Gootti.net

Mitä sinä leikit pienenä?

Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.07.2010 22:30
kuollutta leikittiin, sitten tietenki länkkärileikkejä( olin haudankaivaja) ja sotaa leikittiin, tietenki ala-asteella opettajille jäyniä sammakoiden ja liskojen ja nastojen avulla. pelailtiin nintentoilla ja pleikkareilla ja tapeltiin verisesti tietokone- ja pelivuoroista (oikiasti, aina jollakulla vuoti nokka tai silmäkulma verta) ja leegoilla leikittiin (ainoa mitä muistan on se jumalaton tuska kun astuu avojalloin leegopalikan päälle).
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.07.2010 00:38
Meillä leikittiin aina supersankareita, lähinnä Spider Mania. Itse halusin aina, että Spider Man ystävystyisi Venomin kanssa taistelemaan isompia pahiksia vastaan. Muut pojat ei tykännyt mun ideoista.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 10.07.2010 02:12

Lainaus: Heetteri

Kun minä olin ala-asteella, pojat halusivat aina leikkiä pusuhippaa välkällä ja minä jouduin juoksemaan karkuun. Kuulostaa varmaankin suloiselta, mutta se oli lähinnä traumatisoivaa. :/

Meillä oli ala-asteella vähän sama meininki. Paitsi että pojat otti kiinni ja sito hyppynaruilla puuhun kiinni. Ja sit sellata leikkeiä leikittiin yhessä (kaikilta luokilta ja pojat oli kans) kun kroksaa. Koulun pihalla oli semmonen neljän seinän suksikatos. Idea oli kun tavallisessa hipassa, mutta että kun oli toinen jalka sisäseinässä kiinni niin oli turvassa. Ja paikallaan ei saanu muhia, eli piti aika nopeesti vaihtaa seinää Ainoostaan 2 seinää oli toisissaan kiinni niin, että ne muodosti kulman, muuten seinien välissä oli kulkuaukko, joten se ainokainen kulma oli ihan paras kohta kun siinä pääs vaihtamaan seinää nopeesti.
Kirjoittanut: Astra Zorin (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.07.2010 13:50
Ihan paras leikki oli myös leikki nimeltä askel. Yksi oli hippa ja kaikki muut kiinniotettavia, oli lähtöviiva, jonka taakse kaikki hippaa lukuunottamatta järjestäytyivät. Hippa huusi jonkin luvun, yleensä väliltä 5-30, ja kiinniotettavat saivat ottaa sen verran askeleita eteenpäin. Sai ottaa pieniä askeleita tai suuria, tai vaikka loikkia jos halusi. Kun askeleet oli otettu, ei saanut liikkua ennen kuin hippa antoi luvan, ja sen jälkeen sai olla paikallaan tai yrittää rynnätä takaisin lähtöviivan taakse, mutta heti kun liikkui, sai hippa yrittää ottaa kiinni. Jos hippa sai jonkun kiinni, tuli hipasta kiinniotettava, paitsi että hän oli "kuuma", eli häntä ei voinut ottaa kiinni ennen kuin hän oli käynyt lähtöviivan takana.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.07.2010 21:13
Minä leikin Patakakkosta. Se oli siis silloinen ruuanlaitto-ohjelma TV2:ssa jossa oli pääkokkina Jaakko Kolmonen, saattaa jotkut ihmiset muistaa kyseisen telkkariohjelman 80-luvulta. Tein talomme takapihalla keitoksiani ties mistä sienistä ja kukista ja asetin ne hienosti tarjolle. Asiaan kuului tietysti tunnarin hyräileminen ennen kokkauksen aloittamista, "hyvää iltaa arvoisat katsojat" -toivotukset sekä koko prosessin selostaminen, kuten ruuanlaitto-ohjelmissa tehdään. Isoveljeäni tämä huvitti (ja myös hävetti), hän vakoili minua kavereittensa kanssa ja he kaikki nauroivat minulle, tietysti. Mutta minulla oli sentään yleisöä!
Kirjoittanut: mrpsychopatic (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.07.2010 02:32
Kaverin kanssa oltiin aina jotain eläimiä.
Siskon kanssa rakennettiin aina valtaisia "linnoja" ja oltiin kuninkaallisia : D
Serkkuporukalla kiivettiin kaikille mahollisille katoille ja tehtiin pikku ilkeyksiä.
ja tietysti barbileikit siskon kanssa,vaikka ne oli useenkin pelkästään nukkejen "stailaamista".
Hienointa oli kun hajotettiin pinkki barbiauto,koska "ne joutu autokolariin"
Kaikista rakkainta oli kuitenkin pikkulegot,keräilin niitä ja ne on vieläkin tallessa,äiti ei henno laittaa niitä pienille serkuille,ovat kuulemma niin tunnearvoisia
Vietin myös useita tunteja piirtäen ja samalla selostaen mitä tarinaa kuvasta.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: FilthyVictorian
  • Lähetetty: 11.07.2010 14:09
Leikin kavereiden kanssa Dino Crisistä (se dino peli) , leijonakuningasta, pyssy leikkejä ja kaikkia tyhmiä tempauksia tuli tehtyä. Pleikkaria pelattiin useasti. Poikia oli vain kavereina joten leikit oli myöskin sitä, mutta kun tytöt oli pelkkiä k*sipäitä.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.07.2010 22:56
Eniten tuli belville legoista väsäiltyä jotain ja leikittyä ja tietty barbiet oli kova sana
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.07.2010 23:22

Lainaus: Layil

tietty barbiet oli kova sana

Sama. Leikittiin aina kaverin kanssa niin, että meidän barbit oli siskoja (jotka sattui myös tietystä syystä olemaan samoja barbeja) ja että myös ne miesbarbit, kenen kanssa menivät namisiin, oli myöskin yllätys yllätys veljeksia
Tuo barbie-kausi on siinä määrin jäänyt päälle, että en oo raaskinut heittää omiani pois, vaan mietin jopa, että jos ostais uusiakin ja tehtailis niille vaatteita. *shame on me*
Kirjoittanut: CharmedDoll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.07.2010 04:35
Pienenä lempileikkini oli mörkö.
Siinä koko talo pistettiin pilkkopimeäksi ja yhdestä tulee mörkö. Mörkö piiloutui johonkin päin taloa ja muille leikkijöille valittiin "turvapaikka" esim. sänky. Sitten pelaajat lähtevät etsimään taskulampulla pilkkopimeässä talossa piileskelevää mörköä ja mörkö saattoi antaa äänimerkkejä mörisemällä tai raapimalla seiniä sekä vaihtaa piilopaikkaansa pelaajien huomaamatta. Kun oli tarpeeksi lähellä mörköä, se hyökkäsi ja silloin piti juosta mahdollisimman nopeasti turvapaikkaan. Jos mörkö sai kiinni niin sitten jäi itse möröksi seuraavassa pelissä, ja jos ei niin mörkö joutui jatkamaan mörkönä olemistaan.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit