Lainaus: snowwiewolf
Minullakin on pienia muovi koiria joista suurin osa tosin lähti roskikseen (isäpuoli pelkäsi kaikkia eläimiä, jopa muovisia ja pehmoleluja).
Kuulostaa aika sickolta ihan rehellisesti sanottuna, ja tosi kurjalta lasta kohtaan että sen lelut joutuu roskikseen. Mutta, itselläni on hieman samanlaisia kokemuksia sillä mulla oli pikkuisena paljon kaikkia muovisia ja kumisia matelijoita, käärmeitä, krokotiileja ja muita liskoja. Erityisesti krokkikset oli cooleja ihan pikkuisena, muistan että ei mulla ollut sellaisia tavallisia rantaleluja ollenkaan vaan ne krokotiilit rannalla mukana

.
Mutta, isän vaimo (miksikään äitipuoleksi en sitä akkaa viitsi sanoa kun sitä kiinnosti olla se äiti vaan lähinnä omille lapsillen) pelkäsi niitä kumikäärmeitä ja muita, monta kertaa kun se näki jonkun sellaisen mulla niin se dramaattisen "säikähtäneenä" sanoi että "kun miä aina luulen että se on oikea!", mistä voi päätellä jotain sen akan älynlahjoista

. Kuitenkin, kun se inhosi niitä, niin ihan kiusallani laittelin niitä sopivasti joka paikkaan sille, esim. ruokakaappeihin kurkistelemaan ja muuta

. Kerran se sitten hajosi siihen ja keräsi ne kaikki multa pois kun olin muualla. En saanut niitä ikinä takaisin. Toivon että se akka saisi joskus maksaa tuosta ja monesta muustakin pas-kasta tempustaan, mutta tuskin niin ikinä käy.