Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Onko täällä muita laulajia?

Kirjoittanut: teufelfaust (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.08.2010 08:32
laulan yhdessä bändissä, tai nojaah, meillä on rumpali, kitaristi + minä, ollut yhdet bänditreenit n. 6kk sitten, niissäkin lähinnä juotiin limua olen pyrkinyt kehittämään ääntäni säännölisen epäsäännöllisin ajoin (kun ketään ei kotona).
jotain äänestäni kertonee rumpalimme isän kommentti: "hakkaatteks te pojat meijän kissaa tääl?"
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.08.2010 10:28

Lainaus: teufelfaust

jotain äänestäni kertonee rumpalimme isän kommentti: "hakkaatteks te pojat meijän kissaa tääl?"

Jaa, siun bändi taitaa ollakkii joku kissanrääkkäys-hevibändi Toivotan menestystä ja tsemppiä!!
Kirjoittanut: WYMIOCIONY (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.12.2010 15:50
Rakastan laulamista! Laulan tosi paljon, eikä ajalla tai paikalla ole oikeastaan väliä. Laulaminen on vaan niin mukavaa~ Kotona laulan koko ajan. Ihan koko ajan.
Tällä hetkellä laulan yhdessä bändissä. Nimeä ei vielä ole päätetty, kenelläkään ei taida olla mitään ideoita. Soitellaan metallia oikeastaan laidasta laitaan. Minun lisäkseni bändissä on toinen laulaja, rumpali, kitaristi, basisti ja kosketinsoittaja. :3
Kirjoittanut: Destructive (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.12.2010 20:25
itselleni laulaminen on ollut aina todella mieluisaa puuhaa ja laulan päivittäin.itselle laulamille ei ole mitään varsinaista tyyliä että laulan melkeimpä kaikkea mitä vain itse pystyn laulamaan. Laulutunteja en ole ottanut vaikka olen halunnut jo pitemmän aikaa. ääntäni on kehuttu ja olen myös esiintynyt jonkin verran. esimerkiksi viime kesänä lauloin erään tutun lapsen häissä ja ääntäni kehuttiin sen jälkeen oikein kauniiksi. Myös kaverini on pyytänyt minua bändiindä. Kikesta huolimatta en sitten oikein kumminkaan ole varman onko ääneni hyvä vai ei.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 30.12.2010 19:29
Destructive: Ainakin yksi oppitunti laulunopettajan kanssa voi paljastaa minkälainen se ääni todella on.
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.01.2011 16:02
Tykkään laulaa todella paljon, eriasia onko ääneni nyt sitten niinkään hyvä. Kotona laulan aina omassa huoneessani ja joskus tulee valitusta "Laula vähän hiljempaa"

Olen juuri miettimässä jos puolenvuoden päästä vaihtaisinkin luokkaa ja menisin musaluokalle...
Kirjoittanut: WYMIOCIONY (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.01.2011 18:57

Lainaus: Onnetontar

Olen juuri miettimässä jos puolenvuoden päästä vaihtaisinkin luokkaa ja menisin musaluokalle...

Suosittelen musiikkiluokalle menemistä ;3 Itse olen ollut ala-asteelta lähtien musiikkiluokalla ja olen tykännyt todella paljon.
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.01.2011 20:42

Lainaus: WYMIOCIONY

Suosittelen musiikkiluokalle menemistä

Mua vaan jännittää se, jos mun pitää yksin laulaa joku biisi jollekkin, vaikka jossain laulutestissä. Jos laulan ryhmässä, se ei ole ongelma, mutta jännitän kauheasti yksin laulamista muille.
Kirjoittanut: winterheart (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.01.2011 21:23
Itse oon käynyt laulutunneilla nyt 3 vuotta. Äänialaltani oon noin 3 oktaavin sopraano. Kappaleita tulee laulettua ihan noista musikaalisävelmistä ooppera-aarioihin, kuten "In Uomini, in sodalti" Mozartin oopperasta Cosi Fan Tutte.

Esiinnyn konserteissa noin pari kertaa vuodessa ja rakastan sitä tunnetta kun pääsee sinne lavalle näyttämään taitonsa. Käyn myös silloin tällöin hoilottamassa karaokea mm. Karaokebaari Killingissä, täällä Tampereella.

Oon tällä hetkellä liittynytkin yhteen bändiin ja treenipaikkakin tiedossa, mutta kitaristilta valitettavasti puuttuu Ibanezistaan jotain kieliä tai muuta.

Suosittelen laulutunteja lämpimästi, koska se tekee paljon äänenhallinnalle ja poistaa "narinan" puheäänestä, jos tuuppaa tekemään näin. Joskus itsekin hengästyin puhuessani ja vedin henkeä vasta kun olin puhunut asiani loppuun, jos ilma ei loppunut ennen sitä, mutta tätäkään ongelmaa ei enää ole.

Laulelen yleensä joka päivä tai joka toinen päivä ja ennen laulamista pyrin aina avaamaan ääneni erilaisilla vokaaliäänteillä jne. Laulutunneilla käyn noin kerran viikossa. Hintavaa on, mutta kaiken sen rahan arvoista. Laulaminen menee mulla monen asian edelle.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 23.05.2011 18:51
Itse olen viime aikoina alkanut olla kiinnostunut klassisesta laulamisesta. Haluaisin kyllä ehdottomasti laulutunneilla Tampereella, mutta kalliita perkeleitä mahtavat olla. Tänään totesin pystyväni laulamaan "Il dolce suono"-aarian suhteellisen vaivattomasti, vaikka ammattilaisen korvaan se ei kyllä kummoinen varmastikaan ole. Pitäisi varmaan vaan uskaltaa raottaa sitä lompakkoa ja ottaa selville, onko minun äänestäni klassiseen ollenkaan... :f

http://www.youtube.com/watch?v=QTOnjXvS58E

Minä linkissä, kannattaako yrittää?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit