Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Soittajat

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 07.11.2007 19:46

Lainaus: Iiriva

18.12. klo 19 Kannelmäen kirkossa Hintaa en vielä tiedä, mutta tuskinpa se montaa euroa enempää maksaa.

Sehän olis aika lähelläkin. Pitääpä pistää mietintään
Kirjoittanut: kuurankukka (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.11.2007 10:53
Minä soitan selloa. Pianoakin osaan soittaa, mutta en omista pianoa, eikä sille olisi edes tilaa, joten vähälle jää soittaminen sen kanssa
Kirjoittanut: Liisa Peililasimaassa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.11.2007 23:19

Lainaus: Akhkharu

Mistä ostit Didjeridoosi?

Tein sen ihan itse sahaamalla about tuuman halkaisijaltaan olevasta, viitisen milliä paksusta muoviputkesta sopivan pituisen putkiputkisen.

Oikean didjin soittaminen on liian vaikiaa (siitä lähtee tosin parempi ääni), joten päätin tyytyä mallinnokseen siitä länsimaisille tutummasta ja helpposoittoisemmasta mallista. Niitähän on oikeasti karkeasti sanottuna kahta eri mallia, joita soitetaan hieman eri tavalla. Tämä uudempi malli, on huomattavasti helpposoittoisempi.

Niitä ei tietääkseni myydä Suomessa, joten ainoa mahdollisuus on travelzor + paikan päällä ostaminen tai netin kautta tilailu. Hinnat, etenkin muovisissa on täysin taloudellisesti kannattavia, ollen jossain neljänkymmenen euron tienoilla, ja puiset, ei perinteisesti valmistetut, ovat viidenkymmenen ja sadan euron välillä kaupasta riippuen. Itse en omista "aitoa" didjiä, mutta ajattelin toki semmoisen hankkia kunhan taidot karttuvat noobitasolta ylemmäs. Suunnitelmissa olisikin sivarin jälkeen hieman kassaa kartutettuani matkailla joko Damiin hiukan relaamaan tai Austraaliaan ihastelemaan mahdollisuuksien puitteissa paikallisia didjeridoo guruja. Tottahan toki molemmissa kohteissa on se mahdollisuus, että matkaan tarttuisi tämä puhuttu soitin.
Kirjoittanut: kuurankukka (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.11.2007 08:58
Helsingin kampissa oli joku liike, joka myi kaikenlaista tavaraa ja siellä oli didjeä Hintaa oli 40 euroa.
Kirjoittanut: Liisa Peililasimaassa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.11.2007 14:14
Hrmmmm pitäisköhän käyä kattastamassa, koska 40e puisesta(?) ei todellakaan ole paha hinta, vaikkei se mitään huippulaatua olisikaan.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 28.11.2007 18:53

Lainaus: poison

Lainaus: Iiriva

18.12. klo 19 Kannelmäen kirkossa Hintaa en vielä tiedä, mutta tuskinpa se montaa euroa enempää maksaa.

Sehän olis aika lähelläkin. Pitääpä pistää mietintään

Juuh, konsertti on tosiaan tuolloin. Sinne on vapaa pääsy ja ohjelma maksaa 4€. Ohjelman ostaminen ei ole toki pakollista, eli täysin ilmaiseksi voi tulla kuuntelemaan
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.11.2007 19:31
Soittelen Kitaraa. bassoa, koskettimia, rumpuja, jonkin verra selloa olen joskus harjoitellut, oli kaverilta lainassa. Olisi mukava saada omakin...
Kirjoittanut: Coraline (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.11.2007 20:01
Kitaraa olen jonkin verran soittanut ja joskus ala-asteella nokkahuilua, mutta siitä on kyllä niin kauan aikaa etten enää varmaan juurikaan osaisi, jos yrittäisin...
Kirjoittanut: Riddler (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.12.2007 23:29
Jea, osaan soittaa pianoa, saksofonia ja tinapilliä, sekä rässitellä kitaralla pari riffiä Soitin kahta ensimmäistä musaopistossa, mutta se meininki ei ollut mua varten. Tykkäsin ja tykkään soitella omaksi huvikseni sillon ku inspiraatio iskee, enkä joka päivä tietyn aikaa, kuten opettajani olettivat minun harjoittelevan. Lopulta iski päälle vintutus koko instrumentteja kohtaan joten se opiskelu lopahti siihen. Toisaalta mulla oli todella hyvät opettajat, mutta näkemyksemme soittamisesta olivat erilaiset. Sitä paitsi tavallisten tuntien lisäksi olisi pitänyt käydä teoriassa ja orkesterissa... Ei napannu.

Lainaus: darkAngel

onko täällä foorumilla ketään jotka olis oppinu soittamaan pianoa (tai jotain muuta soitinta) omin päin. siis ilman pianotunteja ym?

Jep jep, musaopistossa pianoa pimputellessa en oikein ikinä oppinu soittaan vasenta kättä, harjoittelin aina korvakuulolta, kunnes lopettamisen jälkeen opettelin nuottien paikat asteikolla itse. Tinapilliä ei ollut kovinkaan vaikeaa puhallella fonin jälkeen ^-^
Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.12.2007 20:47
Harrastan pianon soittoa, ja kitaraakin tulee joskus rämpyteltyä.
Ennen soitin myös viulua.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit