Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Musiikki ja muusikot: Onko täällä muita laulajia?

• Vastaa
Minäkin rakastan laulamista ja toisinaan onkin vaikeaa olla laulamatta kun kuuntelee musiikkia

And the Reaper wants more..

• Vastaa
ainahan sitä tulee laulettua..joka paikassa rakastan laulamista vaikken missään bändissä olekaan..sellainenkin kelpais..

vampirequeen of transylvania;)

• Vastaa
Mä en käy laulutunneilla, mutta tykkään laulamisesta tosi paljon. Varsinkin Rammsteinin biisien laulamisesta on tullut pakkomielle.

We dont know where you are or where you are going but we llove you. www.ruoska.net/puolue

• Vastaa
minä rauman poika laulan jotain puff-lohikäärmettä
ikää on jo kertynyt joten aika koomista laulaa pikkupoikien biisejä

Elämä potkii päähän, osta pyöräilykypärä !

• Vastaa
Singing is my passion. Pentuna tuli laulettua kuorossa ja on jopa yksi soolona esiintymis kokemus takana. Ehkei kovin vakavasti otettava kuitenkaan, kun esiinnyin yläasteen juhlassa :P Tuosta jäi silti upeat fiilikset ja tietysti haaveena olisi päästä taas uudestaan esiintymään jonnekin, mut se jää nähtäväksi milloin..
  • Vastaa
mä oon kans laulanu kuorossa. mutta koulu kun vaihtu ni se jäi kun se oli koulun kuoro. ja tulee sitä laulettua ja pidettyä taitoa yllä ihan huvikseen kotona.

when angels deserve to die

• Vastaa
Kuorossa on tullut nuorempana laulettua ja kaikissa mahdollisissa koulun ja suvun tilaisuuksissa myös. Nyttemmin olen laulellut lähinnä erinäisissä bändeissä.

Jotkut putoavat niin nopeasti että kuvittelevat lentävänsä

• Vastaa
Mä tykkää öristä mutta sitä ei oikein voi laulamiseksi kutsua. Mutta kyllä mä (ehkä) laulaa osaan, valitettavasti vain kuulostan niin paljon Robert Smithin ja Antti Tuiskun sekoitukselta että koen tuon miehisen yhdistelmän jotenkin noloksi

Pietariuxen aikainen ihme

• Muokkasi: Sharwynn
  • Vastaa

Lainaus: MariaAntoinette

Robert Smithin ja Antti Tuiskun sekoitukselta

Heh, miekin kuulostan tuolta jos laulan jotain semmoista poppista Toinen tapa sitten millä laulan on Tarja Turunen- tyyli, josta kyllä pidän paljon. En ole vielä uskaltautunut klassisen laulun tunneille, eikä minulla aikaakaan taitaisi riittää. Laulan/ vongun siis omaksi (ja muiden) iloksi.
  • Vastaa

Lainaus: Sharwynn

Heh, miekin kuulostan tuolta jos laulan jotain semmoista poppista

Oh! En siis ole yksin helpottavaa x)

Pietariuxen aikainen ihme

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.