Gootti.net

Mitä sinä leikit pienenä?

Kirjoittanut: SnowWhite (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.07.2010 22:46
Leikin pienenä aika paljon barbeilla semmosta leikkiä että ne barbit oli jotai narkkareita :´D (aika omituista koska en vielä 5 vuotiaana tainnut kauhian hyvin tietää mitä huumet tarkoittavat, paitsi että niitä voi tulla paha setä tarjoamaan ja että ne on ehdottomasti kiellettyjä) Ja yleensä leikin kaverini kanssa noitia tai kissoja. Myöhemmin, kun muut oli jo lopettaneet leikkimisen leikin salaa yksinäni vampyyriä
Kirjoittanut: Sulevi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.07.2010 23:14
Minulla ja siskollani oli aina jotain leikkejä menossa. Parhaiten muistan varmaan, kun leikimme siskon legolinnalla jotain kuningasperhettä. Meillä oli kuitenkin niin paljon niitä hahmoja, ettei kaikille riittänyt makuuhuoneita (eikä edes sänkyjä), vaikka rakensimme linnaan hirveän määrän lisäsiipiä. No, mitäs tuosta, asia ratkesi, kun laitoimme kuninkaan nukkumaan kylpyammeeseen.

Sitten oli sellainen, jota leikittiin poneilla. Ne kaikki olivat jotain kummaa suurperhettä ja voin sanoa, että perheen isä oli harvinaisen kummallinen. Se oli vihreä poni, joka leikissä oli riippuvainen jostain jutusta, jota sanoimme jokaksi (taisi olla hopeatoffeeta). Lisäksi se tyyppi taisi olla työtön.

Meillä oli leikeissä aina hirveän monimutkaiset rakennelmat koteina ja hahmoilla vaikka miten oudot luonteet. Kavereiden kanssa leikittiin pienempänä pyjamabanaaneja ja isompana armeijaa.
Kirjoittanut: SilverGhost (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.07.2010 09:11
Mun mielileikkejä oli salapoliisi, mulla oli jopa oma salakirjotus....sitten tykkäsin olla hautuumaalla, se kun sattui olemaan siinä puolen km:n päässä, parasta oli joku just haudattu jonka päälle ei oltu vielä laitettu maata, yritettiin kurkkia josko näkyis jotain kamalaa, ja sit pelättiin....olin omituinen eikä mulla oikeestaan ollu kavereita, yksi vain....metsässä "kotileikit" oli kivoja, rakastin isoja kuusia jonka alle sai hienon "kodin"....talvella varsinkin sai lumesta tehtyä hienoja huonekaluja....sadepäivinä rakastin istua ikkunan edessä ja piirtää jotakin.....ja kummallista kyllä pidin hirveesti siivoamisesta, sitten kun olin siivonnut laitoin kynttilän palamaan ja ihastelin miten siistiä oli.....
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.07.2010 15:59
Rosvo ja poliisi
Kirkonrotta
Peili
Pikipata
Hyppynaru
Twist-naru
Kymmenen tikkua laudalla
Väri

Nuo nyt oli kaikki sellaisia mitä leikittiin koulussa välitunneilla ja muuta. Sitten kotona leikittiin lähinnä pehmoleluilla ja pikkukoirilla. Ja Pollu Pocketeilla. Joskus lähdin vain lähimetsään kävelemään ja matkalle kuvittelin kaikkia tonttuja ja muita. Ryöväilin myös isoveljien Prätkähiirileluja ja muita, koska ne olivat minusta niin cooleja.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.07.2010 05:47
hippa
valohippa syksyllä
valosota samaten
vakoilu (nykyään sitä kai sanotaan ninjailuksi)
Välituntien suosikki oli rytky (jenkkifutis ilman suojia ja säännötkin vähän hakusessa)
Tennispallofutis. (rytky jostain syystä kiellettin koulun puolesta.)
Jalkapalloa tuskin tarvii mainita.

Jännittävintä oli tottakai omppuvarkaissa käynti. Kertaakaan ei jääty kiinni, vaikka peräkkäinjuoksuja oli paljon. Sitä kun käytiin usein keskellä päivääkin...
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.07.2010 10:15
Mun leikit on aina ollu vähän kummallisia :'D En mä ikinä innostunu mistää piirileikeistä tai muista, Itkin vaa että toi on iha typerää.
Mitä mä ite sitte keksin? Noh, oliha mulla noita barbeja, mutta en todellakaa pukenu niitä nätisti ja leikkiny perhettä kenin kanssa, vaan leikin traagisia tapahtumia niittten elämästä, aina jäi barbi auton alle, kuoli muuten vaa tai jotai. Loppujenlopuksi kyllästyin näihinkin, joten päätin kaverini kanssa heittää barbit alastomana kuuseen.... sinne jäivät.
Sitten tulee nuket. Mulla oli sellanen intiaaninukke, josta kovin ''tykkäsin''. Saatoin kotiin tullessani kysyy ekana äiteltä '' missä on inkkarinukke''' ja kun sen löysin, hellin sitä ensin ja sitten hakkasin niin kovaa lattiaan kun mun käsivarsista lähti. Sitten pehmolelut, niillä mä leikin kaikista näteimmin kyllä, ku ne oli pehmeitä ja söpöjä... mutta osan niistäkin uitin järvessä, upotin pohja mutaa tai hautasin vaa rantaan. SIt mulla oli paljon näitä muovi hevosia, ja leikittiin kaverin kanssa niillä jotai isoo perhettä josta vanhin aina ''hyppäsi avaruuteen'' ja tippuessaan sieltä kupsahti...
Joitain harvoja pelejä/leikkejä mist tykkäsin oli just joku Poliisit ja rosvot, sokko, murhaaja, ihan perus piilos leikki yms.. hohhoh :'D
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.08.2010 13:53

Lainaus: mlrd

valohippa syksyllä

Oi hitto, olin ihan unohtanut koko leikin! Kummasti sitä uskalsi pienenä juosta säkkipimeässä pitkin risukkoja, nykyään kun pelkää päivälläkin telovansa itsensä

Leikeistä parhaiten mieleen on jäänyt poliisit ja rosvot jota leikimme kohtalaisen isossa mittakaavassa. Alueena oli yleensä koko pikkukylä ja rosvot saivat 15-30min etumatkan piiloutuakseen. Tämän vuoksi yksi kierros kesti yleensä useita tunteja, pimeällä leikittäessä koko illan. Olin leikissä muistaakseni vielä melkoisen hyvä, kerran piti lopettaa leikki kesken kun muut hätääntyivät koska olin tallannut lumeen jäljet jotka vihjasivat minun hukkuneen lähteeseen Koulussa tuli harrastettua purkkista aina siihen asti kunnes ihmiset tykästyivät sählyyn jota minä puolestaan vihasin. Purkkiskaan ei ollut ihan läpihuutojuttu vaan taktikoimme kaiken viimeisen päälle. Varma tapa voittaa oli se, että kaikki piiloutujat painuivat saman suuren kuusen juurelle ja ryntäsivät kaikki kerralla pallon kimppuun kun etsijä huomasi heidät. Raukka ei ikinä ehtinyt huutaa kaikkien nimiä ennen kuin joku ehti potkaista palloa. Koulumme pihalla oli myös jääkiekkokaukalo jonka aurauslumista oli lopputalvesta kertynyt aina valtavat lumivuoret. Niille rakensimme ja kaivoimme isoja linnoituksia ja pitkiä tunneliliukumäkiä jotka sitten jäädytimme vedellä. Voisi mennä työt opettajalta ja toiseltakin jos antaisivat kersojen nykypäivänä tehdä jotain niin vaarallista.

Yksin ei tullut leikittyä oikeastaan mitään, siitä piti NES huolen. Silloin kun olimme vain kahdestaan kaverin kanssa äänitimme kasetille "radio-ohjelmaa" johon sisältyi kuunnelmia, vitsejä ja ties mitä. Väliin tietenkin äänitettiin toiselta kasetilta biisejä Pimeän tullen oli sitten hyvä haahuilla pitkin kyläteitä ja peltoja ilman sen suurempaa päämäärää joko taskulampun tai kuun valossa. Kai siinä jotain kauhu- ja jännitysmeininkiä haettiin ja kuviteltiin näkevämme aaveita.
Kirjoittanut: BluhtEngl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.09.2010 22:55
ite muistan kun olitii broidin kans joskus isänäidin luona. aamusin hakeuduttiin sen sänkyy ja se pelotteli meitä "karvapäällä" mentii aina yhdes peiton alle piiloon. hymyilyttää kun muistaa tuon
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.09.2010 10:57
Pienenä tuli leikittyä monenlaista esim. silloisen kaverin kanssa leikittiin Hopea Nuolta. Kuviteltiin olevamme siis niitä koiria ja leikittiin ulkona. Tuli silloin katseltua paljon Hopea Nuoli piirrettyjä ja myös piirreltiin niitä sitten. Vieläkin on säilössä niitä piirustuksia
Olihan niitä leikkejä monenlaisia kuten majaleikit, bratzit oli jossain vaiheessa kova sana ja Pokemon kortit myöskin.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Wormboy
  • Lähetetty: 05.04.2013 15:32
Joskus päiväkodissa oltiin kaikki hirveitä Harry Potter faneja ja leikittiin sitte olevamme niitä hahmoja. Jollain harjanvarsilla riehuttiin metikössä
Ja samoihin aikoihin W.i.t.c.h.-sarjakuva oli tosi iso juttu, kaikilla oli ne nuket ja kaikki tilas sitä lehtee. Aina oltiin raidalliset sukat jalassa, helvetinmoinen tappelu oli aina siitä kuka sai millonkin olla Cornelia, se kun oli niin nätti kun sillä oli pitkät hiukset ja kaikki. Mä olin aina Will.
Barbi ja Bratz (niillähän ei missään tapauksessa koskaan voi leikkiä yhtäaikaa kun ovat niin eriasia!!!!!1) leikit aina oli jotain perus mun nukke oli joku tyyliin sarjamurhaaja ja kaikille kävi aina jotain. Bratzit oli jotenki ilkeemmän näkösii sit kai, kun barbeilla leikittäessä kaikki oli jotain vaatesuunnittelijoita ja Idols-voittajia.
Olin pienenä kuitenki enimmäkseen yksin, ja tein aina nukeille vaatteita ja kuuntelin Nightwishiä.

Tietysti koulussa oli sitten myös nää kirkonrotat ja tämmöset. Ja aina rakennettiin majoja.
Nii ja aina joskus leikittiin isoveljen kanssa Star Warsia. Ilmapallot oli valomiekkoja.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit