Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Musiikki ja muusikot: Onko täällä muita laulajia?

• Vastaa
Äänitin eilen studiossa ja hyi hitto, kun järkytyin, kuinka kamala mun ääni oikeastaan onkaan!
  • Vastaa

Lainaus: Zomby Woof

Yritän tehä psskaa musiikkiani, ja olis gyl kiva saaha opastusta. Tää passsska piisini on palautteiden mukaan joko: Muminaa/Bowieta. vitti kunhan vitteilevat kumminkin.

Kävin kuuntelemassa itekin sen ja koska en Bowieta ole kuunnellut, niin eipä täältä tule vertailua siihen suuntaan
Kiva ääni, ei ehkä pääse oikeuksiinsa kun vaan mutistaan, mutta vaikuttaisi kivalle
  • Vastaa

Lainaus: Mephistopheles

Äänitin eilen studiossa ja hyi hitto, kun järkytyin, kuinka kamala mun ääni oikeastaan onkaan!

Toi on yleistä kun kuulee ääntään nauhoitettuna. Varsinkin nykyajan digitaalitallennus on niin tarkka, että pienetkin virheet kuuluuu

pimeys=hulluus

• Vastaa

Lainaus: poison

Toi on yleistä kun kuulee ääntään nauhoitettuna. Varsinkin nykyajan digitaalitallennus on niin tarkka, että pienetkin virheet kuuluuu

No niinpä! Mun ääni on matalampi, kun mä luulinkaan. Kuulostan ihan 50-vuotiaalta mieheltä!
  • Vastaa
mun, danten ja nexubuksen bändi hakis kakkossolistia, kiinnostaisko ketään? mielellään nainen koska mieslaulajia jo löytyy. meillä kyllä on jo ehdokkaita, mutta hyvä on kuulla monien ääniä.

The best things in our life are unseen, that's why er close our eyes when we dream, kiss...

• Vastaa
Kuunsilta
Millaista musiikkia soitatte?
  • Vastaa
meillä ei ole mitään erityistä genreä, soitamme sitä mitä lystää. moni on aika tyypillistä deathrockia synillä maustettuna, mutta on pari rankempaakin biisiä.

The best things in our life are unseen, that's why er close our eyes when we dream, kiss...

• Vastaa
Kuulostaa ihan hyvältä, mutta musta tuntuu, että mul on aika sopimaton ääni kaikkeen :S
  • Vastaa
memphis, sanon nexubukselle ja voit toki tulla kokeilemaan? kuunsilta3@luukku.com pistä tonne meiliä

• Vastaa
Hohoo, äänialani on ihan vähän noussut. Tosin ääneni toimisi paremmin jos pystyisin paremmin harjoittelemaan, mutten soluasunnossa viitsi... häiriinnyn siitä, että kämppikseni kuulisivat. Joskus hoilotan huoneessani kun muu kämppä on tyhjä, ja silloinkin se saattaa kuulua muihin asuntoihin. Se taas ei minua haittaa yhtään, koska kukaan ei tiedä kuka oikein laulaa jonku bändihomma kyllä kiinnostaisi myös :> ujompi olen kyllä esiintymään pienelle määrälle ihmisiä kuin sadoille! (kokeiltu on, useasti)

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 7 vakoilijaa ja 3 goottiyhteisön jäsentä (pimeyden_hehku, Aditu, JapanGoth). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!