Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä sinä leikit pienenä?

Kirjoittanut: snowwiewolf (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.07.2008 09:42

Lainaus: BlackLotus

pikkuset muoviset lelukoirat

Minullakin on pienia muovi koiria joista suurin osa tosin lähti roskikseen (isäpuoli pelkäsi kaikkia eläimiä, jopa muovisia ja pehmoleluja). Ne jotka ovat jäljellä ovat tärkeitä.
Leikin pienenä kahden pojan kanssa yleensä "Sherlock Holmes Ankkaa", herra Ankka ratkaisi ongelmia yleensä tuurilla tai sitten hänen naapurinsa ja pahin vihollisensa Flipper lelu joka pystyi puhaltamaan saippuakuplia. Se oli aika sekopäinen ja "piirretty" huumoria paljon sisältävä esm. alasin saattoi pudota yhtäkkiä jonkun päähän ja herra Ankka kerran vahingossa täytti Mariaanien haudan (maailman syvin kohta) aiheuttamalla maanvyörymän.

Lisäksi leikittiin erilaisia roolileikkejä, joissa yleensä molemmat olivat dinosauruksia ja piti paeta eläintarhasta tai tulivuoren purkausta tai vastaavaa.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.07.2008 18:40

Lainaus: snowwiewolf

Minullakin on pienia muovi koiria joista suurin osa tosin lähti roskikseen (isäpuoli pelkäsi kaikkia eläimiä, jopa muovisia ja pehmoleluja).

Kuulostaa aika sickolta ihan rehellisesti sanottuna, ja tosi kurjalta lasta kohtaan että sen lelut joutuu roskikseen. Mutta, itselläni on hieman samanlaisia kokemuksia sillä mulla oli pikkuisena paljon kaikkia muovisia ja kumisia matelijoita, käärmeitä, krokotiileja ja muita liskoja. Erityisesti krokkikset oli cooleja ihan pikkuisena, muistan että ei mulla ollut sellaisia tavallisia rantaleluja ollenkaan vaan ne krokotiilit rannalla mukana .
Mutta, isän vaimo (miksikään äitipuoleksi en sitä akkaa viitsi sanoa kun sitä kiinnosti olla se äiti vaan lähinnä omille lapsillen) pelkäsi niitä kumikäärmeitä ja muita, monta kertaa kun se näki jonkun sellaisen mulla niin se dramaattisen "säikähtäneenä" sanoi että "kun miä aina luulen että se on oikea!", mistä voi päätellä jotain sen akan älynlahjoista . Kuitenkin, kun se inhosi niitä, niin ihan kiusallani laittelin niitä sopivasti joka paikkaan sille, esim. ruokakaappeihin kurkistelemaan ja muuta . Kerran se sitten hajosi siihen ja keräsi ne kaikki multa pois kun olin muualla. En saanut niitä ikinä takaisin. Toivon että se akka saisi joskus maksaa tuosta ja monesta muustakin pas-kasta tempustaan, mutta tuskin niin ikinä käy.
Kirjoittanut: Mystification (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.07.2008 22:17
Muistan minun ja sisareni varsin rivot barbie-leikit.
Ken oli joka ikinen kerta raiskaamassa barbieni, jonka olin nimennyt Anna Erikssoniksi.
Kerran äitimme yllätti meidät asettelemasta riviin erilaisista tilkuista ja pumpulista väsättyjä sänkyjä, joissa jokaisessa oli päällekäin Ken- tai muu miesbarbie seurassaan Steffi tai muu naisbarbie.
Pervo jo pienenä.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.07.2008 10:30

Lainaus: Mystification

Ken oli joka ikinen kerta raiskaamassa barbieni, jonka olin nimennyt Anna Erikssoniksi.
Kerran äitimme yllätti meidät asettelemasta riviin erilaisista tilkuista ja pumpulista väsättyjä sänkyjä, joissa jokaisessa oli päällekäin Ken- tai muu miesbarbie seurassaan Steffi tai muu naisbarbie.

