järkevästä keskustelusta tuskin tuleekaan mitään ja sellaista känkkäränkkäilyähän siitä helposti tulee.

palvon Marilyniä, mutta kyllä kestän sen, että eivät kaikki herrasta/bändistä pidä ja varsinkin sinun öö... kommentti oli asiallinen ja hyvin perusteltu itse taidan olla juuri sellainen kapinoiva teini, jolle MM on juuri oikea bändi... toivottavasti tästä nyt ei ainakaan tule mitään tappelua...
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.07.2012 18:16

Lainaus: Deadboy

Jos MM:n kutsuminen teini'bändiksi' on väheksyvää, niin voi katsoa minkä ikäisiä sen fanit yleensä ovat suurimmalta osaltaan?
Mut en mä halua alkaa liikaa dissaamaan eikä tämä nyt sinänsä ole tarkoitettu sellaiseksi kun jotain kehujakin annoin. Mutta halusin vaan kertoa että mitä se musiikillisena ilmiönä enemmänkin on. Tietty vähän kaikki sellaiset jotka palvoo jotain yhtä tiettyä bändiä/artistia ainakin puolitosissaan jonain jumalanaan näkee punaista jos sanoo edes jotain sellaista että miksi se olisikin jostain syystä ja joiltain osin huono, ja siksi sellaisten kanssa järkevästä keskustelusta tuskin tuleekaan mitään ja sellaista känkkäränkkäilyähän siitä helposti tulee. Ihan sama ilmiö nähtiin taannoin joidenkin 69 Eyesiä fanittavien kanssa.
Sen takia en pahemmin pidäkään Marilyn Mansonin fanittajista - koska ne on edellä mainitusta syystä valitettavan lapsellisia ja jos vaikka baarin dj-kopille eksyy sellainen ja kun sille sanoo että eipä ole Marilyn Mansonia niin saadaan jotkut kilarit ja ollaan sitten pas-ka dj ja mikään muu ei kelpaa - ei edes orkkis Personal Jesus tai NIN jolla nyt on yhtymäkohtia MM:iin enemmän kuin vähän. Saas nähdä tuleeko täältä lisää vahvistusta tuohon käsitykseeni lapsellisuudesta....

MItä minä olen nähnyt, niin usein tällaisiksi rasittaviksi kersoiksi ovat osoittautuneet ne, jotka kuuntelevat mansonia vain siksi että kun se järkyttää kukkahattutätejä ja sillä saa sitten huomiota. Siinä sitten sanovat palvovansa jumalana kun ovat kuulleet vaan jonkun Heart Shaped Glassesin tai NewShitin, eivätkä sitten todellisuudessa tiedä koko hommasta yhtään mitään ja kirjoittavatkin sen että Marylin. En väitä että pitäisi tietää siitä tyypistä enempi kun sen oma äiti mutta sitten kun ei tiedetä että sillä on enempikin kun vaan yksi levy niin hohhoijaa. Ja kyllä, tällaisia ihmisiä on, vaikka et uskoisikaan.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.07.2012 18:21
On siinä täysi-ikäisten goottialakulttuurissakin aina jonkinlaista kapinointia ainakin sitä sellaista tylsää ja sovinnaista yhteiskuntaa kohtaan - ei se pelkkä alaikäisten juttu ole.
Eri musiikki toimii ihmisille eri elämänvaiheissa, ei siinä mitään. Valitettavasti mun käsitys MM:n faneista on aika negis kun tuollainen vit-tuileva just 18v. täyttänyt kännissä oleva tyyppi dj-kopilla ei ole fantasiahahmo.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.07.2012 18:27
EI toki kannata leimata kaikkia jos on nähnyt jonkun ************* dj kopilla, tekee sitä varmasti muidenkin bändien fanit.
Ja siitä että joku on kuullut vaan yhden biisin ja sen jälkeen luuleee olevansa joku tosi fani, ptäähän sitä kaikkien jostain aloittaa, eikä ihmisten pitäisi tuomita sen takia Kaikki varmasti kasvaa ihmisenä.
Nyt suljen suuni, ennenkun joku keksii alkaa tappeleen kanssani
Kiitos ja kuittaus. Pitäkäähän keskustelu asiallisena, eikä ketään mollaavana.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit