Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä sinä leikit pienenä?

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 02.08.2008 10:58

Lainaus: BronzeRain

Oi, minulla oli myös perverssejä barbieleikkejä kaverin kanssa, tosin siinä Ken oli joukkoraiskauksen kohde.

Minun ja pikkusiskoni barbeilla oli joskus lesbo-orgioita, mutta se taisi lähinnä johtua siitä, että Ken-nukkeja oli niin vähän Ne kyllä loppuivat sitten, kun miespuolisia nukkejakin alkoi löytyä, ja niin moni heistä perusti perheen nuoruusvuosiensa seikkailuista huolimatta ;< Kumma kyllä, kaikki naiset asuivat silti edelleen vierekkäisissä taloissa ;D

Lapsi on terve kun se leikkii
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 02.08.2008 12:23

Lainaus: Iiriva

Minun ja pikkusiskoni barbeilla oli joskus lesbo-orgioita, mutta se taisi lähinnä johtua siitä, että Ken-nukkeja oli niin vähän

miun barbeilla oli ihan sama juttu sillon kun leikin vaan omilla barbeillani. kun miesnukkeja EI ollut ollenkaan. kaverin ja hänen barbien kanssa sitten kun leikittiin niin sillä oli kaks miesbarbia niin sillon leikit oli suht normaaleja... PAITSI että kun niitä tyttöbarbeja oli niin vähän niin totta kai Kenit joutu joka kerta itsekseen ollessaan kiusaukseen kun toiset tytöt tuli iskemään. ja useasti pettivätkin naisiaan. ja sitten yks semmonen leikki oli että ne kaks Keniä seurusteli molemmat kaikkien barbien kanssa ja sitten päättivät, kyllästyttyään moniavioisuuteen, ratkaista kenen kanssa jatkaisivat sen perusteella kuka oli paras sängyssä... että tämmöisiä nämä meidän lekit.
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.11.2008 18:10
no, olin pienenä aika kauhukakara.......ei nyt muistu oikein mieleen, että mitä leikittiin, mutta yks oli semmonen, kun yhden talon alakerrassa oli joku firma, ja sen ovessa ovikello. talon sivulla, aivan oven vieressä oli ylämäkeen menevä nurmikko, jossa oli talvisin aina hyvä jäämäki. no, se leikki meni niin, että laskettiin sitä alamäkeä alas, sitten piti soittaa sitä ovikelloa ja kun joku sieltä firmasta tulee kattomaan, niin pitää yrittää lähteä karkuun yrittämällä mennä sitä jäämäkeä ylös, mutta sitte ku oltiin tarpeeks monta kertaa pimpotettu niitä ovikelloja, että joku tulee karjumaan sinne, ni sitte lähettiin kyllä ihan kunnolla karkuun.

sitte yks oli semmonen yksinkertanen, että mentiin vaa talon ylimpään kerrokseen ja juostiin alas soittaen joka ikistä ovikelloa.

sitte näitä perus, että mennään kävelemään jollekin jäätyneelle ojalle ja sitte joku aina bludas sinne ja ym..

sitten on ne loput "hauskimmat" leikit joita en oikeen viitsi tässä kertoa..
Kirjoittanut: Mortica (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.11.2008 20:04
Pokemon yms. "larppileikit" olivat kyllä niin kivoja, ja voin ylpeänä sanoa että lopetin metsässä juoksentelun vasta ehkä viidennellä luokalla Aina kun oltiin serkkujen kanssa mökillä niin meillä oli massiiviset leikit; tarkkaan suunnitellut hahmot ja dramaattiset juonenkäänteet! Nykyään elämä on niin paljon köyhempää kun mielikuvitus on rapistunut eikä osais enää eläytyä ilman kaikenmaailman roolivaatteita ja tuollaista, mur. Kyllä sitä vielä yläasteellakin tuli vedettyä jotain Taru Sormusten Herrasta "leikkejä", mutta ne olivat jo enempi roolipelimäisiä.

Nyt haluaa larpata!
Kirjoittanut: die Winterreise (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.11.2008 22:49

Lainaus: darkAngel

Minun ja pikkusiskoni barbeilla oli joskus lesbo-orgioita, mutta se taisi lähinnä johtua siitä, että Ken-nukkeja oli niin vähän

miun barbeilla oli ihan sama juttu sillon kun leikin vaan omilla barbeillani. kun miesnukkeja EI ollut ollenkaan. kaverin ja hänen barbien kanssa sitten kun leikittiin niin sillä oli kaks miesbarbia niin sillon leikit oli suht normaaleja... PAITSI että kun niitä tyttöbarbeja oli niin vähän niin totta kai Kenit joutu joka kerta itsekseen ollessaan kiusaukseen kun toiset tytöt tuli iskemään. ja useasti pettivätkin naisiaan. ja sitten yks semmonen leikki oli että ne kaks Keniä seurusteli molemmat kaikkien barbien kanssa ja sitten päättivät, kyllästyttyään moniavioisuuteen, ratkaista kenen kanssa jatkaisivat sen perusteella kuka oli paras sängyssä... että tämmöisiä nämä meidän lekit.

Ei hitsi, päivän piristys . Hyvin siveellistä ja normaalia lasten iloista leikkiä, niinq niinq q q q
Kirjoittanut: Selah (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.11.2008 23:22
Leikkiminen sikseen, minä rakensin. Majoja, patoja, leegoilla (no tottakai).. aina piti jotain olla kasaamassa tai purkamassa, ei ollut aikaa leikkiä! Oi onnellista lapsuutta!
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 09.07.2010 11:35
(NECROACTION: APPARENT!)

Hei kamaan ihmiset, kertokaa mitä te leikitte pienenä? Mitä tarkempia muistikuvia osaatte kertoa, sitä mielenkiintoisempaa. Mallia kertomuksista (ja viihdettä) on aiemmilla sivuilla.
Kirjoittanut: Astra Zorin (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.07.2010 11:56
Leikin sutta yksinäni metsässä. Oli muuten hauskaa! :> Juoksentelin siellä ja vaanin kaikkea näkymätöntä ja näkyvää, ja aina kun tuli ihmisiä vastaan, piti piiloutua ettei kukaan huomaisi.

Pienempänä leikittiin veljen ja sen kavereiden kanssa Turtleseja. Meillä oli suuret taistelut Silppuria vastaan, ja silloin kun ei ollut, harjoiteltiin hyppypotkuja sun muita ninjakikkoja.

Pokémon-leikki joskus ala-asteen loppupuolella oli kyllä paras. Oltiin veljeni kanssa Pokémonkouluttajia, aloitettiin aina kesäloman alussa siitä, että valittiin itsellemme Pokémonit, yksi per nuppi, ja lähdettiin metsään pyydystämään lisää Pokémoneja. Se oli niin hauskaa, harmittaa ettei enää osaa leikkiä! :<
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.07.2010 21:10
Pusuhippaa leikittii päiväkodissa, ketään vain ei oikeastaan ikinä saatu kiinni, kun kukaan poika ei oikeesti halunnu pussata ketään tyttöä ja toisinpäin

Kun leikittiin, että ollaan kissoja/koiria/yksisarvisia jne. mun piti aina saada olla joku musta tiikero tai musta yksisarvinen tai siamilaiskissa Eli pääosin mustissa mentiin silloinkin..

Turtlesit ja Brätkähiiret oli kanssa tosi kova sana, äiti ei koskaan ostanut noita leluja mulle, mutta hoitopaikassa ja kavereilla oli niitä, ja monesti leikittii että ollaan ite turtleseja, ja käytiin ninjataisteluita :3

Lempileikkejäni oli koirapussin koirilla ja kissaperheillä leikkiminen. Minulla oli repullinen noita pikkuleluja, joille sitten tehtiin linnoja hiekkalaatikkoon tai kirjahyllyyn jne.

Ihan pari-kolmevuotiaana leikittiin "poikaystävän" kanssa alasti peiton alla isiä ja äitiä, eli hän istui sohvalla ja katto matsia, ja mä laitoin ruokaa keittiössä (siis alasti peiton alla). Oli siinä pojan äidillä ihmettelemistä, kun ensin löytyy vaatteita pitkin käytävää, ja sitten kuuluu kutkatusta peiton alta... mutta meillä oli ihan viattomat leikit... ja poika oli sanonut, että isi ja äiti on alasti peiton alla, mutta ei tiennyt mitä ne tekee siellä, joten piti soveltaa....
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 09.07.2010 21:14

Lainaus: oneesan

Pusuhippaa leikittii päiväkodissa, ketään vain ei oikeastaan ikinä saatu kiinni, kun kukaan poika ei oikeesti halunnu pussata ketään tyttöä ja toisinpäin

Kun minä olin ala-asteella, pojat halusivat aina leikkiä pusuhippaa välkällä ja minä jouduin juoksemaan karkuun. Kuulostaa varmaankin suloiselta, mutta se oli lähinnä traumatisoivaa. :/

Lainaus: oneesan

ja poika oli sanonut, että isi ja äiti on alasti peiton alla, mutta ei tiennyt mitä ne tekee siellä, joten piti soveltaa....

OAAAWWW! No tuo on herttaista!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit