Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Ulkonäköhuijausta?!

• Vastaa
En juurikaan hanki netistä mitään erikoisia ystäviä, mutta kyllähän niitä muokattuja kuvia varmasti on. Tuo "fat girl angle" -juttu näyttäisi olevan aika yleistä, jos nyt oikean käsityksen olen siitä saanut.

Anteeksi

• Vastaa
Samoin en itse ole tuttuja sieltä hankkinu enkä kuulu galleriaan.
Mutta mulla on kyllä tuttuja jotka tuota harrastaa..

I focus on the pain. The only thing that's real..

• Vastaa
Harrastan kuvieni muokkaamista, mutta en ulkonäön kohentamisen takia vaan silloin, jos haluan saada aikaiseksi jotakin erikoista.
Joten kyllähän minä periaatteessa huijaan netissä olevilla kuvillani muita ihmisiä, tosin kukaan tuskin kuvittelee minun kulkevan ympäri kaupunkia keijunsiivet selässä.

"She wore far too much rouge last night and not quite enough clothes. That is always a sign of despair in a woman." - Oscar Wilde

• Vastaa

Lainaus: Azrael

Harrastan kuvieni muokkaamista, mutta en ulkonäön kohentamisen takia vaan silloin, jos haluan saada aikaiseksi jotakin erikoista.
Joten kyllähän minä periaatteessa huijaan netissä olevilla kuvillani muita ihmisiä, tosin kukaan tuskin kuvittelee minun kulkevan ympäri kaupunkia keijunsiivet selässä.

niin. tai sitten että valuu mustaa nestettä silmistä. niin kun miä harrastan.

when angels deserve to die

• Vastaa
Jos osaisin niin muokkaisin sieraimiani pienemmäksi...ne ovat kuin avaruuden musta aukko kerran pienenä ku olin serkuilla käymässä ja serkulla oli sitten joku kaveri kylässä niin se kehui sillä ku mä osaan levitellä sieraimia (niin kuin vihainen härkä ) muahahhahha....ja siis oikeasti osaan tehä sillee ja silloin mahtuu hyvin peukku nenää...

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

• Vastaa
...ja nyt mietin että miksi tuo piti mennä kertomaan :p

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

• Vastaa
"Photoshop in my hand. Ollaan kauniimpia galleriassa kuin oikeasti ollaan, tai tullaan koskaan olemaan. Kaikki huijarit tänne!"
"Galleriahuijarit"-yhteisö siis kysymyksessä.
Itse olen tähän liittynyt, koska lähes joka kuvani käy photoshopin läpi.
Tästä voi tehdä ennakkopäätöksiä toki.
En puolla itseäni, päinvastoin, ja siksi pyrin asiaa ottamaan esille.

Herra sentään en kuitenkaan alennu muokkailemaan kokoeroja tai muuta vastaavaa! Tämä menisi jo hiukka liian pitkälle.
Kontrastit, terävöitykset ja värimuuntelut ovat käytössäni aina.

"Meitä tallustaa tällä planeetalla kuusi miljardia, kuusi miljardia pienempää maailmaa yhden isomman pinnalla. Jokainen oikea eepos, täynnä tragediaa, ja voittoa, hyvää ja pahaa."

• Vastaa
Mää muokkasin tuon avatar-kuvassa näkyvän hihan siniseksi. Se on oikeasti väriltään harmaa. Ihan kauhee feikki.

Pulmatilanne? Lähetä viestiä foorumin valvojille.

• Vastaa
Itse muokkailen kaikki kuvat joita lisäilen ihQ-galleriaan... Jokainen kuva on siis käynyt photoshop sensuurin läpi.. Poistan mm, arpeni (jos sattuu kuvaan tulemaan) tahi luomeni... Poistan melkeinpä aina leuassani olevan pienen luomen, koska mielestäni se on ikävä.. Lisäksi heitän muutamat editit siihen, eli muutan kuvan värejä tummemmiksi, saatan lisätä muutaman yksityiskohdan (ruutuja kuvaan yms) tai muuta mukavaa Kenenkään muun naamaa en sentään vielä ole itselleni laittanut

Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels

• Vastaa
Minä en harrasta minkäänlaista muokkailua, ainostaan leikkaan kuvia sopivampaan kokoon, en näe mitään syytä muokata kuviani, jos en voi muokata itseäni myös todellisuudessa.

Jotkut putoavat niin nopeasti että kuvittelevat lentävänsä

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (Vampira80, Aqualia). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!