Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Musiikki ja muusikot: Onko täällä muita laulajia?

• Vastaa
Tulipa mieleen, että ala-asteella olin kova laulamaan karaokea. Koulussa siis, ei meillä kotona ole mitään videoita tms. Mutta sekin huvi sitten jäi, kun porukka täälläpäin maailmaa on aina ollut sellasta, että kaikesta revitaan pilkkaamisen aiheita, ei sitä pikkutyttö sitten enää kehdannut edes suutaan avata, kun oli tarpeksi muiden juttuja kuunnellut. Nyt on siis jäänyt suihkulaulamiseksi.

Ihmiselle on enemmän etua siitä, että kukin saa elää mielensä mukaan kuin että hänet pakotettaisiin elämään niin kuin kaikista muista näyttäisi parhaalta. - J. S. Mill

• Vastaa
Laulan joskus musiikin päälle, mutta muuten olen todella surkea laulaja.

Tie helvettiin on kivetty murtuneilla sieluilla.

• Vastaa
laulan huvikseen ja bändis.

Ääretön turhuus ei ole turha

• Vastaa
Tänään minut vietiin laulutunnille, mutta opettaja ei ollut kotona, eikä vastannut puhelimeen...kummaa...
  • Muokkasi: Swanette
  • Vastaa
Rakastan laulamista. Olen laulanut kuorossa muutaman vuoden, mutta nyt olen ainakin toistaiseksi keskeyttämässä kuoroharrastustani. En oikein jaksa enää sen kuoron meininkiä, vaikka kuoronjohtaja ja useimmat kuorolaiset ovatkin ihan mukavia ihmisiä. Äänialaltani olen sopraano. Laulutunneilla olen käynyt muutaman kerran. Pidin niistä, joten aion hyvin todennäköisesti ottaa tulevaisuudessakin laulutunteja. Kotona tulee hoilattua melkein koko ajan, mistä pikkuveljeni ei lainkaan pidä. Muut ihmiset kyllä ovat usein kehuneet ääntäni kirkkaaksi ja puhtaaksi. Tiedä häntä sitten.

Ongelmana minulla on se, että usein siinä tilanteessa kun pitäisi pystyä laulamaan hyvin, eli esimerkiksi laulukokeissa, menen täysin lukkoon eikä laulamisesta tule mitään. Jännitän liikaa. Harmittaa todella, kun pari tärkeääkin laulukoetta on mennyt pieleen jännittämiseni takia.

Luulen, että osittain kuorolaulun ja joidenkin muiden seikkojen ansiosta olen vähitellen tulossa varmemmaksi äänenkäyttöni suhteen, ja pystyn vähitellen laulamaan kunnolla yksin silloinkin, kun vieraita ihmisiä on läsnä. Eilen esimerkiksi olin ihan tyytyväinen laulusuoritukseeni koulun musiikintunnilla. Ehkä siihen vaikutti sekin, että pääsin laulamaan Nightwishin Nemoa, joka on minulle ennestään hyvin tuttu kappale.

Ai niin, eräissä juhlissa kyllä lauloin yksin ja soitin samaan aikaan pianoa. Silloinkin meni ihan hyvin. Unelmoin siitä, että saisin tulevaisuudessa kokea lisää yksinlaulamista yleisölle. Kuoron kanssa on tullut esiinnyttyä paljonkin, mutta se ei ole sama asia.

"And in the sea there is a fish, a fish that has a secret wish, a wish to be a big cactus with a pink flower on it"

• Vastaa

Lainaus: Swanette

Unelmoin siitä, että saisin tulevaisuudessa kokea lisää yksinlaulamista yleisölle. Kuoron kanssa on tullut esiinnyttyä paljonkin, mutta se ei ole sama asia.

Ei olekaan! Oikeastaan olin salaa iloinen, kun laulukaveri ei päässyt tulemaan joulujuhliin, joten sain kaikki kehut ja huomiot itselleni, eikä kukaan tiedäkään, miten ystäväni laulaa. Olen ilkeä.
  • Muokkasi: Azrael
  • Vastaa
Laulan suihkussa, mutta vain silloin, kun olen varma, että asunnossa ei ole muita sillä tiedän itsekin, ettei se ole mitään maailman viehättävintä kuultavaa, kun minä kailotan.

Ei siis minkäänsorttisia Idols-haaveita tällä tytöllä.

"She wore far too much rouge last night and not quite enough clothes. That is always a sign of despair in a woman." - Oscar Wilde

• Vastaa

Lainaus: Azrael

Laulan suihkussa, mutta vain silloin, kun olen varma, että asunnossa ei ole muita sillä tiedän itsekin, ettei se ole mitään maailman viehättävintä kuultavaa, kun minä kailotan.

Mä en laula suihkussa, koska muuten se kuuluu koko taloyhtiölle
  • Vastaa
Mä olin musiikkiluokalla kans peruskoulun ajan, ja sain siellä kyllä yliannostuksen tuota kuorolaulantaa.

Kyllä mä laulan ihan hyvin, jopa näin kun en ole vuosiin harjoitellut ollenkaan. Ihannoin kaikkia vahvaäänisiä naisia, omani kun on sellanen pehmee ja pyöree enkä tahdo saada yhtään rajumpaa ääntä aikaan vaikka kuinka keuhkoaisin. Että ei muuta ku lössöjä balladeja laulelemaan...

Kai sitä sais laulutunneilla kehitettyä, mut ei mulla oo mitään tarvettakaan laulaa. Kun on kattellut tota isäpaapan elämää tässä koko ikänsä, niin se unelma bändistä karisi aika hätäseen. Mutta muusikon työ jos mikä on kutsumusammatti, hullujen hommaa mun silmissäni.

Impotenssin määritelmä: Maan vetovoima voittaa naisen vatovoiman.

• Vastaa
Minäkin tykkään laulaa. Mutta en käy missään laulutunneilla vaan laulan yksin kotona.. pitäisi varmaan aloittaa kuorossa tai jossain sellaisissa.

I love Darkness.. and Bruce Dickinson!!! heh heh!

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 10 vakoilijaa ja 4 goottiyhteisön jäsentä (Piiskansiima, pimeyden_hehku, HepZusi, neo_shaman). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!