Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Onko täällä muita laulajia?

Kirjoittanut: Mephistopheles (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.02.2007 11:46
Niin, että harrastaako joku muukin täällä laulamista? Mä itse käyn laulutunneilla ja tykkään koulussa aktiivisesti laulella musiikintunneilla(ja muillakin tunneilla ).

Mutta laulatko sinä? Käytkö tunneilla, vai laulatko vain "huvikseen"? Oletko jossain bändissä? Ja millaista musaa laulat/tykkäät laulaa?
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 25.02.2007 13:18
Mina laulan lähinna suihkussa...
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.02.2007 14:01
minäkin laulan ,mutta vain yksin tai kaveriporukassa, en mitään sen julkisempaa. Laulaminen on kivaa, ja minua on jopa kehuttu että osaisin laulaa, mutta en sitten tiedä
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 25.02.2007 14:20
En ole laulutunneilla käynyt, mutta laulanut aktiivisesti kauan. Ala-asteella minulla oli oma bändi, yläasteella taas sitten hiljenin kiusaamisen vuoksi. yksi parhaista kavereistanikin haukkui minut lyttyyn, koska ei pitänyt siitä, että lauloin koko ajan. Oli sitten kateellinen, koska olisi itsekin halunnut esiintyä paljon, mutta nuottikorvaa puuttui.

Nyt sitten ole esiintynyt useastikin jopa sadoille ihmisille, yksin ja muutaman muun kanssa. Lukion musiikinopettajan mielestä minulle on erkoinen soundi ja sitä on kehuttu paljon en sitten tietä, mitä tuolla on tarkoitettu, mutta musiikinopettajani on valinnut minut todella usein laulaamaan ja esiintymään muutenkin. Mene ja tiedä. Hrami vaan, etten solukämpässäni voi oikein harjoitella laulamista, kune en pidä siitä, miten hyvin se kuuluu muualle. Laulamista haluan aina harjoitella yksin tai soittajien kanssa.
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.02.2007 16:02
En käy laulutunneilla enkä kauheasti muutenkaan laula, enkä varsinkaan nyt kun kurkku on kipeänä
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: raavittu
  • Lähetetty: 25.02.2007 17:11
Olen laulanut aina Yläasteella meillä oli jopa bändi, ja p*rkeleen hyvä bändi olikin,vaikka ite sanon... Rakastan laulamista ylikaiken,mutta ei enää tule niin laulettua,kun en uskalla...
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • • Muokkasi: Raivonkyynel
  • Lähetetty: 25.02.2007 17:51
No silleen jotenkin. Ala-asteella olin musiikkiluokan ja siellä tuli sitten kunnon kuuri kuorolaulantaa että kyllä nuotissa pysytään. Ellei se ole jotain r'n'btä.
Ysillä olin sitten ihan kunnon kuorossa ja nyt olisi tarkoitus ensi vuonna lähteä taas kuoroon laulamaan. Bänditouhu olisi vähän ehkä vierasta juuri sen takia, koska jännitän sitä esiintymistä niin paljon. Mutta ehkä muuten olisi kiva

Julkisesti laulaminen on vähän niin ja näin, koska jännitän sitä niin hirveästi että multa loppuu henki tosi nopeasti, jos pitää nousta yhtään normaalia A:ta ylemmäs mennä. Altto kun olen Harjoitteluoloissahan ääniala on sitten paljon laajempi, vaikkei ollakaan tarkistettu sitä hiljattain. Mutta tykkään laulaa, ja kun omaa soitintakaan ei vielä ole löytynyt, niin pystyy jotenkin itseään ilmaisemaan.
Kirjoittanut: Mephistopheles (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.02.2007 08:32
Mä taas tykkään esiintyä yleisölle. Ja mäki oon altto, mut haluaisin kovasti osata laulaa korkeammalta, siks käyn laulutunneilla. Ääniala kasvanu kuulemma jo.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.02.2007 13:49
Mie olen ollut pienestä pitäen kova laulaja, haaveilin alle kouluikäisenä tangoprinsessan urasta (ja nimenomaan prinsessan eikä kuningattaren), koskaan en ole erityisillä laulutunneilla käynyt. Ala-asteella tietenkin piti laulaa kuorossa siinä missä muidenkin, ja yläasteen seiskalla lauloin parin muun tytön kanssa kevätjuhlassa. Sen jälkeen olenkin lauleskellut lähinnä kotona ja on siinä muilla ollutkin aina joskus kestämistä ("Eini tuo on rasittavaa ku sie laulat koko ajan" ) äänialani on myös sieltä matalammasta päästä ja nyt olenkin alkanut harkitsemaan laulutunteja koska haluaisin myös osata laulaa korkeammalta.
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.02.2007 15:16

Lainaus: Kuutar

minäkin laulan ,mutta vain yksin tai kaveriporukassa, en mitään sen julkisempaa. Laulaminen on kivaa, ja minua on jopa kehuttu että osaisin laulaa, mutta en sitten tiedä

Sama homma minulla...
Omaa laulamistanikin on kehuttu... ...Varsinkin pienessä maistissa laulaminen sujuu vieläkin paremmin ....
Oma ääniala on matala...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit