Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Ulkonäköhuijausta?!

• Vastaa
Ite muokkaan kuvia vain sen takia galleriaan, ettei tule näitä "pervoja pappoja" kadulla vastaan ja totetamaan, että "sähän olet galleriasta se ja se puskaryssätyyppi" En siis tykkää vain laittaa internetin niin laajaan maailmaa selkeää kuvaa itsestäni, hieman epäluuloja ja pelkoja ja soppa on valmis.

You and me, we have no faces.They don't see us anymore.

• Vastaa
Ainahan sieltä galleriasta voi lähteä vetelemään

Niinkuin min tein. Tai sitten vieraannun kokonaa kohta ulkomaailmasta ku en TVtäkään kato.
  • Muokkasi: Eldnaard
  • Vastaa
Maailmankaikkeuden paras ketju!

Olen törmännyt hyvin usean ihmisen, jotka näyttävät kuvassa paljon huonommalta kuin irl. Nämä henkilöt ovat yleensä irl helvetin hyvän näköisiä ja heillä on usein jokin ulkonäössä, mikä herättää hyvin positiivista huomiota. Nämä henkilöt eivät ole juurikaan muokanneet kuviaan, eikä heillä juuri ole yksiulotteisia kuvakulmia vaikkapa galleriakuvissaan

Olen myös tavannut useaan ihmiseen, jotka näyttävät kuvissa paremmilta juuri tässä ketjussa mainittujen kikkojen ansiosta tai kanssa. Hämäperäistä. Tunnen vain yhden, joka on irl kauniinpi kuin kuvissa, mutta hänellä onkin jotain minkä voi tuntea, ei nähdä.

Pidän nettikuvagallerioista niin pitkään, kun ne ovat rehellisiä niin, että ne tosiaan antavat juuri sellaisen kuvan kuin kuvassa oleva haluaa. Rehellisyydellä tarkoitan tässä sitä, että kuvassa henkilö on itsensä näköinen haluamallaan tavalla, eikä niin että hän näyttää siltä miltä hän haluaisi näyttää. Vaikea juttu, mutta kyllähän te ymmärrätte, eikös? Valitettavan harvoin tuo kuitenkaan toteutuu, ja tuntuukin siltä, että harva arvostaa tai pitää itsestään ulkonäkönsä puolesta. He voisivat muuttaa asennoitumistaan.

"Those who restrain desire do so because theirs is weak enough to be restrained." -William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.

• Vastaa
huijaamista. Sitä ovat kaikki mitä näette lehdissä, televisiossa, elokuvissa jne. Populaarikulttuurille ominaista mutta tällainenn on pitkään ollut sallittua vain starboille, julkuille ja esim.mallikansiota tekeville. Eivät mallitkaan ole sitä miltä näyttää ja he saavat työtä juuri niillä kuvilla joilla he osoittavat pystyvänsä muuntautumaan ja näyttämään erilaiselta.
Mielestäni on positiivista että sinänsä uusi ilmiö on iskostumassa nuorten keskuuteen: yhä useammat nuoret lapaset käyvät kuvauttamassa itsensä prolla, jopa lainavaatteissa ja meikeissä, tekohiuksissa ja ripsissä. Sehän on vain hyvä asia! Varmasti kohottaa kenen tahansa itsetuntoa jos näkee itsensä "todistettavasti" kauniina ja upeana, vaikkei siltä näyttäisikään joka ikinen päivä. Ja tokihan sellaisia kuvia haluaa näyttää "katsokaa, minäkin voin olla kaunis/komea".
Toisaalta muokatut kuvat voi olla osoitus siitä, että osaa käyttää kuvankäsittelyohjelmia miten päin vain. Mikä sekin on positiivista.

Samanlaista huijaamista on se kun laittaudutaan bileisiin meikkaamalla, värjäämällä hiuksia,laittamalla tekotukkaa, tekokynsiä ja puetaan vaatteita joita ei normaalisti arjessa oikein voi käyttää. Samaa huijausta on ekat treffit jolloin panostetaan satasella ulkonäköön ja mennään korsetissa näyttämään ihanaiselta. Ei se klubin kaunein miiru tai komein kossi enää aamusuihkun jälkeen naturellina, kotilökä-pöksyissään näytä yhtään niin sensuellilta tai charmilta.

Kaikkeen törmää mutta on itsestään kiinni miten asioihin suhtautuu. On mielestäni naiivia suhtautua ympärillä olevaan maailmaan (ja siis ihmisiin) ajatellen että se mitä juuri nyt näet on totta. Totuus on aina sen pinnan alla.

-set the world on fire-

• Vastaa

Lainaus: Sidoro

Ei se klubin kaunein miiru tai komein kossi enää aamusuihkun jälkeen naturellina, kotilökä-pöksyissään näytä yhtään niin sensuellilta tai charmilta.

Hahah, you can say that again!

Itse muokkailen kuvia vain säätämällä kontrastia, kirkkautta yms. muuta yksinkertaista jota minunlaiseni putkiaivo osaa käyttää. Photoshoppaaminen on siinä mielessä turhaa, että en todellakaan etsi itselleni facebookista tai galleriasta mitään sugardaddyja itselleni, juttelen vain kavereiden kanssa ja he kaikki tietävät tasan tarkkaan totuuden tissieni ja läskimakkaroideni koosta.

Kuihtuvia ruusuja, tämä puutarha on kuollut.

• Vastaa
Mun ei tarttekaan Photoshoppailla tms. kun oon luonnostaan niin hyvännäköinen. AHAHAHA
Mutta mua ehkä enemmänkin ärsyttää sellaiset tyypit jotka laittaa kuvia esim. Ihq glatsuun itsestään, joissa kurkistavat tyyliin jostain tyynyn takaa niin että näkyy vain toinen silmä ja otsa yms. Sellaisessa tilanteessa todellakin arvostaisin enemmän sitä Photoshopin käyttämistä niin näkyisi se koko naama, kiitos! (Muutenhan asia ei minulle kuulu mutta jos tosiaan tutustun johonkin ihmiseen netissä, niin ärsyttää kun ne sitten sanoo "Mun kuva on siellä ja siellä"...Ja meet kattoon ja siinä näkyykin vaan tyypin korva ja puolet poskesta.)

Mustahuuli! >:F

• Vastaa

Lainaus: Ania

Itse muokkailen kuvia vain säätämällä kontrastia, kirkkautta yms.

samoin. en edes omista mitään sen kummempaa ohjelmaa jolla muokata kuvia. ja mulle riittää kontrastin ja kirkkauden säätö. en edes osaisi käyttää mitään photoshoppia. ja eipä siitä olisi juuri edes apua. miun pärstästä ei kaunista saa vaikka olisi millaiset pelit ja vehkeet, joten tyydyn kontrastin apuun.

when angels deserve to die

• Vastaa
Kai tuota huijausta tulee itsekin harrastettua. Myönnän jopa syyllistyväni satunnaisesti tuohon "fat girl angle" -kuvakulmaan! Tämä siksi että yksinkertaisesti pidän siitä ettei naamani näytä niin pyöreältä.
Kuvanmuokkauksessa ite en ole mikään mestari. Miullakin ne rajottuu kontrastiin ja värien säätöön, sekä jokaiseen kuvaan on pakko lisätä reunat!
Ihkugaltsustahan kuvat löytyy, ja muutamaan otteeseen on sanottu päin naamaa etten näytä samalta kuin galtsun kuvissa. Tiedä sitä sitte.

We'll never join the games you play

• Vastaa
Minusta on olemassa varmaankin vain yksi muokattu kuva ja senkin on muokannut ammattilainen. Onhan siinä ainakin kasvoja siloiteltu yms., mutta radikaaleinta on, että miestäni on kyseisessä kuvassa pidennetty jonkun verran! Ei näyttänyt kuvaajalle riittää 158 senttinen mies... Kyseessä on muuten vanhojentanssikuva ja se löytyy galleriasta, jos nyt jotakuta kiinnostaa.

Muuten ainoa suodatin kuvilleni, jota ihmisten ilmoille päästän, on, että en omasta mielestäni näytä täysin kammottavalta. Ei minua nyt hirveästi kauniimmaksi taida edes photarilla saada.

Niin totta kuin sanottu, sitä korostan.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (Piiskansiima). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!