Oi, minulla oli myös perverssejä barbieleikkejä kaverin kanssa, tosin siinä Ken oli joukkoraiskauksen kohde.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 24.07.2008 11:10

Lainaus: Mystification

Minä taas sovelsin tätä My Little Ponyihin... Ja pehmoleluihin. Minulla on parhaan kaverini kanssa ihan mielettömät paritukset jokaisesta Disney-leffasta [kiitos Mäkkärin lelujen], pidimme jopa kirjaa siitä kuka on pettänyt ketä ja kenen kanssa, kun menimme sekaisin.
Tätä samaa en sentään tehnyt legoilla leikkiessäni. Olin aikoinaan todella ylpeä Star Wars Millennium Falcon -legostani, joka maksoi 800 markkaa.
Kirjoittanut: Mystification (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.07.2008 19:23

Lainaus: BronzeRain

Ken oli joukkoraiskauksen kohde.

Lapsen mielikuvitus se on ihmeellinen
No, barbie-nukkeja olisi kyllä melko helppo käyttää esimerkilliseen lasten seksuaalikasvatukseen. "Kun isä (Ken) ja äiti (barbie) tekee näin.."
Kirjoittanut: snowwiewolf (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.07.2008 18:11
Minun tapauksessa juotsenlisko oli itse ompelemani delfiinin kimpussa.... seksuaalikasvatusta yli lajien ja ajan rajojen... Minulla on vieläkin se sama joutsenlisko tallella
Niin ja Barbie oli aina leikissä joko varastanut, murhannut, saastuttanut vesistöt, pudottanut taivaan helvettiin tai pahoinpidellyt jonkun. Huumeita ei sentään myynyt.
Kirjoittanut: emmelin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.08.2008 02:04

Lainaus: Heetteri

Mökillä järvessä leikittiin aina merenneitoja, eli loikittiin aaltoja vastaan jne.

Hihii, tätä minäkin leikin. :> Ja aina oli yhtä suuri pettymys kun ne aallot eivät nousseetkaan kunnolla ympärille kuten Arielilla siinä kohdassa kun tämä vetelee Part of your worldin reprisea..

Barbiet ei itselleni ollut mikään suuri juttu. Ainoa, mitä niillä tuli lapsuudenkaverini kera leikittyä olivat missikisat, joissa ainakin yhden tytön oli oltava kotoisin Panamasta. Muistaakseni mielipuuhaani oli asetella nuket kauniisti milloin mihinkin nurkkaan esille. Sama tapahtui pehmoleluille, jotka piti aina kasata sängylle/sängyn viereen kauniiseen riviin. Sitten saatoin istua muutaman tunnin ihmettelemässä nappisilmiä ja miettimässä, joko olin antanut kaikille nimet. Ja nallet ym. pehmothan roikkuvat edelleen sievästi seinälläni pyykkinarussa. :>

Joskus ala-asteen ensimmäisillä luokilla, muutamien ylimääräisten Viisikkojen ja Neiti-Etsivien siivittämänä tuli tietysti kuviteltua noita salapoliisiretkiä. Kierrettiin koulumatkoilla kaikki pienetkin metsäpolut ja piirrettiin epäilyttävän näköisistä miehistä kuvia ja kirjoitettiin ylös näiden autojen rekisterinumeroita.

En ole koskaan tainnut olla niitä muksuja, jotka leikkivät kavereidensa kanssa päivät pitkät. Kavereita ei erityisemmin tuolloin ollut ja viihdyin muutenkin paremmin vanhempien ihmisten seurassa. Olen aina ollut enemmän niitä lapsia, jotka istuivat hiljaa aloillaan lukemassa tai haaveilemassa. :>
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • • Muokkasi: groomeri
  • Lähetetty: 01.08.2008 06:59
Heh, minä myös olen pikkuisena serkkujeni kanssa leikkinyt niin merenneitoja, intiaaneja, merirosvoja, salapoliiseja kuin vampyyreitäkin! Kaikille oli aina samat nimet leikkiä kohden, esimerkiksi minun intiaani nimeni oli aina Lentävä Kotka, salapoliisina olin 003 ja vampyyrinä minua sanottiin Minaksi (nimet otettiin Draculasta). Tosin koska olin joukon nuorin, niin sain vampyyrinä lempinimen Darrrrrrling. Voi niitä aikoja

Muoks. Niin! Ja yhden kaverin kanssa leikittiin jumaliakin! minä olin taivaan/auringon jumala, sisko oli metsän jumala ja yksi kaveri veden jumala. Pientä mahtipontisuutta pienestä pitäen.
Kirjoittanut: Paper (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.08.2008 22:04
Pienenä halusin olla Lara Croft pelattuani pelidemoa pleikkarilla
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit