Gootti.net

Soittajat

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.12.2007 21:14

Lainaus: Iiriva

Juuh, konsertti on tosiaan tuolloin. Sinne on vapaa pääsy ja ohjelma maksaa 4€.

Voi mähjyn mähjy, mä olen silloin 18. päivä just Tampereella. Ja se ois ollut niin kiva, ainoo joulukonsertti johon tulis mentyä. Mut kun sitä Tampereen matkaakaan ei voi siirtää.
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.12.2007 21:03
Viulu tekee terää rock/metalli musalle. Erikoiset instrumentit, kuten tinapilli ja poikkihuilu myös.

Olen halunnut mun projektiin mukaan erikoisia instrumenttiä soittavia henkilöitä. Laajenisi vähän tämä juttu.
  • Lähetetty: 22.12.2007 21:06
Itse pidän yllätyksellisestä musasta ja kuulin tossa yksi ilta baarissa metallia jossa oli lattari vaikutteita. Oli muuten tosi piristävää ja hyvää.
  • Lähetetty: 22.12.2007 21:11
Ottaa päähän kun toss uudella levyllä yhdessä biisissä on bassossa vähän häröilyä ja en jaksaisi korjata kun se ei välttämättä haittaa. oon vaan niin pirskatin perfektionisti. se luo tietysti soitetun tunnelman, eikä kone kökkö siloteltua tunnelmaa. Vähän säröjä sinne sun tänne, niin on elämässäkin.
  • Lähetetty: 22.12.2007 21:18
Tässä on vielä mun spacen osoite jossa on tyylinäytettä esillä. Please kommenttia. www.myspace.com/litostroton
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 22.12.2007 21:46

Lainaus: kalmakalle

Itse pidän yllätyksellisestä musasta ja kuulin tossa yksi ilta baarissa metallia jossa oli lattari vaikutteita. Oli muuten tosi piristävää ja hyvää.

Mahtoiko olla joku Hocico kyseessä?
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 22.12.2007 21:47
Perinteinen: Soitan usein suutani, heh heh.

(Älkää välittäkö, jatkakaa vain puuhasteluanne, kävin vain katsomassa että kaikki on hengissä =))
  • Lähetetty: 22.12.2007 21:59
Heetteri

En ole varma, kysyin kyllä, mutta en muista. on toi pää sellainen nimien suhteen. ei ole helppo sisäistää uusia nimiä, mutta sisäistän visualiset ärsykkeet heti.
Kirjoittanut: Evil Kitty (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.12.2007 22:38
Hmm.. En muista olenko tänne kirjotttanut mutta nytpäs kirjoitan ainaskin.
Eli pianoa soitan kovalla innokkuudella mutta surkealla taidolla. Luojan kiitos absoluuttisen sävelkorvan, helpottaa kyllä kappaleiden oppimista.. Ainoa varjopuoli on onneton metronomi, mulla ei vieläkään noi rytmit tahdo osua kohdalleen. No joo, soittamisessa oon sen verran perfektionisti, että jos biisi ei mee jetsulleen oikein en soita sitä toisten kuullen ennen kuin olen opetellut sen täysin. Toistan itseäni: Luojan kiitos absoluuttisen sävelkorvan.
  • Lähetetty: 22.12.2007 22:42
Evil Kitty

olet oikea, koska soitat ja muutkin saa kirjoitella tietenkin
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit