Gootti.net

Mitä sinä leikit pienenä?

Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.04.2013 21:52
uskon että ollaan leikitty kavereiden kanssa kaikkia edellä mainittuja leikkejä >.<
ja jos ei ollut kaverii niin lapsi kuvitteli puuttuvan osan

mm.kun jokin huonekalu ostettiin (en muista mikä) niin saatiin iso laatikko.
no,sithän me leikittiin maikki ja pelottava pontso-ohjelman tyyppejä :P
erittäin goottia!!
Kirjoittanut: DEADBUNNY (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.04.2013 20:48
Jätkien kanssa toista maailmansotaa Ikää taisi olla 7v x3
Olen myös: pitänyt hirttäjäisiä pehmoleiluilleni, tappanut öttiäisiä, jotta niitä voisi haudata ja leikkiä haudankaivajaa, 'ampunut' päiväkotitätejäni, leikkinyt vampyyria ja purrut kaikkia ja ties mitä muuta.
Ja lopputuloksena, että Bunny on osastolla ja ihmettelee, että mitenköhän tänne oon joutunut D:
Kehheh... Ei tainnut ihan tavallinen lapsuus mulla olla
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.04.2013 07:57

Lainaus: DEADBUNNY

Ei tainnut ihan tavallinen lapsuus mulla olla

Ötököitä en oo pahemmin tappanu mutta unohdit pyörällä alamäkeen vetämisen "kuka jarruttaa viimiseksi "-ajatuksella joka päätyi joskus siihen että mentiin autotiestäkin yli ja päin puita sen takana.
Myös räjäytystyömaalla seikkailu ja nyrkkitappelut pääsivät unohtumaan.

Pojat on poikia.
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.04.2013 17:10
Mun ja kaverini barbit koki mitä huimimpia seikkailuja. ne oli aina kaksi Robin Hood-tyyppistä kaveria, jotka kulki itse kyhätyt naamiot kasvoilla, kiipeili kuin supernaiset ja murhasi kylmäverisesti pahoja miehiä

Talvisin ehdottomia ykkösiä olivat ensinnäkin "ensimmäisen maailmansodan lentäjä-ässä" (niin kuka luki ressua?) Minä olin aina se lentäjä-ässä, ja kaveri mun vaimo. Vedettiin pulkilla isoista mäistä ja tultiin ammutuksi alas Punaisen paronin takia.

Toinen oli meidän lumilinnaleikit, rakennettiin hieno luolasto, joissa oltiin useimmiten saamelaisia jotka metsästeli ja suojeli maitaan pahoilta valkoisilta. Krokettimailat pyssyinä mistähän saamelaiset niitä tuliaseita saaneet...?

Sellaisia prinsessa-prinssi kuvioita. Mä olin aina prinssi kun jaksoin nostella muita, olinhan isompi kuin muut penskat ja habaa löytyi.

Tulipa vielä yksi ehdoton mieleen! Meidän hieno sisäoppilaitos, jossa harjoitettiin miekkailutunteja ja kiipeilyharjoituksia.
Kirjoittanut: Nyxeria (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.04.2013 20:03
Kaverin kanssa aikoinaan leikittiin ihan mielikuvituksessa mitä ikinä haluttiinkaan leikkiä. Yleensä jonkun leffan, tai pelin maailmaan sijoittaen leikin. Milloin gangstereita kieltolain aikaan, milloin terminaattoreita tulevaisuudesta
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.08.2013 16:26
(Luulin laittaneeni tänne jo tekstiä näistä, mutta ilmeisesti unohtunut painaa lähetä tai jtn kun ei ainakaan omaan silmään osunut..)

Mutta, pienenä tuli kyllä leikittyä ties mitä ja leikkejä tuli siskojen kanssa keksittyä paljonkin itse. Yleensä leikkien inspiraationa oli eri tv-sarjat ja elokuvat. Lisäksi perusleikit oli kymmenen tikkua laudalla, kirkonrotta, mätämuna ja se missä kierretään taloa ja yksi on noita luuta kädessä jne Ja barbit tietysti!
Erikoisin leikkimme kuitenkin oli se, kun toisen siskoni ja lapsuuden ystäväni kanssa aina talvisin rakensimme takapihalle lumesta Strutsien hautausmaan! Lumesta muovailtiin "strutseja" (jotka ei kyllä niiltä näyttänyt ) ja niitä aina haudattiin sitten sinne hienolle hautausmaalle. Mistä lie tuokin idea keksitty.
Kirjoittanut: misner (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.08.2013 19:44
Täytyy laittaa ihan ranskalaisilla viivoilla, niin helpottaa listausta.
- Hopeanuolta, teini-ikäisiä mutanttininjakilpikonnia, prätkähiiriä, transformerseita
- Perusulkoleikit kuten hippa, kuka pelkää mustaa miestä, peili, kapteeni käskee, piilosta, hiidenpataa jne.
- Sitten rakennettiin aina tyynyistä, sohvista ja peitoista tukikohtia ja nukuttiin päikkärit siellä.
- Pehmoleluilla ja nukeilla leikittiin kanssa useasti, lähinnä jotain prinssi-pelastaa-prinsessan-leikkejä ja vastaavaa.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.08.2013 21:57
Valohippa ja valosota oli yks hyvä syksyn ajanviete.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit