Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Ulkonäköhuijausta?!

• Vastaa
Tuli mieleeni äsken ku ihmiset "huijaavat" ulkonäköänsä mm. photoshoppamalla ym. menetelmillä, niin kertokaapa juttuja siitä.

Oletteko tutustuneet netissä johonkin ihmiseen "siinä mielessä" ja tavanneet, niin ihminen on ulkonäkönsä puolesta ollutkin aivan muuta, mitä kuvissa esittää. Tai muunlaisia tapauksia, jolla ulkonäön kanssa on ollut tekemistä, tai ihan mitä vain mieleen tulee ulkonäön huijaamisen kanssa, aihe on vapaa.

Itse voin aloittaa tälläisellä, että tässä kaupungissakin on paljon porukkaa, jotka näyttävät ihan erilaiselle livenä kuin kuvissa, minä myös Ilman meikkiä olen ihan ruma pasma

"Frankly my dear, I don't give a damn"

• Vastaa
Ainakaan mun kohdalla ei täällä galleriassa eikä Irc-galleriassa olevia kuvia oo muokkailtu. Olen yhtä komea luonnossa. Enkös ookkin

pimeys=hulluus

• Vastaa
mun on ainakin turha yrittää peitellä millään muokkauksilla omaa rumuuttani. tälläinen oon ja tällasena pysyn
  • Vastaa
Ei ole tullut vastaan kumma kyllä.
Omia kuvia muokkailen sen verran että vedän kontrastinupit kaakkoon ja syventelen joitain tiettyjä värejä. (törkeästi ja amatöörimäisesti)
  • Muokkasi: Silver_hair
  • Vastaa

Lainaus: Lilith

Omia kuvia muokkailen sen verran että vedän kontrastinupit kaakkoon ja syventelen joitain tiettyjä värejä. (törkeästi ja amatöörimäisesti)

Kuten myös!

Ja en ole juurikaan tavannut näitä "feikki-ihmisiä"... ihme kyllä.

Imagine all the people...

• Vastaa
Kyllä olen tavannut. Pari vuotta sitten... Tutustuin galleriassa yhteen metallistiin, joka näytti kuvissa ihan syötävän suloiselta. Sovittiin sitten treffit muutaman kuukauden meseilyn jälkeen ja mikäs yllätys mua odottikaan. Tyyppi oli "hieman" muokkaillut finnejä ja arpia piiloon, nenää pienemmäksi, hiuksia sileämmiksi yms. Eihän siitä mtn vakavaa tullut (ei me kyllä sillä mielellä kummatkaan edes oltu),mutta kavereina on pysytty, en jaksa ulkonäköä miettiä, kun hän on ihan helvetin mahtava tyyppi! Ja nykyään hän on silmissäni ihan komea, koska luonne paikkaa ulkoisen kauneuden

Pääsisinpä niin pitkälle, että voisi vielä kerran alkaa kokonaan alusta. (Jouko Tyyri)

• Vastaa
Noh, en mä oo nettikuvien tms pohjalta ikinä lähtenyt treffeille, mutta tiedän ainakin yhden ihmisen, joka on photoshoppaamalla vähentänyt ylipainoaan jossain galleriakuvissa, ja vieläpä erittäin tökerösti.

Eikä kukaan voi väittää, etteikö fat girl angle olisi todellisuutta IRC-galleriassa. Eli otetaan kuva jostain yläviistosta, leuka pystyyn (ettei tuplaleukaa näy), vartaloa ei juuri koskaan näy, tai jos näkyy, niin on lähinnä tissit kuvassa... Infoa: http://www.encyclopediadramatica.com/index.php/Fat _girl_angle_shot

Most will fail and all will die so none shall live to tell the tale.

• Muokkasi: kuopassa
  • Vastaa

Lainaus: Ximmo

Eikä kukaan voi väittää, etteikö fat girl angle olisi todellisuutta IRC-galleriassa.

Tämä on oikeasti hauska ilmiö, vaikka tuollaista kuvakulmaa käyttävät henkilöt yrittävätkin tahallisesti huijata katsojaa näkemästä epäesteettisiä kehon pullistumia. Toisaalta jo itse ns. fat girl anglen käyttäminen voi kieliä katsojalle, ettei kuvassa näkyvä halua tarkoituksella paljastaa kaikkea sitä... Runsautta.

Pulmatilanne? Lähetä viestiä foorumin valvojille.

• Vastaa

Eikä kukaan voi väittää, etteikö fat girl angle olisi todellisuutta IRC-galleriassa. Eli otetaan kuva jostain yläviistosta, leuka pystyyn (ettei tuplaleukaa näy),

Älä nyt, tuotahan tehdään superlaihojen mallienkin kanssa.

Elämä on kuin suklaaboksi. Joskus se on täynnä kuolleita rottia.

• Vastaa

Eikä kukaan voi väittää, etteikö fat girl angle olisi todellisuutta IRC-galleriassa. Eli otetaan kuva jostain yläviistosta, leuka pystyyn (ettei tuplaleukaa näy), vartaloa ei juuri koskaan näy, tai jos näkyy, niin on lähinnä tissit kuvassa...

Tuttuni harrastaa tuota. Tissit ja naama esiin ja kaikki muu piiloon.
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 4 goottiyhteisön jäsentä (Chrystalis, Piiskansiima, Iiriva, kuopassa). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!